Achizitie publica - contract de executie lucrari
Detaliu pentru invitatia numarul 321383
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321383/07.03.2012
Denumire contract: contract de executie lucrari
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCN Aeroporturi Bucuresti SACod fiscal: RO26490194, Adresa: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Otopeni, Telefon: +40 212041408, Fax: +40 212041976
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Otopeni, Romania, cod postal: 075150, telefon: +40 212041408, fax: +40 212041976, persoana de contact: Oana Cornila
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul CNAB - Corp Logistic, Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Otopeni
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract de executie lucrari
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea, montarea si punerea in functiune a unei instalatii de preepurare, care sa fie montata inainte de evacuarea apelor uzate menajere si pluviale in reteaua oraseneasca, conform cerintelor din Caietul de Sarcini si a proiectului tehnic anexat acestuia.
II.1.6) CPV: 45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 999, 741 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare 19.988 lei.In cazul in care garantia se va constitui in euro se va utiliza cursul de 4, 3467 lei/euro.Garantia de participare se va constitui fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii (Formular 5)fie prin OP sau foaie de varsamant in contul autoritatii contractante, cu conditia confirmarii acestora de catre banca (semnatura si stampila) pana la data si ora deschiderii ofertelor.Conturile autoritatii contractante sunt Cont in lei: RO 40 BRDE 445 SV 12412444450, Cont in euro: RO 24 BRDE 445 SV 11918064450.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie egala cu valabilitatea ofertei(120 zile).Suma care se retine in cazul in care sunt incidente prevederile art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 este de 4.780 lei.Restituirea garantiei se va face in conform. cu art.88 din HG925/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului(Formular 6)este de 10 % din valoarea totala a contractului, exclusiv T.V.A., si se va constitui, in termen de maxim 7 zile de la data incheierii contractului, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari.Garantia de buna executie a contractului de achizitie va fi constituita pe operioada egala cu durata contractului + 14 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Ofertantul/Ofertantul asociat nu trebuie sa se afle in niciuna dintre sit. prev. de art.69 indice 1, art.180 si art.181 din OUG34/2006. Subcontractantul nu trebuie sa se afle in niciuna dintre sit. prev. de art.69 indice 1 din OUG 34/2006. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in niciuna dintre sit. prev. de art.69 indice 1, art.180 si art.181 lit. a), c) indice 1 si d) din OUG 34/2006.Persoanele cu functie de decizie din cadrul AC sunt nominalizate in Anexa 1 la Fisa de date.Pt. indeplinire cerinta: Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu urmat doc. care dovedesc situatia sa/lor pers., respectiv: Pt pers. Jr. Romane: 1. Declaratie pe propria rasp.completata in conf.cu Formul.H1 din ?MODELE DE FORMULARE?;2. Certif. privind indepl. oblig.exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, la data de 25 ale lunii anterioare datei de depunere a ofertelor - dupa cum urmeaza : a. Certif. de atestare fiscala pentru persoanele juridice, emis de AFP? original, copie legalizata sau copie ?conf. cu originalul?;b. Certif. de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru pers.juridice, emis de DITL din cadrul Primariei ? original, copie legalizata sau copie ?conf.cu originalul?;Pt. per. jr straine care au o sucursala inregistrata in Romania: se va prezenta cumulativ atat documentele aferente sucursalei care sunt identice cu cele solicitate pers. jr. romane cat si documentele similare ale societatii-mama, emise de catre o autoritate competenta din tara unde isi are sediul - original, copie legalizata sau copie ?conf.cu originalul? insotite de traducere autorizata in limba romana.Pt. pers.jr.straine: Pers. jr. straina are obligatia de a prezenta documentele prevazute la pers.jr. romane.In cazul documentelor prevazute pct. 2 (certificate emise de AFP si DITL, se vor prezenta documente similare, emise de catre o autoritate competenta din tara unde isi are sediul-original, copie legalizata sau copie ?conf. cu originalul? insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul subcontractantului si/sau a tertului sustinator se va depune Formul.H1A si/sau H1B din ?MODELE DE FORMULARE?.Cerinta nr. 2: Orice operator economic care a depus oferta in mod individual sau in asociere trebuie sa certifice ca participarea la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Pt.indeplinire cerinta: Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 (Formularul H2 din ?MODELE DE FORMULARE?) Cerinta nr. 1: Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte dovada din care rezulta o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din Romania sau din tara in care este stabilit, dupa caz, si ca are dreptul legal de a executa lucrarile ce formeaza obiectul procedurii de atribuire. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu urmatoarele documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, respectiv: I.Pentru persoane juridice romane: 1.Certificat constator, detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului din Bucuresti sau al judetului unde firma isi are sediul, privind date de identificare ale societatii; filiale; sucursale; puncte de lucru; administratori;reprezentanti; imputerniciti; durata societatii; asociati/actionari;obiect activitate (COD CAEN), etc.?original sau copie legalizata;II.Pentru persoane juridice straine: 1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele trebuie sa cuprinda urmatoarele informatii: -o forma de inregistrare ca persoana juridica;
-actionari/asociati;
-obiect de activitate prin care se atesta dreptul ofertantului de a executa lucrarile solicitate: -administratori/imputernicitii legali sa reprezinte societatea;
-capitalul social;
-filiale/sucursale/puncte de lucru;
-durata societatii;
-mentiuni referitoare la falimente/condamnari (mentiune necesara pentru indeplinirea cerintei prevazute la art. 181, lit. a) din OUG nr. 34/2006).Cerinta nr.2: Ofertantii/ofertanti asociati trebuie sa fie autorizati ca agenti aeronautici civili in domeniul aeroportuar pentru executarea de lucrari de constructii si instalatii in perimetrul aeroportuar, conform Ordinului 2459/2006.In cazul in care o parte din lucrarile ce formeaza obiectul contractului urmaza sa fie executate de catre subcontractanti acestia trebuie sa detina Autorizatie emisa de Autoritatea Aeronautica Civila Romana, in functie de partea de contract subcontractata, in conformitate cu prevederile art. 63 lit.c) din OG 29/1997, republicata si a Reglementarii aeronautice civile romane RACR-AD-AACDA aprobata prin Ordinul 2459/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu urmatoarele documente: Autorizatie emisa de Autoritatea Aeronautica Civila Romana pe numele ofertantului si/sau subcontractantului pentru executarea de lucrari de constructii si instalatii in perimetrul aeroportuar ? copie ?conform cu originalul?
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraSe solicita ca ofertantul sa fi finalizat (dus la bun sfarsit), in ultimii 5 ani, cel putin 1 contract ce a avut ca obiect executarea de lucrari de instalare echipamente (instalatii) de preepurare ape uzate menajere.Conf. art.14, alin1 din Ordin 509/2011 ?lucrari duse la bun sfarsit? reprezinta: lucrari receptionate partial, insotite de proces verbal de receptie partiala/lucrari receptionate insotite de procese verbale la terminarea lucrarilor/lucrari receptionate insotite de proces verbal de receptie finala a lucrarilor., Resurse umaneSe solicita ca ofertantul sa detina minim: -1 responsabil tehnic cu executia atestat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului;, Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora. Sistemul de management al calitatiiOfertantul trebuie sa detinasistem de management al calitatii certificat conform standardului EN ISO 9001.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2012 10:39