Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de executie lucrari de realizare retea de alimentare cu apa in Sat Rodbav, Comuna Soars


Detaliu pentru invitatia numarul 329319
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA SOARS (PRIMARIA COMUNEI SOARS)
Numar invitatie: 329319/12.06.2012
Denumire contract: Contract de executie lucrari de realizare retea de alimentare cu apa in Sat Rodbav, Comuna Soars
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SOARS (PRIMARIA COMUNEI SOARS)Cod fiscal: 4384621, Adresa: FAGARAS STR. REPUBLICII NR.27, soars, Telefon: 0268285440, Fax: 0268285440
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: FAGARAS STR. REPUBLICII NR.27, soars, Romania, cod postal: 507215, telefon: +40 268285440, fax: +40 268285440, persoana de contact: SILVIA MALENE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: FAGARAS STR. REPUBLICII NR.27, soars, Romania, cod postal: 507215, telefon: +40 268285440, fax: +40 268285440, persoana de contact: SILVIA MALENE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de executie lucrari de realizare retea de alimentare cu apa in Sat Rodbav, Comuna Soars
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de executie lucrari? 45232150-8 Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 080, 687 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4860, 69 lei; Suma retinuta in caz de respingere de catre CNSC a Contestatiei este, Conform Art. 278ยน*) de 4860, 69 lei, conform art. 2781 din OUG 34/2006 Garantia de participare se contituie astfel: Virament bancar sau instrument de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari, in original. Scrisoare de garantie bancara, ordin de plata confirmat de banca, lichiditati la caseria Primariei Soars. In cazul constituirii prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul model nr. 2 - anexat. Perioada minima de valabilitate a garantiei de participare :90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA; Modul de constituire: Scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de asigurari sau retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale. Pentru scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de asigurari, se va utiliza Formularul nr. 3 Pentru retineri succesive, conform HG 1045/2011 contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului, conform legii. Restituirea garantiei de buna executie: a.) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim; b.) restul de 30% din valoarea garantiei, laexpirarea perioadei de garan?ie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta minima: completare formulare conform Formular 6 si Formular 7, privind neincadrarea in in situatiile prevazute in art. 180 si 181 din OUG 34;Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala sunt obligate sa dea declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 literele a, c indice 1 si d). Se va completa Formularul 181 si se vor elimina prin taiere articolele ce nu facobiectul declaratiei acestor terte persoane.Cerinta nr. 2Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii- Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele, in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul ?- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele, in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul ?.Din certificatele mentionate mai sus, trebuie sa reiasa ca la nivelul lunii anterioare celei in care se depune oferta, ofertantul nu are obligatii restante la bugetul localCerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular nr. 8Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69, indice 1 din OUG nr. 34/2006 Formular nr. 22In vederea completarii acestei declaratii mentionam ca persoanele insarcinate cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Piticas Ioan primar, Timis danut - Ioan viceprimar, Malene Silvia secretar si responsabil cu achizitiile publice si Patrichi Nicoleta contabil, persoane ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, CONSILIUL LOCAL SOARS IN COMPONENTA 1.CAPRITA NICOLAE 2.CIOBANU JEAN 3.DIACONU ION 4.GAVARLAS GHEORGHE 5.GAVARLAS VASILE 6.GRECU ELENA 7.LASZLO EUGEN 8.MUNTEAN IOAN 9.PATULEA AURICA 10.STENGEL NORBERT 11.TIMIS DANUT IOAN-VICEPRIMARCerinta nr. 5Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010 Formular nr. 23 Cerinta nr. 1Ofertantul sa fi e inregistrat legal, sa prezinte dovada ca se afla in activitate si ca are in obiectul de activitate activitati compatibile cu obiectul contractuluiPersoane juridice romane: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in oricare din formele original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si parafata de reprezentantul ofertantului, nu mai vechi de 30 de zile. Ofertantului situat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, documentul in original sau copie legalizataPersoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta dovada depunerii bilantului contabil, Cerinta nr. 2Valoarea cifrei de afaceri mediepe cel mult ultimii trei ani fiscalisa fie de cel putin 1.000.000 lei. Cifra de afaceri mentionata este globala.Cursul la care se va face echivalenta este cursul mediu anual al BNR
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul a realizat lucrari comparabile cu cea licitata in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 2Ofertantul are experienta in lucrari similareSe stabileste ca limita minima impusarealizarea a cel putin un contractsimilar (alimentare cu apa) ca natura, in valoare de minim 1.000.000 lei., Cerinta nr. 3Recomandari de la beneficiari, Cerinta nr. 4Ofertantul va prezenta Declaratia privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiiOfertantul sa aiba in dotarea proprie, in folosin?a sau subcontractare, capacitati tehnice care sa asigure realizarea in bune conditii a lucrarilor licitate., Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii in ultimii 3 aniSe va prezentalista personalului de specialitate propus pentru indeplinirea contractului - Formular nr. 12, inclusiv CV?uri (Formularul model Nr.13), diplome si certificate de calificare, sau alte documente prin care se atesta ca cerintele sunt indeplinite.Pentru dovedirea informatiilor solicitate se vor prezenta documente doveditoare (carti de munca, contracte, acord de participare la lucrare sau alte documente legale)Se va permite si depunerea declaratiei dedisponibilitate Standarde de asigurarea calitatii - certificare ISO 9001 sau echivalent, in termen de valabilitate, cu vizele periodice emise in urma supravegherilor pentru domeniul aferent contractului. Nu sunt acceptate firmele in curs de certificare. In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de asociere. In caz de inexistenta ISO 9001 se accepta certificate echivalente, vizate la zi, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene., Standarde de protectia mediului - certificare 14001 sau echivalent, in termen de valabilitate, cu vizele periodice emise in urma supravegherilor pentru domeniul aferent contractului. Nu sunt acceptate firmele in curs de certificare. In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de asociere.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Metodologia de calcul a punctajului este precizat in caietul de sarcini
Durata de executie
25
Descriere: Durata va fi exprimata in luni. Durata maxima admisa este de 24 de luni, durata minima realista, peste care nu se acorda punctaj suplimentar, punctarea facandu-se proportional, este de 15 luni; Metodologia de calcul a punctajului se afla in caietul de sarcini
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Online anexat, adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2012 17:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer