Achizitie publica - Contract de executie de lucrari si furnizare de produse pentru proiectul integrat: ?RECONVERSIE FUNCTIONALA DIN CLADIRE SEDIU PRIMARIE IN CENTRU DE INFORMARE SI MARKETING TURISTIC IN COMUNA MADARAS, JUDETUL BIHOR?
Detaliu pentru invitatia numarul 351195
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 351195/26.07.2013
Denumire contract: Contract de executie de lucrari si furnizare de produse pentru proiectul integrat: ?RECONVERSIE FUNCTIONALA DIN CLADIRE SEDIU PRIMARIE IN CENTRU DE INFORMARE SI MARKETING TURISTIC IN COMUNA MADARAS, JUDETUL BIHOR?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MADARASCod fiscal: 5398366, Adresa: Madaras, nr.1, Madaras, Telefon: 0259379432, Fax: 0259379493
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Madaras, str. Principala nr. 1, judetul Bihor, Madaras, Romania, cod postal: 417330, telefon: +40 0259379432, fax: +40 0259379493, persoana de contact: TEODOR DORU VERES
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Madaras, str. Principala nr. 1, judetul Bihor, Madaras, Romania, cod postal: 417330, telefon: +40 0259379432, fax: +40 0259379493, persoana de contact: TEODOR DORU VERES
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de executie de lucrari si furnizare de produse pentru proiectul integrat: ?RECONVERSIE FUNCTIONALA DIN CLADIRE SEDIU PRIMARIE IN CENTRU DE INFORMARE SI MARKETING TURISTIC IN COMUNA MADARAS, JUDETUL BIHOR?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de executie de lucrari si furnizare de produse avand actiunile: LOTUL1: Executie de lucrari la obiectivul « RECONVERSIE FUNCTIONALA DIN CLADIRE SEDIU PRIMARIE IN CENTRU DE INFORMARE » a carui valoare estimata calculata pe baza bugetului indicativ al proiectului (cap.1 + cap.2 + cap.4.1 + cap. 4.2 + cap. 4.3 + cap. 5.1 + cap. 5.3) este de ? 505.692, 00 lei fara TVA , din care 21.306, 00 lei fara TVA este cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute, in procent de 2, 78% astfel cum acestea au definite in bugetul totalizator al proiectului, fara a aduce atingere prevederilor art. 122 lit. i), respectiv art. 252 lit. j), conform art. 29, alin. (21 ) din OUG 34/2006LOTUL2: Furnizare de produse constand in echipamente IT si birotica la actiunea « CENTRU DE INFORMARE » a carui valoare estimata calculata pe baza bugetului indicativ al proiectului este de 16.833, 00 lei fara TVA.LOTUL3: Furnizare de produse constand in echipamente electronice la obiectivul « CENTRU DE INFORMARE » a carui valoare estimata calculata pe baza bugetului indicativ al proiectului este de 2.985, 00 lei fara TVA.LOTUL4: Furnizare de produse constand mobilier la obiectivul « CENTRU DE INFORMARE » a carui valoare estimata calculata pe baza bugetului indicativ al proiectului este de 25.996, 00 lei fara TVA.LOTUL5: Furnizare de produse constand echipamente PSI la obiectivul « CENTRU DE INFORMARE » a carui valoare estimata calculata pe baza bugetului indicativ al proiectului este de 6.040, 00 lei fara TVA.LOTUL6: Furnizare de produse constand active necorporale la obiectivul « CENTRU DE INFORMARE » a carui valoare estimata calculata pe baza bugetului indicativ al proiectului (cap.4.6) este de 120.647, 00 lei fara TVA.LOTUL7: Furnizare de produse constand materiale publicitare la obiectivul « MARKETING TURISTIC » a carui valoare estimata calculata pe baza bugetului indicativ al proiectului este de 61.571, 00 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45215200-9 - Constructie de cladiri pentru servicii sociale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 739, 764 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 9.600, 00 lei pentru Lotul 1 ;330, 00 lei pentru Lotul 2 ;59, 00 lei pentru Lotul 3 ; 500, 00 lei pentru Lotul 4 ; 120, 00 lei pentru Lotul 5 ; 2.400, 00 lei pentru Lotul 6 ; 1.200, 00 lei pentru Lotul 7 ;Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 si art. 87 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelorde achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare si art. 278?1 din OUG nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare pana la 5000 lei se poate constitui si prin numerar la casieria autoritatii contractante.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la termenul limita dedepunere a ofertelor .In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Contul de trezorerie in care se poate vira garantia de participare prin Ordin de plata (vizat de banca) este urmatorul: cont RO52TREZ0832145020401XXX deschis la Trezoreria Municipiului Salonta, jud.BihorIn cazul in care garantia de participare se va constitui in alta valuta se va tine cont de Cursul ron/alta valuta comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.(Model orientativ - Formular nr.1)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;
- in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar ;
-daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din situatiile de plata, garantia de buna executie se va constitui dupa cum urmeaza: contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului dincadrul organului fiscal competent, conform prevederilor HG nr. 1045/2011.Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile privind normele de aplicare a O.U.G. 34/2006.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 (Lot1, Lot2, Lot3, Lot4, Lot5, Lot6, Lot7)Ofertantul declara calitatea de participant la proceduraModalitate de indeplinireDeclaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 1.a;Acorduri/contracte de asociere (daca este cazul) - se va completa de catre ofertant Formular 1.b;?Angajament ferm? - daca ofertantul este sustinut conformin conf.cu art.186 si 190 din OUG 34/2006? se va face dovada resurselor invocate, prin depunerea de documente justificative, si se vor prezenta pentru sustinatorFormularele 1.a, 4.a, 5.a.Cerinta nr. 2 (Lot1, Lot2, Lot3 Lot4, Lot5, Lot6, Lot7)Ofertantul declara eventualii subcontractantiModalitate de indeplinireDeclaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora Formular 2.a, acordul acestuia/acestora.Cerinta nr. 3 (Lot1, Lot2, Lot3 Lot4, Lot5, Lot6, Lot7)Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta in conformitate cu Ordinul 314/2010Modalitate de indeplinireCertificat de participare la procedura cu oferta independenta Formular 3.a;Cerinta nr.4 (Lot1, Lot2, Lot3 Lot4, Lot5, Lot6, Lot7)Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 181 din OUG 34/2006Modalitate de indeplinireDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 - Formular 4.a;Cerinta nr. 5 (Lot1, Lot2, Lot3 Lot4, Lot5, Lot6, Lot7)Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 180 din OUG 34/2006Modalitate de indeplinireDeclaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu Formularul 5.a sau prezentarea a orice document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cum ar fi Certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.-In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mentionate mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va accepta declaratia pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 6 (Lot1, Lot2, Lot3 Lot4, Lot5, Lot6, Lot7)Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 691 din OUG 34/2006Modalitate de indeplinireDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69?1 din OUG 34/2006 - Formular 6.aPentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Primar: Tiurbe Dan AlexandruViceprimar: Patcas DumitruSecretar: Veres CorneliaContabil: Isai MariaAdministrator public: Veres Teodor DoruSpecialist agricol: Halmajan Paul IulianConsilier asistent: Ienciu MarianaConsilier principal: IonutDoina IleanaInspector de specialitate: Roman FlorentinaConsilieri: Balint Mariana, Hasas AurelIoan, Luncan DoinaLabai Carol, Tripa Ioan, Birta Ioan Calin, Silaghi Alexandru, Balaj Gheorghe, Buta Gheorghe Radu, Patcas Dumitru, Hasas Ian AlexandruCerinta nr. 7 (Lot1, Lot2, Lot3 Lot4, Lot5, Lot6, Lot7)Ofertantul nu are datorii catre bugetul general si catre bugetul local aferente lunii anterioare depunerii oferteiModalitate de indeplinireCertificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat) sau echivalent.Certificat privind plata impozitelor si taxele locale - eliberat de Primarie sau echivalent, pentru sediul principal, pentru toate punctele de lucru/ sediile secundare implicate in derularea contractului.NOTA: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile ?i completarile ulterioare. Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 8 (Lot1, Lot2, Lot3 Lot4, Lot5, Lot6, Lot7)Ofertantul nu a savarsit infractiuniCazier Fiscal al operatorului economic eliberat de organele fiscale competente, valabil la data limita de depunere a ofertelor;Cazier judiciar al operatorului economic , Cazier judiciar al administratorului/directorului general, valabil la limita de depunere a ofertelor;In cazul in care se depune oferta comuna, declaratiile, inclusiv certificatele fiscale, vor fi depuse de fiecare asociat. Cerinta nr. 9 (Lot1, Lot2, Lot3 Lot4, Lot5, Lot6, Lot7)Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractuluiModalitate de indeplinirePentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora si obiectului contractului , iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata;Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in cursNota: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata, vor fi prezentate de catre fiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici.Cerinta nr. 10 (Lot1)Modalitate de indeplinireOfertantul este atestat pentru executarea de instalatii electrice conform Ord ANRE 24/2007Atestat ANRE? detip Be pentru ?executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV?, in vederea executarii instalatiilor electrice
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.11Lot1: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani sa fie de cel putin 960.000, 00 lei pentru Lot 1.Se vor prezenta copii dupa situatiile financiare pentru anii 2010, 2011, 2012 vizate si inregistrate de organele competente.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu ron/alta valuta al BNR comunicat pentru fiecare an in parte.Ofertantul va prezenta informatii referitoare la datele generale ale firmei, cifra de afaceri si detalii referitoare la conturile deschise astfel cum sunt mentionate in Formularul 12.a., Cerinta nr. 12 (Lot1)Ofertantul detine surse financiare in vederea sustinerii lucrarilorPrezentarea unui cash-flow realist, corect si corelat cu graficul de executie propus, cu echipamentele din dotare, cu personalul alocat, cu resursele financiare proprii si cu termenele de rambursare a cheltuielilor, respectiv durata intre 2 plati consecutive efectuate de autoritatea contractanta va fi de minim 3 luni -(www.apdrp.ro).Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de execu?ie a lucrarii pentru perioada ofertata, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare.Valoarea inscrisa in scrisoarea de confirmare a fondurilor va fi de minim242.193, 00lei pentru Lotul 1 si va fi valabila pe o durata de minimj 3 luni.Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna atunci situatia economico financiara se demonstraza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.NOTA: 1. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor;2. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economico-financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze Autoritatii Contractante faptul ca, in cazul in care Contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.3. Pentru IMM - uri se va tine cont de facilitatile oferite de legea 346/2004, inclusiv art.16 alin.2.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 14 (Lot1, Lot2, Lot3 Lot4, Lot5, Lot6, Lot7)Prezentare GeneralaO lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani(Lot1), respectiv furnizare de bunuri in ultimii 3 ani(Lot2, Lot3 Lot4, Lot5, Lot6, Lot7), conform Formularului 15.a si 15.c. Seprecizeazacalitateaincareaparticipatlaindeplinireacontractului, carepoatefide: contractant unic sau contractant conducator (lider de asociatie), contractant asociat.Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti ? Formular 2.a. (numai in cazul Lotului 1), Cerinta nr. 15 ( Lot1)Ofertantul a executat in ultimii 5 ani: Lot1: minim un contract similar constructii de cladiri civile cu valoare cel putin de 484.386, 00 lei;Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei se vor prezenta: -Formular 16.a.- experienta similara;
-Formular 16.b.- centralizator pentru experienta similara pentru lucrari, cat si pe total asociere (daca este cazul);
-Certificari de buna executie emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar din care sa rezulte partile contractante, obiectul, durata, pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul;
-Ofertantii vor prezenta procesul-verbal de receptie finala/ la terminarea lucrarilor/ receptie partiala/recomandare cf. Formular 16.c., care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit.Documentele mai sus enuntate vor contine in mod obligatoriu urmatoarele informatii: -Beneficiarul contractului;
-Obiectul contractului si tipul de lucrari prevazute a serealiza, inclusiv cantitati;
-Perioada de desfasurare a contractului;
-Valoarea contractului;
-Valoarea efectiv realizata de natura si complexitateaproiectului supus prezentei proceduri.Locul de executie al lucrarilor;Toate documentele vor fi semnate de factorii implicati.NOTA: 1. Ultimii 5 ani se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor.2.In cazul in care un contract prevede bunuri, servicii sau lucrari altele decat cele solicitate ca experienta similara, se va prezenta o detaliere a contractului, insusita de beneficiar, din care sa reiasa valoarea lucrarilor similare solicitate (centralizatoare F1, F2, procese verbale, oferte, devize).3. Ofertantii care prezinta praguri valorice mai mici la experientele similare in conditiile solicitate vor fi respinsi., Cerinta nr. 16 ( Lot1)Ofertantul dispune de utilaje si echipamente pentru a asigura executarea contractului.Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta obligatorie, asigurarea (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere/angajament de punere la dispozitie) echipamentelor tehnice, utilajelor, mijloacelor de transport, laboratoare si alte mijloace fixe necesare pentru indeplinirea contractului (conform extraselor de utilaj si graficului de executie propus), in corelatie cu personalul de executie alocat, inclusiv expertii propusi, cu resursele financiare si cu fluxul de numerar).Lot1: se califica ofertantii care dispun, in vederea indeplinirii prezentului contract de o statie de betoane pentru indeplinirea contractului;Lot1: Se solicita ca cerinta minima dovada detinerii din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere, a unui laborator de incercari minim de gradul II autorizat (Cf. Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile ulterioare, si ale Regulamentului privind autorizarea laboratoarelor de analize si incercari in activitatea de constructii, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 808/2005)-Ofertantul va face dovada prin completarea unei declaratii pe propria raspundere - Formular 17.a, formularultrebuie completat doar de catre liderul asocierii si sa cuprinda echipamentele tuturor partenerilor asociati.Se vor anexa suplimentar declaratiei respective si: -Copii dupa contractele de inchiriere, contracte furnizare, angajament de punere la dispozitie sau alte documente echivalente pentru acele echipamente tehnice, mijloace se transport, laboratoare etc. care nu sunt in proprietatea ofertantului.NOTA: Comisia de evaluare are dreptul de a verifica si inspecta pe teren existenta dotarilor declarate de ofertant., Cerinta nr. 17 (Lot1, Lot2, Lot3 Lot4, Lot5, Lot6, Lot7)Ofertantul dispune de personal pentru a asigura executarea contractuluiSe califica ofertantii care dovedesc in mod direct sau prin asociati/subcontractanti, relatii de munca cu expertii cheie implicati in executia lucrarilor: Declaratie privind informatii de personal - Formularul 18.a;
- liderul asocierii va prezenta centralizator pe total asociere (daca este cazul)Declaratie pe propria raspundere - Formularul 18.b? pentru executia de lucrari ?privind: - Nominalizarea managerului de proiect pentru Lot1Calificari si abilitati: - persoana cu studii superioare, cu certificat de absolvire, pregatire profesionala/cursuri pentru functia de manager, cu experienta profesionala specifica dovedita prin participarea la cel putin un contract de executie similar (1 persoana); Nominalizarea sefului de santier (constructii civile pentru Lot1);Calificari si abilitati: - persoana cu studii superioare in domeniul tehnic constructii civile, cu experienta profesionala specifica dovedita prin participarea la cel putin un contract de executie similar (1 persoana);
- Nominalizarea responsabilului tehnic cu executia, atestat in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie executate ( constructii civile pentru Lot1)Calificari si abilitati: - atestat MDRT in domeniul tehnic constructii civile cf. Lg.nr.10/1995 (1 persoana); Se solicita prezentarea atestatului valabil la data limita de depunere a ofertei.- Nominalizarea controlorului cu calitatea in domeniul ( constructii civile pentru Lot1);Calificari si abilitati: - persoana cu studii superioare, documente din care rezulta (decizia angajatorului, etc) ca poate desfasura activ.resp.calitate, in conformitate cu ORDIN Nr. 646 din 30 august 2007 (1 persoana);
- Nominalizare inginer lucrari constructii civile pentru Lot1Calificari si abilitati: - Inginer constructii civile, industriale si agricole cf. Cod COR 214201 -persoana cu studii superioare, experienta profesionala doveditoare prin participarea la cel putin un contract similar (1persoana);
- Nominalizare Electrician autorizat ANRE pentru executia de instalatii electrice, pentru Lot1Calificari si abilitati: - specialist atestat de ANRE ? pentru executia de instalatii electrice in conformitate cu Ordinului ANRE nr. 24/2007;
- Nominalizarea inspectorului S.S.M. pentru Lot1- persoana cu atestat cf.Legii nr.319/2006eliberat de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si Ministerul Educatiei Nationale(1 persoana);
- Nominalizarea responsabilului cu gestionarea deseurilor pentru Lot1- persoana cu studii superioare sau absolvente a unor cursuri de formare profesionala in domeniul gestionarii deseurilor, cu diplome sau atestate emise de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si Ministerul Educatiei Nationale(1 persoana);NOTA: 1. Se vor nominaliza persoane diferite si de specialitate pentru fiecare din pozitiile de mai sus, specifice fiecarei activitati in parte (constructii civile). Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite si specializate pentru fiecare post vor fi respinse.2. Se solicita personal de specialitate atestat.3. Se califica ofertantii care dispun de personalul de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie propus si corelat cu extrasele de manopera, cu echipamentele din dotare, cu resursele financiare proprii si cu termenele de rambursare., Continuare Cerinta nr. 17Pentru toate persoanele care se solicita a fi nominalizate se vor prezenta urmatoarele documente: - CV-urile ? in original - conform Formularului 18.c ;
- Diplome de studii/ atestari/certificari- in copie;
- Atestate, autorizatii, certificate necesare conform prevederilor legale in materie, pentru personalul de specialitate nominalizat valabile la data limta de depunere a ofertei - in copie;
- Angajament de participare- in original;
- Contracte de munca - in copie sau extras din registrul general de evidenta a salariatilor- pentru angajati ai ofertantului; Pentru persoane care nu sunt angajati ai ofertantului se vor prezenta contracte de colaborare cu firma la care sunt angajati sau contracte de colaborare cu persoane fizice autorizate.- Declaratii de disponibilitate, prezentate cu semnatura originala a persoanelor implicate in indeplinirea contractului, conform Formularului nr.22, in cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului; Cerinta nr. 18 (Lot1)Certificate privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001:2008 ( sau echivalent) pentru toate categoriile de lucrari ce fac obiectul contractuluiin copie legalizata/certificata , , conform cu originalul ?? cu semnatura si stampila, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Note: a) In cazul asocierii, acest certificat/document va fi prezentat de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o va realiza;b) Nu se accepta ofertantii in curs de certificare .Se vor accepta si ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea;c) Acest certificat/document nu este solicitat sustinatorilor, respectiv subcontractantilor;, Cerinta nr. 19 (Lot1)Certificate privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 :2005 ( sau echivalent ) pentru toate categoriile de lucrari ce fac obiectul contractuluiin copie legalizata/certificata , , conform cu originalul ?? cu semnatura si stampila, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Note: a) In cazul asocierii, acest certificat/document va fi prezentat de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o va realiza;b) Nu se accepta ofertantii in curs de certificare .Se vor accepta si ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea;c) Acest certificat/document nu este solicitat sustinatorilor, respectiv subcontractantilor;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 25.07.2013 12:10