Achizitie publica - Contract de executie ?Locuinte pentru tineri, destinate inchirierii, amplasamentul din jud. Vrancea, municipiul Focsani, str. Brailei nr. 112, etapa II?
Detaliu pentru invitatia numarul 340694
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Agentia Nationala pentru Locuinte
Numar invitatie: 340694/07.12.2012
Denumire contract: Contract de executie ?Locuinte pentru tineri, destinate inchirierii, amplasamentul din jud. Vrancea, municipiul Focsani, str. Brailei nr. 112, etapa II?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia Nationala pentru LocuinteCod fiscal: 11795581, Adresa: Bd. Unirii, nr 61, Bl. F3, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 3204460; 3206113, Fax: 3206110; 3202622
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Unirii, nr 61, Bl. F3, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 030828, telefon: +40 213076711, fax: +40 213260498, persoana de contact: Adrian Draica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul ANL situat in Bd. Unirii, nr 61, Bl. F3, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 030828,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de executie ?Locuinte pentru tineri, destinate inchirierii, amplasamentul din jud. Vrancea, municipiul Focsani, str. Brailei nr. 112, etapa II?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea lucrarilor la obiectivul de investitii ?Locuinte pentru tineri, destinate inchirierii, amplasamentul din jud. Vrancea, municipiul Focsani, str. Brailei nr. 112, etapa II? , insumand 104 ul, din care 80 cu o camera, si 24 cu doua camere, cu un regim de inaltime D+P+2E+M.
II.1.6) CPV: 45211000-9 - Lucrari de constructii de imobile colective si de case individuale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 15, 963, 614 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 310.000 lei; valabilitate 90 zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor, si poate fi constituita prin: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara - scrisoare de garantie bancara (formularul 3) in conformitate cu modelul din Sectiunea IV a Documentatiei de atribuire, ori de o societate de asigurari (polita de asigurare, altele);
- virament bancar in contul RO 59 PIRB 4201703434001000 deschis la Piraeus Bank, Sucursala Carol, b-dul Carol I nr. 34-36, sector 2, Bucuresti , cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelorOfertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cadrul sedintei de deschiderea ofertelor, conform art. 33, alin. (3), lit. b) din HG nr. 925/2006, vor fi respinse. In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt I.M.M. (anexa nr. 1 la Legea 346/2004-formularul9 in conformitate cu modelul din Sectiunea IV a Documentatiei de atribuire), garantia de participare se constituie in procent 50% din cuantumul mai sus precizat.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in situatia in care isi retrage oferta in perioada de valabilitate; nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei ca fiind castigatoare; refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei.In masura in care ofertantul va formula contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar prin decizia pronuntata, contestatia va fi respinsa ca nefondata, autoritatea contractanta, in conformitate cu prevederile art. 278?1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va retine suma de 9.156, 36 lei. In cazul constituirii garantiei de participare in euro, echivalenta leu/euro se va face la cursul BNR valabil la data de 12.12.2012.
Garantie de buna executie
Cuantumul 10% din valoarea contractului de executie fara TVA. Modul de constituire se raporteaza la prevederile HG 1045/2011 privind dispozitiile cuprinse la art. 90, alin. 3 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, prin retineri seccesive din sumele datorate pentru facturi partiale (operatorul economic are obligatia de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibli distinct la dispozitia autoritatii contractante). In conformitate cu prevederile art. 92, alin 4, din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie.In cadrul ofertelor din categoria IMM-urilor (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare) garantia de buna executie se constituie in cuantum de 50% din cuantumul mai sus precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cumodificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cumodificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va depune: declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu formularul 4 din Sectiunea IV a Documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta declaratie.2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura .Ofertantul va depune: declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu formularul 7 din Sectiunea IV a Documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociateste obligat sa prezinte aceasta declaratie.3.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cumodificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cumodificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va depune: declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu formularul 5 din Sectiunea IV a Documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta declaratie. Tertul sustinatornu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 181, lit. a, c` si d din OUG nr. 34/2006, aprobata cumodificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cumodificarile si completarile ulterioare.4. Certificate tip eliberate de autoritatile mai jos mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic.4.1. Ofertantul va depune certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, emis de Directia Generala a Finantelor Publice.Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.4.2. Ofertantul va depune certificat fiscalcu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de Directia/Serviciul de specialitate al Consiliului Local in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul social.Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a ipozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerat ca fiind indeplinite in masura in care opertatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu.5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, alin. 1 din OUG nr. 34/2006, aprobata cumodificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cumodificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va depune: declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu formularul 6 din Sectiunea IV a Documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat, tert sustinator sau subcontractant este obligat sa prezinte aceasta declaratie.In sensul prevederilor art. 69^1, alin. 1 din OUG nr. 34/2006, aprobata cumodificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cumodificarile si completarile ulterioare, persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractului de achizitie publica sunt: - Ion Cosmin Ilina ? Director General, Nicolae Chiriac ? Director General Adjunct, Ruxandra Marcela Matei - Director General Adjunct, Ionel Romeo Dragan - Director General Adjunct, membrii comisiei de evaluare: Adrian Draica ? presedinte comisie, Ioana Simion ? membru comisie, Catalina Moldovan ? membru comisie, Carmen Pitigoi ? membru comisie, Andreea Breazu ? membru comisie, Adrian Ilie ? Membru Comisie, Valentina Cirjaliu ? membru comisie.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010.Ofertantul va depune: declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu formularul 8 din Sectiunea IV a Documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie. 1. Persoane juridice romane: ofertantul va depune Certificat constatator emis de ONRC din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are inscrise mentiuni referitoare la condamnari pentru fapte penale, punerea sub interdictie, instituirea curatele, declararea starii de insolventa, lichidare, respectiv reorganizare juridica sau faliment si din care sa reiasa faptul ca ofertantul are inscrisa in domeniile de activitate activitatea ce face obiectul prezentei proceduri.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta document.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de eventualii subcontractanti si/sau de catre un tert sustinator.2. Persoane juridice straine: se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica autorizata conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati de catre un organism abilitat in tara in care ofertantul este rezident ori apartine din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului, insotita de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala in ultimii trei ani trebuie sa fie cel putin egala cu 23.900.000 lei.In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor (dovada prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004) cifra de afaceri se constituie 50%. Atunci cand un grup de operatori economici depun oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru trei luni de derulare a contractului, in valoare de 2.600.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va depune: - Acordul de asociere in conformitate cu formularul 14 din Sectiunea IV a Documentatiei de atribuire, semnat de catre reprezentantii legali ai membrilor asocierii.Nota: In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului, asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile art. 44 din OUG nr. 34/2006, aprobata cumodificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cumodificarile si completarile ulterioare., Ofertantul are drept de folosinta sau detine laborator autorizat (de minim grad II) cu profile corespunzatoare (AR, BBABP, MBM, MTZ, pentru lucrari de constructii (conform HG nr. 808/2005). Ofertantul va depune urmatoarele: certificate/documente edificatoare care sa demonstreze atat dreptul de proprietate sau de folosinta pentru intreaga durata de derulare a contractului, cat si profilele solicitate., Ofertantul va furniza informatii : Sef Santier: licentiat in constructii civile si industriale cu diploma de inginer/subinginer; experienta profesionala generala 5 ani in domeniul studiilor; experienta profesionala specifica: 3ani experienta profesionala specifica in calitate de Sef de Santier saupozitii similare : Adjunct Sef Santier, in lucrari de constructii civile si industriale.RTE: licentiat in constructii civile si industriale cu diploma de inginer/subinginer; atestatul RTE in domeniul constructii civile si industriale in activitatile de: lucrari de constructii si/sau supervizare lucrari de constructii si/sau management de proiect/contract si/sau proiectare.CQ: licentiat in constructii civile si industriale cu diploma de inginer/subinginer; decizia de numire sau atestatul CQ in domeniul constructii civile si industriale in activitatile de: lucrari de constructii si/sau supervizare lucrari de constructii si/sau management de proiect/contract si/sau proiectare., Ofertantul va depune urmatoarele: - formularul 17 din Sectiunea IV a Documentatiei de atribuire semnat de reprezentantul imputernicit al ofertantului;Pentru fiecare expert cheie propus, ofertantul va prezanta un CV ? formularul 18, completat in conformitate cu modelul prezentat in Sectiunea IV a Documentatiei de atribuire, semnat in original de catre expertul propus, iar pentru dovedirea celor cuprinse in CV se vor prezenta: copii ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizatiilor mentionate in CV (dupa caz)., Ofertantul va prezenta maxim doua contracte executate in uktimii cinci ani avand ca obiect executie de lucrari similare prezentului contract, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 15.900.000, 00 lei, exclusiv TVA., Continuare experienta similara: Ofertantul va depune: declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertelor) in conformitate cu formularul 15 din Sect. IV, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor/receptie finala prin care sa demonstreze executarea lucrarilor prezentate pentru contractele ce dovedesc indeplinirea cerintei, certificari de buna executie ce contin informatii relevante cu care se va face dovada experientei similare, indicandu-se beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, cu precizarea daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit/recomandari din partea beneficiarilor/documente constatatoare pentru contractele ce dovedesc indeplinirea cerintei.Conversia in lei a valorii contr. se va face la cursulleu/euro mediu comunicat de BNR aferent anului intocmirii PV de receptie la terminarea lucrarilor/receptie finala, In cazul subcontractarii se va preciza partea/partile din contractcare urmeaza sa se subcontracteze, procentul pe care il realizeaza, precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Ofertantul va depune: - Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora in conformitate cu formularul 13 din Sectiunea IV a Documentatiei de atribuire, precum si Anexa la formularul 13 din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire., In cazul asocierii, se va prezenta Acordul de asociere, semnat de catre parti, unul dintre asociati va fi nominalizat ca si lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de catre persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor;.Ofertantii persoane juridice/fizice straine vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce revin fiecarui asociat in indeplinirea contractului. Standarde de protectie mediului ? certificat ISO 14001:2005 in domeniul constructii civile si industriale, sau orice alte documente echivalente.Ofertantul va depune: certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume: Certificat/e emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectia mediului in domeniul constructiilor civile si industriale, respectiv ISO 14001:2005 sau echivalent., 1. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru in parte.2.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.3. Cerinta privind certificarea ISO 14001:2005 sau echivalent nu poate fi indeplinita prin intermediul altei persoane (tert sustinator).4. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de respectare a standardelor privind protectia mediului asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.Nu se admit ofertanti in curs de certificare cu exceptia celor care dovedesc faptul ca raportul de audit a fost finalizat urmand a primii certificarea., Standarde de asigurare a calitatii ? certificat ISO 9001:2001 in domeniul constructii civile si industriale, sau orice alte documente echivalente.Ofertantul va depune: certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume: Certificat/e emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii in domeniul constructiilor civile si industriale, respectiv ISO 9001:2001 sau echivalent., 1. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru in parte.2. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.3. Cerinta privind certificarea ISO 9001:2001 sau echivalent nu poate fi indeplinita prin intermediul altei persoane (tert sustinator).4. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.5. Nu se admit ofertanti in curs de certificare cu exceptia celor care dovedesc faptul ca raportul de audit a fost finalizat urmand a primii certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: a. pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 70 de puncte; b. pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a, se acorda punctajul astfel: Pn = (pretul cel mai scazut /pret nominal)x70 puncte Preturile care se compara in scopul intocmirii clasamentului sunt preturile totale ofertate in lei pentru executia lucrarii, exclusiv T.V.A.
durata de executie
10
Descriere: Durata de executie este cuprinsa in intervalul 15-18 luni calendaristice de la data intrarii in vigoare a contractului. a. pentru o durata de executie mai mare de 18 luni calendaristice de la data intrarii in vigoare a contractului oferta va fi declarata neconforma; b. pentru o durata de executie mai mica de 15 luni calendaristice de la data intrarii in vigoare a contractului nu se va acorda punctaj suplimentar, urmand a se acorda 10 puncte; c. pentru cea mai mica durata de executie cuprinsa in intervalul 15-18 luni calendaristice de la data intrarii in vigoare a contractului, se vor acorda 10 puncte; d. pentru alta durata de executie cuprinsa in intervalul 15-18 luni calendaristice de la data intrarii in vigoare a contractului, punctajul se acorda astfel: Pn = (cea mai mica durata de executie cuprinsa in intervalul 15-18 luni / durata de executie nominalacuprinsa in intervalul 15-18 luni) x 10 puncte;
durata garantiei de buna executie
20
Descriere: Durata garantie de buna executie acordata pentru intreaga investitie (lucrari si echipamente) va fi cuprinsa in intervalul 24- 48 de luni calendaristice, calculate de la data receptiei la terminarea lucrarilor. a. pentru o durata a garantiei de buna executie mai mica de 24 luni calendaristice oferta va fi declarata neconforma. b. pentru o durata a garantiei de buna executie mai mare de 48 de luni calendaristice nu se va acorda punctaj suplimentar, urmand a se acorda 20 puncte; c. pentru cea mai mare durata a garantiei de buna executie cuprinsa in intervalul 24-48 de luni calendaristice se vor acorda 20 puncte; d. pentru alta durata a garantiei de buna executie cuprinsa in intervalul 24-48 luni calendaristice, punctajul se acorda astfel: Pn = (cea mai mare durata a garantiei de buna executie cuprinsa in intervalul 24-48 luni / durata garantiei de bunaexecutie nominalacuprinsa in intervalul 24-48 luni) x 20 puncte;
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP cu exceptia partii desenate care va fi pusa gratuit la dispozitia ofertantilor pe suport electronic la sediul ANL din Bucuresti ca urmare a unei solicitari scrise.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.12.2012 12:49