Achizitie publica - Contract de executie de lucrari si furnizare de produse pentru proiectul integrat:«MODERNIZAREA SI REABILITAREA STRAZILOR IN LOCALITATILE HOLOD, VINTERE; DOTAREA CAMINULUI CULTURAL DIN LOCALITATEA DUMBRAVITA MICA; CONSTRUIRE CENTRU AFTER SCHOOL IN LOCALIT
Detaliu pentru invitatia numarul 331879
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331879/17.07.2012
Denumire contract: Contract de executie de lucrari si furnizare de produse pentru proiectul integrat: «MODERNIZAREA SI REABILITAREA STRAZILOR IN LOCALITATILE HOLOD, VINTERE; DOTAREA CAMINULUI CULTURAL DIN LOCALITATEA DUMBRAVITA MICA; CONSTRUIRE CENTRU AFTER SCHOOL IN LOCALITATEA HOLOD»
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA HOLODCod fiscal: 5398374, Adresa: COMUNA HOLOD, NR. 228, JUDETUL BIHOR, Holod, Telefon: +40 259311766, Fax: +40 259311766
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA HOLOD, NR. 228, JUDETUL BIHOR, Holod, Romania, cod postal: 417280, telefon: +40 259311766, fax: +40 259311766, persoana de contact: REMUS BONDAR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA HOLOD, NR. 228, JUDETUL BIHOR, Holod, Romania, cod postal: 417280
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii generale ale administratiei publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de executie de lucrari si furnizare de produse pentru proiectul integrat: «MODERNIZAREA SI REABILITAREA STRAZILOR IN LOCALITATILE HOLOD, VINTERE; DOTAREA CAMINULUI CULTURAL DIN LOCALITATEA DUMBRAVITA MICA; CONSTRUIRE CENTRU AFTER SCHOOL IN LOCALITATEA HOLOD»
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de executie de lucrari avand actiunile: LOTUL 1: Modernizarea si reabilitarea strazilor in localitatile Holod, Vintere;LOTUL 2: Construire Centru After School in localitatea Holod;LOTUL 3: Furnizare de bunuri la: - Dotarea Caminului Cultural in localitatea Dumbravita Mica;
- Dotare Afer School in localitatea Holod;
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 756, 509 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a.1.Garantia de participare la licitatiei in valoare de: 151.000, 00 lei pentru Lotul1, 14.000, 00 lei pentru Lotul2, 8.000, 00 lei pentru Lotul3.b.1. . b.1. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. c.1. Modul de constituire a garantiei de participare: Scrisoare de Garantie Bancara - Formular 2- original sau Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari- original sau Ordin de plata ?confirmat de banca emitenta - original. d.1. In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor. Daca se face dovada depunerii garantiei de participare dupa aceasta ora, oferta se respinge ca inacceptabila. e.1. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine din garantia pentru participare, contestatorul pierzand astfel sumele precizate la art. 2781 alin. 1 din OUG 34/2006, atunci cand CNSC respinge contestatia formulata. f.1.Garantia de participare se restituie astfel: ? ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie; ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
1. -scrisoare de garantie bancara 2. -instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari-asigurare de garantii 3. -retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri successive in cuantum de 5% din sumele datorate si cuvenite contractantului in baza facturilor pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. -Perioada de garantie acordata lucrarii va fi de minim 24 luni.In cazul asocierilor, garantia de participare va fi constituita de catre liderul asocierii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 1.a;Acorduri/contracte de asociere (daca este cazul) - se va completa de catre ofertant Formular 1.b;?Angajament ferm? ? in forma autentica - daca ofertantul este sustinut conformin conf.cu art.186 si 190 din OUG 34/2006? se va face dovada resurselor invocate, prin depunerea de documente justificative, si se vor prezenta pentru sustinator Formularele 1.a, 4.a, 5.a.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora Formular 2.a, acordul acestuia/acestora.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta Formular 3.a;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 - Formular 4.a;Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu Formularul 5.a sau prezentarea a orice document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cum ar fi Certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.-In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mentionate mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va accepta declaratia pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006 - Formular 6.a(evitarea conflictului de interese). Persoane cu functie de decizie: Horga Ioan, Solomie Florin Dorel , Remus Bondar, Vidican Flore, Bala Florian, Cartis Octavian Florin, Ciolos Daniel, Carlea Gheorghe Iulian, Filip Marian, Hirte Ioan Alexandru, Ghiulan Catalin, Iova Marcel Ovidiu, Junc Ioan, Minz Adrian, Sarba Ioan, Toderoiu Florin Leontin. .Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat sau echivalent.Certificat privind plata impozitelor si taxele locale, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - eliberat de Primarie sau echivalent, pentru sediul principal, pentru toate punctele implicate in procedura.Cazier Fiscal eliberat de organele fiscale competente, valabil la data deschiderii;Cazier judiciar al companiei si administratorului/lor(in statele unde este aplicabil), valabil la data deschiderii;In cazul in care se depune oferta comuna, declaratiile, inclusiv certificatele fiscale, vor fi depuse de fiecare asociat.Documentele solicitate vor fi prezentate in una din variantele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Lot1, Lot2, Lot3: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta (cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei) sau echivalent, in copie, din care sa rezulte: asociatii si reprezentantii legali ai solicitantului, ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata;Lot2: Atestat ANRE? detip Be pentru ?executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV?, in vederea executarii instalatiilor electrice
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Lot1: Ofertantul are o cifra de afaceri pe anul 2010, in domeniul de activitate aferent Lot1 de cel putin 15.177.124, 00 lei.Documente justificative: copii ale situatiilor financiare anuale pe ulimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente, sau copii ale raportului de audit sau raportului cenzorilor, dupa caz., Lot2: Ofertantul are o cifra de afaceri pe anul 2010, in domeniul de activitate aferent Lot 2 de cel putin 1.491.024, 00 lei.Documente justificative: copii ale situatiilor financiare anuale pe ulimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente, sau copii ale raportului de audit sau raportului cenzorilor, dupa caz., Lot 1, Lot 2, Lot3: Infrmatii generale., Lot 1, Lot 2, Lot 3: Scrisoare de bonitate bancara (privind datele de identificare, obiectul de activitate, forma juridica de organizare, tipul de capital, indicatorii privind cifra de afaceri, profitul brut/net, rata profitului net, rata lichiditatii globale, rata solvabilitatii generale, experienta cu clientul). Scrisoare bonitate bancara sau alte mijloace., Lot 1, Lot 2: Ofertantul detine surse financiare in vederea sustinerii lucrarilor: Prez unui cash-flow realist, corect si corelat cu graficul de executie propus, cu echipamentele din dotare, cu personalul alocat, cu resursele financiare proprii si cu termenele de rambursare a cheltuielilor de catre APDRP, respectiv durata intre 2 plati consecutive efectuate de autoritatea contractanta va fi de minim 3 luni.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de execu?ie a lucrarii pentru perioada ofertata, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare.Valoarea inscrisa in scrisoarea de confirmare a fondurilor va fi de min 1.881.963, 37lei pentru Lot1, minim 184.886, 97lei pentru Lot2 si va fi valabila pe o durata de minim 4 luni.Scrisoare bancara sau insotita de cash-flow.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lot1, 2: Se califica ofertantii care dispun, in vederea indeplinirii prezentului contract de o statie de betoane cu sistem de masurare certificat de BRML, autorizata conform prevederilor legale, si care prezinta certificate/declaratii de conformitate pentru produse din beton valabile la data deschiderii ofertelor, folosite pentru indeplinirea contractului.Se califica ofertantii care dispun, in vederea indeplinirii prezentului contractde statie de sortare agregate si care fac dovada ca sunt atestati pentru detinerea balastierei si a statiei de sortare (cu sistem de masurare certificate de BRML) folosite pentru indeplinirea contractului, si care prezinta autorizatie de gospodarire a apelor pentru acestea. Se califica ofertantii care dispun de laborator de incercari minim de gradul II autorizat pentru lucrarile care fac obiectul contractului., Lot1, Lot2: Ofertantul dispune de utilaje si echipamente suficiente si satisfacatoare pentru a asigura executarea contractului conform extraselor de utilaj si graficului de executie propus.Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta obligatorie, asigurarea(din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere, antecontract, etc), echipamentelor tehnice, utilajelor, mijloacelor de transport, laboratoare si alte mijloace fixe necesare pentru indeplinirea contractului(conform extraselor de utilaj si graficului de executie propus), in corelatie cu personalul de executie alocat, inclusiv expertii propusi, cu resursele financiare si cu fluxul de numerar).Copii dupa contractele de inchiriere, contracte furnizare sau alte documente echivalente pentru acele echipamente tehnice, mijloace se transport, laboratoare etc. care nu sunt in proprietatea ofertantului.NOTA: Se vor prez documente doveditoare pentru indeplinirea conditiilor (facturi, contracte, autorizatii, angajament punere la dispoz, Lot1, Lot 2: Ofertantul dispune de personal suficient si satisfacator pentru a asigura executarea contractului-conform extraselor de utilaj si graficului de executie propus.Se califica ofertantii care dovedesc in mod direct sau prin asociati/subcontractanti, relatii de munca cu expertii cheie implicate in executia lucrarilor: -Nominalizarea: managerului de proiect-sefilor de santier(constructii drumuri, civile)- responsabililor tehnici cu executia, atestati in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie executate- controlorilor cu calitatea in domeniul (constructii drumuri, constructii civile)- inginerilor lucrari drumuri, civile- Electrician autorizat ANRE pentru executia de instalatii electrice- inspectorului S.S.M.Calificari si abilitati: Studii superioare de lunga durata; Experienta profesionala generala de minim 3 ani; Atestat sau numire in functie conf legislatiei in vigoare., Lot1, Lot2: Se vor nominaliza pers diferite si de specialitate pentru fiecare din pozitiile de mai sus, specific fiecarei activitati.Nu se accepta contracte de colaborare incheiate cu persoane fizice care nu sunt constituite in PFA sau I.I. Pentru pers nominalizate se vor prezenta urmatoarele: CV-urile in orig-Diplome de studii superioare de lunga durata;Atestate, autorizatii, certificatenecesare conform prevederilor legale in materie, valabile la data depunerii ofertei;Angajament de participare-in original;Contr de munca sau extras din registrul general de evidenta a salariatilor pentruangajati ai ofertantului; pers care nu sunt angajati ai ofertantului se vor prez raportul de munca cu firma la care sunt angajati.Se solicita pers de exec pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie propus si corelat cu extrasele de ma, Lot1, Lot2, Lot3: Prezentare Generala: -lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani conform Formularului 15.a. Se precizeazacalitateaincareaparticipatlaindeplinireacontractului, carepoatefide: contractant unic sau contractant conducator (lider de asociatie), contractant asociat. Lista cu obligatiile contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari, daca exista, cuprinzand obiectul contractului, denumire beneficiar, calitateaexecutantului, valoare contract, perioada de executie, procent executat, dupa caz. Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti., Lot1: cel putin un contract similar de lucrari privind infrastructura de drumuri cu valoare cel putin de 7.588.562, 00 lei;Pentru contractele in cadrul carora care au fost efectuate si altfel de lucrari va trebui precizata valoare aferenta lucrarilor solicitate ca experienta similara.Copie a partilor relevate ale contr de experienta similara Se pot prezenta Procese-Verbale de Receptie Finala, PV la Tem Lucrarilor sau PV de Receptie Partiala Recomandare (doc constatator)certificate din care sa rezulte modul de indeplinire a contractului sau documente echivalente.Documentele de mai sus vor contine: Beneficiarul contractului, Obiectul contractului si tipul de lucrari prevazute, inclusive cantitati, Perioada de desfasurare a contr, Valoarea contr.Valoarea efectiv realizata de natura si complexitatea prezentei Proceduri.Toate documentele vor fi semnate de factorii implicati., Lot2: cel putin un contract similar de constructii de cladiri civile cu valoare cel putin de 745.512, 00lei;Pentru contractele in cadrul carora care au fost efectuate si altfel de lucrari va trebui precizata valoare aferenta lucrarilor solicitate ca experienta similara.Copie a partilor relevate ale contr de experienta similara Se pot prezenta Procese-Verbale de Receptie Finala, PV la Tem Lucrarilor sau PV de Receptie Partiala Recomandare (doc constatator)certificate din care sa rezulte modul de indeplinire a contractului sau documente echivalente.Documentele de mai sus vor contine: Beneficiarul contractului, Obiectul contractului si tipul de lucrari prevazute, inclusive cantitati, Perioada de desfasurare a contr, Valoarea contr.Valoarea efectiv realizata de natura si complexitatea prezentei Proceduri.Toate documentele vor fi semnate de factorii implicati., Lot1: Se califica ofertantii care dispun, in vederea indeplinirii prezentului contract de statie de mixturi asfaltice cu sistem de masurare certificat de BRML, autorizate conform prevederilor legale, si care prezinta certificate / declaratii de conformitate pentru produse mixtura asfaltica valabile la data deschiderii ofertelor, folosite pentru indeplinirea contractului.Se vor prezenta documente doveditoare pentru indeplinirea conditiilor (facturi, contracte, autorizatii, angajament punere la dispozitie, etc). Lot1, Lot2: Certificat ISO-9001, Lot1, Lot2: Certificat ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: a)Pentru oferta cu pretul cel mai mic se va acorda punctaj maxim (60 puncte)b)Pentru celelalte oferte, punctajul va descreste proportional si se va calcula dupa formula: P1 = P financiar n = (pret minim ofertat/pret n) x 60
Durata de executie-Lot1, Lot2, durata livrare Lot3
20
Descriere: Durata de executie este minim 6 luni, maxim 12/livrare minim 1zi, maxim 30.Ofertele care depesesc 12 luni/respectiv 30 de zile pentru livrare sunt considerate neconforme, iar cele sub 6 luni /1 zi pentru livrare, nu vor fi punctate suplimentar.Punctajul pentru durata de executie/livrare se acorda astfel: a)pentru cea mai scazuta durata de executie/livrare ofertata se acorda P2=20 puncteb)pentru alta durata decat cea prevazut la pct. 2.a) se acorda punctajul astfel: P2= (durata minima ofertata / durata n) x 20;
Numarul de zile cu restrictionari de circulatie
15
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Numarul de zile cu restrictionari de circulatie?, se va acorda astfel: a) Pentru numarul minim de zile cu restrictionari de circulatie se acorda P3=15 puncte b) Pentru alta durata decat cea prevazuta la pct. 3.a) punctajul se calculeaza astfel: P3 = (minim zile ofertat/ n zile)x 15. Oferta cu numarul de zile cu restrictionari de circulatie peste 300 zile va fi respinsa ca neconforma iar oferta sub 1 zi nu va fi punctata suplimentar.Autoritatea contractanta intelege prin "numarul de zile cu restrictionari de circulatie" , restrictionarile cu caracter total , conform art.44 din OG 43/1997.
Termenul de garantie
5
Descriere: a)Pentru cel mai mare termen de garantie (maxim 5 ani-oferta care indica un termen de excutie peste 5 ani nu va fi punctata suplimentar) , de la data receptiei la terminarea lucrarilor(alivrarii pentru Lot3), se acorda P4= 5 puncteb)pentru alt termen de garantie se acorda punctaj astfel : P4= (termen n / termen maxim ofertat) x 5.Mentionam ca durata de garantie minima acceptata, sub care oferta este considerate neconforma este de 24 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 17.07.2012 10:05