Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de executie de lucrari si furnizare de bunuri pentru proiectul:,,RETEA DE ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE MENAJERA IN LOCALITATILE ASTILEU, CHISTAG SI PESTERE - COMUNA ASTILEU, JUD. BIHOR??


Detaliu pentru invitatia numarul 335306
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA ASTILEU
Numar invitatie: 335306/12.09.2012
Denumire contract: Contract de executie de lucrari si furnizare de bunuri pentru proiectul: , ,RETEA DE ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE MENAJERA IN LOCALITATILE ASTILEU, CHISTAG SI PESTERE - COMUNA ASTILEU, JUD. BIHOR??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ASTILEUCod fiscal: 4660727, Adresa: ASTILEU, NR. 202, JUDETUL BIHOR, Astileu, Telefon: +40 0259349097, Fax: +40 0259349221
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ASTILEU, NR. 202, JUDETUL BIHOR, Astileu, Romania, cod postal: 417020, telefon: +40 259349097, fax: +40 259349221, persoana de contact: Primaria Comunei Astileu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ASTILEU, NR. 202, JUDETUL BIHOR, Astileu, Romania, cod postal: 417020
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiei publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de executie de lucrari si furnizare de bunuri pentru proiectul: , ,RETEA DE ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE MENAJERA IN LOCALITATILE ASTILEU, CHISTAG SI PESTERE - COMUNA ASTILEU, JUD. BIHOR??
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de executie de lucrari avand actiunile : a)Retea de apab)Retea de canalizare menajera
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 085, 644 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de: 140.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modul de constituire a garantiei de participare: ? Scrisoare de Garantie Bancara - Formular 2- original sau? Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari- original sau? Ordin de plata ?confirmat de banca emitenta - original.In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor. Daca se face dovada depunerii garantiei de participare dupa aceasta ora, oferta se respinge ca inacceptabila.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine din garantia pentru participare, contestatorul pierzand astfel sumele precizate la art. 2781 alin. 1 din OUG 34/2006, atunci cand CNSC respinge contestatia formulata.Garantia de participare se restituie astfel: - ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie;
-ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.NOTA: Pentru IMM - uri se va tine cont de facilitatile oferite de legea 346/2004, inclusiv art.16 alin.2.
Garantie de buna executie
Se constit. prin: -scrisoare de gar. bancara-instr. de garantare emis in cond. legii de o de o soc. de asigurari-asigurare de garantii-retineri succesive din sumele datorate pentru fact. partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia aut. contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contr. Pe parcursul indeplinirii contr., aut. contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri successive in cuantum de 5% din sumele datorate si cuvenite contr.in baza fact. pana la concurenta sumei stabilite drept gar. de buna executie in doc. de atrib.In cazul aparitiei unor lucr. supl. din categoria div. si neprev., val. gar. de buna executie trebuie ajustata la noua val. a contr.Cuantumul gar. de buna executie a contr. de lucrari: 5% din val. contr. fara TVA.Pt.IMM-uri facilitati oferite de legea 346/2004, art.16 alin.2.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl. privind calitatea de participant la procedura - Form. 1.a;Acorduri/contracte de asociere (daca este cazul) - Form. 1.b;?Angajament ferm? ? in forma autentica - daca ofertantul este sustinut in conf.cu art.186 si 190 din OUG 34/2006? se va face dovada resurselor invocate, prin depunerea de documente justificative, si se vor prezenta pentru sustinatorForm. 1.a, 4.a, 5.a.Decl.privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora Form. 2.a, acordul acestuia/acestora.Certif. de participare la procedura cu oferta independenta Form. 3.a;Decl. privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 - Form. 4.a;Decl. pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu Form. 5.a sau prezentarea a orice document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cum ar fi Certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.-In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mentionate mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va accepta declaratia pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Decl. privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69'1 din OUG 34/2006 - Form. 6.a(Persoanele care detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Mnerea Dorel-Primar, Turcus Gheorghe Mircea-Consilier Achizitii Publice;persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Mnerea Dorel-Primar, Turcus Gheorghe Mircea-Consilier Achizitii Publice, Ivan Iosif-inspector urbanism, Bejusca Cristian-Consilier Juridic, Demian Marioara-Contabil, Tuse Floarea-CFP;persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante: Membrii Consiliului Local;persoane de executie: Mnerea Dorel-Primar si Demian Marioara-Contabil; -care obligatoriu va trebui prezentat atat de ofertantul asociat, de catre subcontractant, cat si de catre tertul sustinator, daca este cazul.)Certif. privind plata taxelor si impozitelor catre stat eliberat de D.G.F.P. si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat) sau echivalent.Certif. privind plata impozitelor si taxele locale - eliberat de Primarie sau echivalent, pentru sediul principal, pentru toate punctele de lucru, sediile principale si secundare.Certif. de atestare privind obligatiile la Fondul pentru mediu eliberat de A.F.M.-Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Certif.fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Caz. Fiscal eliberat de organele fiscale competente, valabil la data deschiderii;Caz. judiciar al companiei (in statele unde este aplicabil), valabil la data deschiderii;
-In cazul in care se depune oferta comuna, declaratiile, inclusiv certificatele fiscale, vor fi depuse de fiecare asociat.OBS.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, rambursari de TVA etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor si se prezinta documente justificative.-Doc. solicitate mai sus vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.-In caz de neprezentare (lipsa sau prezentare intr-o forma necorespunzatoare) a oricarui document solicitat ca si cerinta de calificare, nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila. Certif. constatator eliberat de O.R.C. de pe langa instanta competenta (cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei) sau echivalent, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte: asociatii si reprezentantii legali ai solicitantului, ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plata;Atestat ANRE? detip Be pentru ?executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV?, in vederea executarii instalatiilor electrice-Documentele solicitate mai sus vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.-In caz de neprezentare (lipsa sau prezentare intr-o forma necorespunzatoare) a oricarui document solicitat ca si cerinta de calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul are o cifra de afaceri pe anul 2010, in domeniul de activitate aferent prezentei achizitii de cel putin 14.000.000lei. Documentul va fi vizat si inregistrat la organele competente, copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura, stampila si data., Informatii generale.Documentele vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.In caz de neprezentare (lipsa sau prezentare intr-o forma necorespunzatoare ) a oricarui document solicitat ca si cerinta de calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila., Scrisoare bonitate(privind datele de identificare, obiectul de activitate, forma juridica de organizare, tipul de capital, indicatorii privind cifra de afaceri, profitul brut/net, rata profitului net, rata lichiditatii globale, rata solvabilitatii generale, experienta cu clientul).Documentele vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.In caz de neprezentare (lipsa sau prezentare intr-o forma necorespunzatoare ) a oricarui document solicitat ca si cerinta de calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila., Ofert.det.surse de fin.in ved.sust.lucr.: Prez.unui cash-flow realist, corect si corelat cu graf.de exec.propus, cu echip.din dotare, cu pers.alocat, cu res.fin.proprii si cu term.de ramb.a chelt.de catre AFM; resp.dur.intre 2plati consec.efect.de aut.contr.va fi de min.3 luni.Ofert.trebuie sa dem.ca, la mom.semn.contr., va avea acces la/sau are disp.res.reale, negrev.de dat., linii de credit conf.de banci ori alte mijl.fin.suf.pt.a realiza cash-flow de exec.a lucr.pt.per.ofertata, supl.fata de oblig.contr.in desf.Val.inscr.in scris.de conf.a fond.va fi de min.1.574.587, 55lei, si va fi val.pe o dur.de min.4luni. In caz.in care ofert.isi dem.cap.econ-fin. Invoc.si sust.acord.de catre o alta pers.prin prez.unui angaj.ferm, acesta treb.sa gar.Aut.Contr.ca, in caz.in care Contract.intamp.dif.pe parc.derul.contr., pers.sust.se obliga sa asig.indep.compl.si reglem.a oblig.contr.prin implic.sa dir.IMM-uri au facilit.of.de L346/2004, incl.art.16, alin.2.Curs.val.pt.calc.echiv.leu-euro ?curs.med.anual al BNR;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.Se precizeazacalitateaincareaparticipatlaindeplinireacontractului, carepoatefide: contractant unic sau contractant conducator (lider de asociatie), contractant asociat.Lista cu obligatiile contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari, daca exista, cuprinzand obiectul contractului, denumire beneficiar, calitateaexecutantului, valoare contract, perioada de executie, procent executat, dupa caz.Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti, Ofert.a exec.in ult.5 ani cel putin un contr.sim.de lucr.cu val.cel putin7.085.644lei;Pt.contr.in cadrul carora au fost efect.si altfel de lucr., va trebui preciz.val.afer.lucr.solicit.ca exp.sim.-Ofert. pot prez. PV-le de rec.fin., PV-le la term.lucr.sau PV-le de rec.part.-Recom.- certif. din care sa rez.modul de indepl.a contr./doc. echiv.pt.contr.nom.ca exp.sim.Doc.de mai sus vor cont.in mod oblig.urm.inf.: -Benef.contr.;
-Ob.contr. si tipul de lucr.prevaz.a se realiza, incl.cantit;
-Per.de desf.a contr.;
-Val. contr.;
-Val.ef.realiz.de nat.si complex.pr.supus prez.proceduri;Doc.vor fi semn.de fact.implicati.Data de ref.pt.calc.ult.5 ani, este data sed.de desc.a of.Se calif.ofert.care prez.contr., p.v. de rec.fara obiectii, inch.in term.contr., p.v. de pred.-prim.si recomandari din partea benef.pt.toate lucr.si serv.decl. Toate doc.vor fi datate, semn.si stamp.Cursul val.pt.calc.echiv.leu-euro-cursul mediu anual al BNR;Ofert. care prez.prag.val. mai mici la exper.sim.in cond.sol.vor fi exclusi., Ofert.disp.de utilaje si echip.suficiente si satisf. pt. a asigura exec.contr.conform extr.de utilaj si graf.de exec.propus.Aut.contr.stabileste, ca cerinta oblig., asigurarea(din dot.proprie, prin contr. sau conventii de inchiriere, antecontract, etc), echip.tehn., util., mijl. de transport, laboratoare si alte mijl.fixe nec.pt.indepl.contr.(conform extraselor de utilaj si graf.de exec.propus, in corelatie cu pers.de exec.alocat, inclusiv expertii propusi, cu res.fin.si cu fluxul de numerar). Se vor anexa supl.decl.respective si: Copii dupa contr.de inchir., contr.furnizare sau alte doc.echiv.pt. acele echip.tehnice, mijl.de transp., laboratoare etc. care nu sunt in propr.ofert.NOTA: 1. Se vor prez.doc.dov. pt. indepl.conditiilor (fact., contr., aut., angajament punere la dispozitie, etc).2. Com.de eval.are dreptul de a verifica si inspecta pe teren exist.dotarilor decl.de ofertant.Form. trebuie completat doar de catre liderul asocierii si sa cuprinda echip.tuturor part.asociati., Se calif.ofert.care disp., in ved. ind.prez.contr.de o st.de betoane(min 50mc/h) cu sist.de mas.certif.de BRML, autoriz. conf.prev.legale, si care prez. certif/decl.de conform. pt. prod.din beton valab.la data desc.ofert., folosite pt. indepl.contr.Se calif.ofert.care dispun, in ved.indepl.prez.contr.de st.de sort.agreg.si care fac dov. ca sunt atest.pt. det.balastierei sia st.de sortare(cu sist.de mas.certif.de BRML) fol. pt. indepl.contr., si care prez. aut. de gosp.a apelor pt.acestea.Se calif.ofert.care disp.de lab.de incerc.min.de gr. II autoriz.pt. lucr.care fac ob.contr.Se vor anexa supl.decl.resp.si: Rap.de insp.pt. st. de preparat bet.Aut.pt.lab.de incercari.Copiicontr.de inchir., contr.furniz.sau alte doc.echiv. pt. acele echip.tehn., mijl.de transp., lab. etc. care nu sunt in propr. ofert.NOTA: 1.Se vor prez. doc.dov. pt. indepl.cond. (fact., contr., aut., angaj. punere la disp., etc).2. Com. de eval.are dreptul de a verif.si inspecta pe teren existenta dot.decl. de ofert., Ofert.disp. de pers.suf.si satisf.pt.a asig.exec.contr.-conf.extr.de utilaj si graf.de exec.propus.Se calif.ofert.care dov.in mod direct sau prin asoc./subcontr., relatii de munca cu exp.cheie implicati in exec.lucr.Nomin.: -manag.de proiect-sefilor de santier(constr.edilit., civile)- resp.tehn.cu exec., atestati in dom.lucr.ce urmeaza sa fie exec.- contr.cu calit.in dom.(constr.edilit., civile)- ing.lucr.edilit., civile-electr.aut.ANRE pt.exec.de inst.electr.- insp.S.S.M.Calif.si abilit.: Studii sup.de lunga dur.; Dem.exp.prof.intr-un pr. similar.; Atestat sau num.in functie, conf leg.in vig. NOTA: Se vor nom. pers. dif.si de specialit.pt. fiecare din poz.de mai sus, specific fiecarei activit.Nu se accepta contr.de colab.inc.cu pers. fizice care nu sunt constit.in PFA sau I.I. Pt.pers.nom.se vor prez: CV-urile in orig;Dipl. de studii;Atest., autoriz., certif.conf.prev. legale in materie, valab.la data dep.of.;Angaj.de particip.-in orig.;Contr de mun.sau extr.din reg.gen. de evid.a salar. Certificat de atestare ISO-9001, Certificat ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara Pretul fara TVAa)Pentru oferta cu pretul cel mai mic se va acorda punctaj maxim (60 puncte) b)Pentru celelalte oferte, punctajul va descreste proportional si se va calcula dupa formula: P1 = P financiar n = (pret minim ofertat/pret n) x 60
Durata de executie
20
Descriere: Tehnic 1 Durata de executie/livrare estede minim 6 luni, maxim 18 luni. Ofertele care nu se incadreaza in acest interval sunt considerate neconforme. Punctajul pentru durata de executie se acorda astfel: a)pentru cea mai scazuta durata de executieofertata se acorda P2=20 puncte b)pentru alta durata decat cea prevazut la pct. 2.a) se acorda punctajul astfel: P2= (durata minima ofertata / durata n) x 20;
Managementul traficului
15
Descriere: Tehnic 2 Punctajul pentru factorul de evaluare ?Managementul traficului?, se va acorda astfel: a) Pentru numarul minim de zile cu restrictionari de circulatie se acorda P3=15 puncteb) Pentru alta durata decat cea prevazuta la pct. 3.a) punctajul se calculeaza astfel: P3 = (minim zile ofertat/ n zile)x 15.
Termenul de garantie
5
Descriere: Tehnic 3 Punctajul pentru factorul de evaluare ?termenul de garantie a lucrarii? se acorda astfel: a)Pentru cel mai mare termen de garantie (maxim 5 ani), de la data receptiei la terminarea lucrarilor, se acorda P4= 5 puncte b)pentru alt termen de garantie se acorda punctaj astfel : P4= (termen n / termen maxim ofertat) x 5. Mentionam ca durata de garantie minima acceptata, sub care oferta este considerate neconforma este de 24 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.09.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.09.2012 17:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer