Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de executie lucrari "EXTINDERE UNITATE DE PRIMIRI URGENTE"


Detaliu pentru invitatia numarul 339823
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SIBIU
Numar invitatie: 339823/21.11.2012
Denumire contract: Contract de executie lucrari "EXTINDERE UNITATE DE PRIMIRI URGENTE"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SIBIUCod fiscal: 4240898, Adresa: B-dul Corneliu Coposu nr. 2 - 4, Sibiu, Telefon: 0269 / 215050, Fax: 0269 / 215434
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Corneliu Coposu nr. 2 - 4, Sibiu, Romania, cod postal: 550245, telefon: +40 269215050, fax: +40 269215434, persoana de contact: Dorica Nastase
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Sibiu, B-dul Corneliu Coposu Nr 2-4
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de executie lucrari "EXTINDERE UNITATE DE PRIMIRI URGENTE"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de"EXTINDERE UNITATE DE PRIMIRI URGENTE"
II.1.6) CPV: 45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 291, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 2% din valoarea estimatafara TVA, si este in suma de 5830 leiSe poate constitui prin: - virament bancar depus in contul RO57TREZ5765006XXX011238;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara-scrisoare de garantie bancara;
- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari. Perioada de valabilitate a garantiei este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei.Garantia de participare va fi tramsnisa in original la sediul AC si trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor
Garantie de buna executie
In cuantum de5% din valoarea fara TVA a contractului atribuit. Se poate constitui prin Scrisoare de garantie bancara, OP sau orice alt instrument de garantare emis de catre o societate de asigurari sau bancara, emisa in conditiile legii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Certificatul de atestare fiscala - Dovada indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat si catre bugetul local, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedinteluiANRMAP nr.314/2010, privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale care sa contina media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani. Valoarea minima a cifrei medii de afaceri din activitatea de constructii , pe ultimii 3 ani, va fi346.890 lei . Se vor prezenta situatiile financiare la data de 31.12.2009; 31.12.2010; 31.12.2011 impreuna cu dovada depunerii lor la organele competente.Informatii privind capacitatea ofertantului sau disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru sustinerea si executarea lucrarilor
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani .Informatii privind capacitatea tehnica Declaratie privind dotari tehnice specifice, utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport, statii de betoane, laboratoare si alte mijloace fixe pe care ofertantul/candidatul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractuluiInformatii privind capacitatea profesionala Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniAceasta declaratie va contine informatii privind numarul mediu al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate pentru efectuarea lucrarilor, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. Pt ultima categorie de persoane se va prezenta si C.V.Personalul implicat in executia lucrarilor trebuie sa fie calificat si atestat in lucrari aferente.Pentru responsabilul tehnic cu cu executia se vor atasa: copi Certificatul de implementare a sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent. Operatorul economic va respecta dispozitiilor Legii nr.10/1995, precum si a tuturor reglementarilor legale in vigoare.Certificatul de implementare a sistemului de management al mediului ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.11.2012 14:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer