Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de executie lucrari de amenajare a pietei agroalimentare din orasul Cavnic.


Detaliu pentru invitatia numarul 327518
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL CAVNIC (PRIMARIA ORASULUI CAVNIC)
Numar invitatie: 327518/22.05.2012
Denumire contract: Contract de executie lucrari de amenajare a pietei agroalimentare din orasul Cavnic.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL CAVNIC (PRIMARIA ORASULUI CAVNIC)Cod fiscal: 3627595, Adresa: STR. 22 DECEMBRIE, NR. 7, Cavnic, Telefon: 0262-295046, 0262-295101, Fax: 0262-295046
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. 22 DECEMBRIE, NR. 7, Cavnic, Romania, cod postal: 435300, telefon: +40 262295046, fax: +40 262295046, persoana de contact: CRISTIAN-CLAUDIU CIUBOTARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. 22 DECEMBRIE, NR. 7, Cavnic, Romania, cod postal: 435300, Sala de sedinte a Primariei orasului Cavnic
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de executie lucrari de amenajare a pietei agroalimentare din orasul Cavnic.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea lucrarilor de amenajare a pietei agroalimentare din orasul Cavnic - finisaje interioare, instalatii de apa, sanitare, electrice si dotare cu mobilier.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 246, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3700 lei Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. depune contestatie si este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, se va retine din garantie de participare suma in valoare de 2460 lei in conformitate cu prevederile Art. 278^1 alin (1), lit.b) din OUG 34/2006. In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca fac dovada in acest sens) garantia de participare se poate constitui in procent de 50% din cuantumul precizat.In aceste situatii, ofertantul trebuie sa ataseze la oferta o declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM. Modul de constituire a garantiei de participare: ordin de plata in contul autoritatii contractante: RO12TREZ4365006XXX007633, deschis la Trezoreria Baia Mare, fila CEC cu conditia cofirmarii de catre banca; instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (scrisoare de garantie bancara in favoarea Primariei orasului Cavnic vafi conform modelului atasat Formular 12 pana la data depunerii ofertei). Garantia trebuie sa fie irevocabila.
Garantie de buna executie
Ofertantul este obligat sa constituie o garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului de lucrari. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. In cazul in care autoritatea contractanta are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau majoritarde stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea ofertantului ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 Formularul 1 completat; - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 Formularul 2 completat; - Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor taxelor catre stat; - Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor locale; Din certificatele privind indeplinirea obligatiilor de plata trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; - Se va prezenta Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010, formular nr. 18 completat; - Declaratia privind calitatea de participant la procedura.- Formular 4; - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art . 69 indice 1 din OUG 34/2006 Formular 5; Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului sunt: Dragos Alexandru (primar), Costeniuc Florin Ioan (viceprimar), Chira Felicia (secretar UAT), Marc Elena (sef birou financiar contabil), Ciubotaru Cristian (consilier), Pavel Rita Maria (consilier juridic), Dancos Catalina (contabil), Schlezinger Andreea (contabil), Danciu Alecandru (referent - arhitect sef), Sitar Lucia (referent - sef serviciu administrare domeniu public si privat). - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Obiectul contractului va trebui sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limbaromana de traducator autorizat. - .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, deregula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/ candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia caredetermina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 din OUG 34/2006 (se vor completa Formularele nr. 1 si 2) si va prezenta declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 - Formular nr. 5., - Informatii generale privind societatea - prezentarea Formularului nr. 6 ; - Prezentarea bilantului contabil la 30.06.2011 sau se va depune bilantul aferent anului 2010, de catre operatorii economici care nu au avut obligatia depunerii bilantului contabil 30.06.2011; - prezentare balanta de verificare pentru luna noiembrie 2011; - Declaratia privind cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani - prezentarea Formularului nr. 7; Se solicita ca cifra medie de afaceri sa fie de minim 240.000 lei. Nivelul curs mediu lei/valuta pentru calcul nivelului minim impus al cifrei de afaceri este de: 2009:1 euro=4, 2373 lei; 2010:1 euro=4, 2099 lei, 2011:1 euro=4, 2379 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajam, ferm al pers. respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului res. tehn. si/sau profesionala.Persoana care asig. sustinerea financ. nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 din OUG 34/2006.Pers. care asigura sustinerea financiara sau tehnica va prezenta declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG 34/2006.Compl. form. nr. 1, 2, 5., -lista princip. lucrari exec. in ultimii 5 ani; -Declaratie privind efectivul mediu anual personal angajat si al cadrelor de conducere; Lista personal cu experienta responsabil pentru indeplinirea contractului in cea ce priveste exec. de lucrari trebuie sa cuprinda: Sef santier, specialist in domeniul constructiilor; RTE in domeniul constructiilor; Responsabil cu controlul de calitate; Responsabil in domeniul sanatatii si securitatii in munca; Pentu personalul solicitat mai sus se vor depune - Lista nominala pentru fiecare functie in parte - CV-uri pt. fiecare persoana din lista (pt functia ocupata)- Diplome, atestate care sa dovedeasca nivelul de pregatire. Pt. dovedirea exper. similare ofert. va depune copii a max 3 contracte similare(PV receptie finala sau partiala, recomandari din partea benef aferente lucrarilor indicate), -Lista cu utilaje, instal. si echipamente tehnice folosite pentru ducerea laindeplinire a contr. - se va prezenta lista cu acestea. Dovada detinerii se face cu cvc sau alte documente ce atesta faptul ca detine utilajele cel putin pe perioada derularii contractului. Se vor prezenta copii, conf cu originalul ale Cartii de identitate/Certif de inmatriculare ale autovehiculelor detinute; Initial ofertantii pot depune o declaratie pe proprie raspundere privind detinerea tuturor documentelor solicitate iar ofertantul castigator este obligat sa depuna toata actelementionate mai sus inainte de incheierea contractului. Se va depune formularul 11 -Informatii privind partea din contract pe care op. economic are eventual intentia sa o subcontracteze. Copii ale : - certificatelor emise de organisme independente care atesta respectareastandardelor de asigurare a calitatii: ISO 9001 sau echivalent; - certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a protectiei mediului ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Este atasata la prezenta invitatie de participare la cererea de oferta
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2012 07:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer