Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de executie lucrari de restaurare monumente etnografice


Detaliu pentru invitatia numarul 346550
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPLEXUL NATIONAL MUZEALASTRA
Numar invitatie: 346550/13.05.2013
Denumire contract: Contract de executie lucrari de restaurare monumente etnografice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPLEXUL NATIONAL MUZEALASTRACod fiscal: 4406304, Adresa: PIATA MICA, NR.11, Sibiu, Telefon: 0269 218195, Fax: 0269 218060
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA MICA, NR.11, Sibiu, Romania, cod postal: 550182, telefon: +40 269202421 / +40 269218195, fax: +40 269218060, persoana de contact: Bogdan Turean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sibiu, Piata Mica, nr.11, jud.Sibiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de executie lucrari de restaurare monumente etnografice
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia de lucrari de restaurare monumente etnografice, grupate in patru loturi: Lot 1 - Lucrari de restaurare Gospodarie de agricultor din AlmasLot 2 - Lucrari de restaurare Casa cu pravalie din BaicoiLot 3 - Lucrari de restaurare Scoala din TiceraLot 4 - Lucrari de restaurare Grajd cu fanar din SimonValoarea estimata totala a achizitiei este de 263.693, 61 lei, fara T.V.A., din care C+M 253.551, 54 lei, fara T.V.A., iar cheltuieli pentru diverse si neprevazute 10.142, 07 lei, fara T.V.A. (reprezentand 4% din C+M), defalcata pe loturi astfel: a) pentru Lotul 1 - valoarea estimata a contractului este de 104.041, 52 lei, fara T.V.A., din care C+M 100.039, 92 lei, fara T.V.A., iar cheltuieli pentru diverse si neprevazute 4.001, 60 lei, fara T.V.A. (reprezentand 4% din C+M)b) pentru Lotul 2 - valoarea estimata a contractului este de 21.764, 09 lei, fara T.V.A., din care C+M 20.927, 01 lei, fara T.V.A., iar cheltuieli pentru diverse si neprevazute 837, 08 lei, fara T.V.A. (reprezentand 4% din C+M)c) pentru Lotul 3 - valoarea estimata a contractului este de 105.860, 50 lei, fara T.V.A., din care C+M 101.788, 94 lei, fara T.V.A., iar cheltuieli pentru diverse si neprevazute 4.071, 56 lei, fara T.V.A. (reprezentand 4% din C+M)d) pentru Lotul 4 - valoarea estimata a contractului este de 32.027, 50 lei, fara T.V.A., din care C+M 30.795, 67 lei, fara T.V.A., iar cheltuieli pentru diverse si neprevazute 1.231, 83 lei, fara T.V.A. (reprezentand 4% din C+M)
II.1.6) CPV: 45454100-5 - Lucrari de restaurare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 263, 693.61 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Precizari privind garantia de participare: - Cuantumul garantiei de participare: a) Pentru Lotul 1 = 2.000 lei (reprezentand 2% din valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit, fara a fi avuta in vedere valoarea cheltuielilor pentru diverse si neprevazute)b) Pentru Lotul 2 = 418 lei (reprezentand 2% din valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit, fara a fi avuta in vedere valoarea cheltuielilor pentru diverse si neprevazute)c) Pentru Lotul 3 = 2.035 lei (reprezentand 2% din valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit, fara a fi avuta in vedere valoarea cheltuielilor pentru diverse si neprevazute)d) Pentru Lotul 4 = 615 lei (reprezentand 2% din valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit, fara a fi avuta in vedere valoarea cheltuielilor pentru diverse si neprevazute)- Perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a oferteiModul de constituire a garantiei de participare: - prin virament bancar in contul autoritatii contractante nr. RO11TREZ5765006XXX000232 (cod fiscal 4406304) deschis la Trezoreria Sibiu sau- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Este respinsa oferta care nu este insotita de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire.Pentru garantiile de participare depuse in euro, echivalenta in lei se va face la cursul B.N.R. din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Doar in cazul in care se opteaza pentru Scrisoare de garantie bancara - se completeaza Formularul nr. 9, care va fi prezentat in original.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea fara T.V.A. a contractului.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: conform art. 90, alin. (1) - (3) din H.G. nr. 925/2006 sau, in functie de valoare, de la art. 90 alin. (1) si alin. (2) din H.G. nr. 925/2006. Totodata, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1.045 / 2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006)Se va completaFormularul nr. 1 (de catre ofertant / ofertant asociat / tert sustinator).2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Se va completaFormularul nr. 2 (de catre ofertant / ofertant asociat / tert sustinator - tertul sustinator cu referire doar la literele a), c^1) si d) din art. 181 al O.U.G. nr. 34/2006).3) Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe va completaFormularul nr. 3 (de catre ofertant / ofertant asociat).4) Certificatde participare la licitatie cu oferta independentaSe va completaFormularul nr. 4 (de catre ofertant / ofertant asociat).5) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006Se va completaFormularul nr. 5 (de catre ofertant / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator).Persoanele cu functie de decizie din cadrul C.N.M. ASTRA - in sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 - sunt urmatoarele: a) Olaru Valeriu - Director General C.N.M. ASTRA Sibiub) Orban Dorina - Contabil Sef C.N.M. ASTRA Sibiuc) Lucardi Mihaela - Consilier juridicd) Turean Bogdan - Referent Achizitii Publicee) Stefan Ciprian - Director M.C.P.T.f) Galatir Camelia - Sef Serviciu Transfer, Reconstructie si Restaurare monumente etnografice si istoriceg) Tolomeiu Iov - Sef Serviciu Conservare monumente si bunuri culturale mobile. Restaurare bunuri culturale mobile. Investigatii biologiceh) Streza Marius Florin - Sef Sectie Cercetare stiintifica. Organizarea, clasarea si evidenta colectiilor6) Certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul localSe va prezenta Certificat de atestare fiscalaprivind impozitele si taxele locale, emis de Directia/Serviciul de specialitate al Consiliul Local in a carei raza de competenta isi are ofertantul sediul social - in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul? - din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul general consolidatSe va prezenta Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul general consolidat, emis de Directia Generala a Finantelor Publice in a carei raza de competenta isi are ofertantul sediul social - in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul? - din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1) Certificat constatator de la Oficiul National Registrul ComertuluiSe va prezenta Certificat constatator de la O.N.R.C. - in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul? - emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial (din care sa reiasa faptul ca obiectul contractului are corespondent in codul C.A.E.N. din certificatul constatator). Vor fi excluse ofertele operatorilor economici care nu au cod C.A.E.N. corespunzator obiectului contractului.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor.Operatorul economic care a prezentat certificatul constatator in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul? si, in urma evaluarii ofertelor, s-a clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate, certificatul constatator in original sau in copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1) Informatii generale (media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani - minim 200.000 lei - pentru lotul 1, minim 40.000 lei - pentru lotul 2, minim 200.000 lei - pentru lotul 3 si minim 60.000 lei - pentru lotul 4).Se vor prezenta informatii privind media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani.Autoritatea contractanta va verifica concordanta informatiilor, respectiv cifra de afaceri pe ultimii trei ani, din formularul depus, cu informatiile publicate pe site-ul M.F.P. (informatiile din Bilanturile contabile ale operatorilor economici, care sunt inregistrate si depuse la Directia Generala a Finantelor Publice).In situatia in care operatorul economic nu are obligatia legala de depunere a bilanturilor contabile, se vor lua in considerare alte documente contabile in sustinerea cifrei de afaceri.Pentru echivalenta in euro se va avea in vedere cursul mediu anual lei / euro comunicat de B.N.R.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1) Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., 2) Declaratie privind partea/partile din contract pe care operatorul economic are intentia sa le subcontracteze.Se va completaFormularul - Declaratie privind partea/partile din contract care vor fi indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora - pentru fiecare lot ofertat in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2013 13:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer