Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE EXECUTIE LUCRARI "ASFALTARE DRUMURI COMUNALE COMUNA TUDOR VLADIMIRESCU"


Detaliu pentru invitatia numarul 322631
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA TUDOR VLADIMIRESCU(CONSILIUL LOCAL)
Numar invitatie: 322631/23.03.2012
Denumire contract: CONTRACT DE EXECUTIE LUCRARI "ASFALTARE DRUMURI COMUNALE COMUNA TUDOR VLADIMIRESCU"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TUDOR VLADIMIRESCU(CONSILIUL LOCAL)Cod fiscal: 3126624, Adresa: comuna Tudor Vladimirescu, judetul Galati, Tudor Vladimirescu, Telefon: 0236/828603, Fax: 0236/828606
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: UAT Comuna Tudor Vladimirescu (la registratura), judetul Galati str. DN 25 nr.788, Tudor Vladimirescu, Romania, cod postal: 807295, telefon: +40 0236/828603, fax: +40 0236/828606, persoana de contact: Popa Aura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UAT Comuna Tudor Vladimirescu, judetul Galati, etaj I, sala de sedinte mica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE EXECUTIE LUCRARI "ASFALTARE DRUMURI COMUNALE COMUNA TUDOR VLADIMIRESCU"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: D1=DC123+DC488, L=1630m, l=5, 00mD2=DC1398, L=960 m, l=5, 00mD3=DC1211/1, L=455 m, l=5, 00mD4=DC1001, L=590 m, l=5, 00mD5=DC1556, L=455 m, l=5, 00mD6=DC1472, L=460 m, l=5, 00mLa care se adauga intersectiile pe 5, 00 m lungime cu racordurile aferente astfel: La D1- 3 intersectii si 6 racorduri si o suprafata S=165 mpLa D2- 6 intersectii si 12 racorduri si o suprafata S=330 mpLa D3- nu sunt necesareLa D4- 4 intersectii si 8 racorduri si o suprafata S=220 mpLa D5 si D6- nu sunt necesareLa D2- un racord de 4 m latime pe 100ml prin pietruire S=400mp
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 310, 336 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare ? 15.000RON2.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile.3.Modul de constituire a garantiei de de participare: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
-OP in contul RO90TREZ3065006XXX000224 deschis la Trezoreria GALATI, cod fiscal 3126624Instrumentul de garantare se va prezenta la sediul AC odata cu depunerea ofertei. AC retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita atunci cand: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare nu constituie garantie de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei;d) in cazul respingerii de catre CNSC a contestatiei in cond art 278^1 din OUG34/2006 ?suma de 5090, 34 leiRestituirea garantiei de participare: Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii ale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt IMM (anexa 1 la Legea 346/2004) ? garantia se va constitui in procent de 50% din valoarea mai sus prezentata .(Anexa A)
Garantie de buna executie
1. Cuantumul garantiei de buna executie- 5% din valoarea fara TVA a contractului.2. Durata de garantie a lucrarii: 12 luni de la receptia la terminarea lucrarilor.3. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de executie lucrari: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau sub forma de retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale..Restituirea garantiei de buna executie se va face dupa cum urmeaza : a)70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului ? verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim.b)Restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent -formular 12.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ?formular 23.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-formular 34.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAPNr. 314/2010)-formular 45.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare-formular 5Persoanele cu functie de decizie din autoritatea contractanta : Gheorghe Costel-primarCheosa Dumitru-viceprimarPolodeanu Sandita- secretarRadulescu Fanica-contabilPopa Aura-consilier achizitii publiceNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.6. -Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu exista obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)7-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu exista obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberatede autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor catre bugetul de stat si catre bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitatede autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederileart. 182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Procedura depunerii documentelor doveditoare este aceeasi ca si pentru persoanele juridice romane III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are codul CAEN corespondent codului CPV a contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1-Informatii generale-formular 6Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin: 2.600.000 lei (2010, 2009, 2008), Bilant contabil pentru anii 2008, 2009 si 2010 cu viza DGFP si/sau ORC, ultima balanta contabila intocmita, semnata si stampilata de catre conducatorul unitatii, in copii certificate , ,Conform cu originalul ?, Declaratii bancare corespunzatoareOfertantul va face dovada ca dispune de suma de 327.583 lei pentru sustinerea lucrarii pe o perioada de 6 luni, Informatii privind sustinerea capacitatii economico-financiare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similaraSe solicita dovada finalizarii, in ultimii 5 ani a cel mult doua contracte de lucrarisimilare( drumuri) a caror valoare cumulatasa fie cel putinde 1.300.000 lei, Cerinta nr. 2Lista cu lucrarile executate in ultimii 5 ani, Cerinta nr. 3Lista privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile de care dispunePentru calificare ofertantul trebuie sa dispuna de echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile necesare pentru realizarea investitiei.Lista minima de utilaje obligatorie: autogreder prevazut cu sistem de dirijare automata GPS 3D, cilindri compactori pneu-pneu , autogudronator, cilindri compactori liss-liss, statie de mixturi asfalticeautorizata/ atestata/verificata care sa indeplineasca conditiile tehnice necesare producerii mixturilor asfaltice din proiect, cu autorizatie in termen de valabilitate , buldoexcavator, masina de marcaje rutiere, repartizor finisor de mixturi asfaltice, masini de transport cu prelate, perie pentru curatat drumuri, laborator autorizat de gradul II pentru asfalt autorizat/atestat/verificat, cu autorizatie in termen de valabilitate, instalatie de colmatat rosturi la cald, Cerinta nr. 4Efectivul mediu anual al personalului angajatPentru executia de lucrari-ofertantul trebuie sa aiba in echipa propusa pentru indeplinirea contractului: -un sef de santier drumuri, - se va prezenta copia Diplomei de absolvire- responsabil tehnic cu executia(RTE), cu atestat MLPTL (MDRT), in domeniul drumuri, angajat al ofertantului /contract de prestari serviciicu ofertantul cu declaratie de disponibilitate pe perioada derulariiSe va prezenta , legitimatia vizata la zi pentru responsabilul tehnic cu executia;
- responsabil cu calitatea -angajat al ofertantului /contract de prestari serviciicu ofertantul cu declaratie de disponibilitate pe perioada derularii contractului- un responsabil cu controlul calitatii (decizia interna de numire);
-un responsabil mediu (autorizat)-un expert in securitatea si sanatatea in munca (atestat);, Informatii privind sustinerea capacitatii tehnice si profesionale Standardele de asigurare a calitatiiSolicitat ¦Nesolicitat ?Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii, ISO 9001 :2000 (2008) sau echivalent, pentru un domeniu ce include activitatile necesare realizarii lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri. Se va prezenta, certificatul de atestarea implementarii standardului ISO 9001:2000(2008) sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.. Nu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare., Standardele de protectia mediuluiSolicitat ¦Nesolicitat ?Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de protectia mediului, ISO 14001 :2005, sau echivalent. Se va prezenta, certificatul de atestarea implementarii standardului ISO 14001 :2005, sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.. Nu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul total al ofertei? se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim (75 puncte) ;b) Pentru celelalte preturi ofertate, punctajul se acorda proportional, astfel : P(n)=Pretmin/Pret(n)x75 puncte ;Unde P(n)= punctajul ofertei pentru factorul de evaluare. « Pretul total » ;Pretmin = pretul cel mai mic ofertat ;Pret(n) = pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul
Perioada de garantie acordata lucrarii
25
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Perioada de garantie acordata lucrarii? se acorda astfel: a)Pentru cea mai mare perioada de garantie (maxim 120 luni) se acorda punctajul maxim (25 puncte); b)Pentru alta perioada decat cea prevazuta in punctul a)se acorda punctajul astfel: Tgarantie(n)=(Tgarantie(n)/Tmaxim garantie)x25, Tgarantie(n)=perioada de garantie propusa in oferta care se evalueaza. Perioada de garantie acordata lucrarii va fi de minim 24 de luni.Ofertele cu o perioada de garantie a lucrarii mai mica de 24 luni vor fi declarate neconforme. Perioada maxima de garantie ce va fi luata in calcul pentru a calcula punctajul va fi de 120 de luni. Ofertele cu o perioada de garantie acordata lucrarii mai mare de 120 de luni nu vor fi punctate suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP, atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2012 10:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer