Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de executie lucrari la obiectivul "Amenajare strada Brazilor.?


Detaliu pentru invitatia numarul 331754
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Timisoara
Numar invitatie: 331754/16.07.2012
Denumire contract: Contract de executie lucrari la obiectivul "Amenajare strada Brazilor.?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul TimisoaraCod fiscal: R 14756536, Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, Telefon: 0256-408367, Fax: 0256-408477/204177
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul C.D-Loga nr.1, Timisoara, Romania, cod postal: 300030, telefon: +40 256408367, fax: +40 256408477, persoana de contact: Centrul Consiliere Cetateni, camera 12
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul C.D-Loga nr.1, Timisoara, Romania, parter - Sala licitatii.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de executie lucrari la obiectivul "Amenajare strada Brazilor.?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari de inlocuire a structurii rutiere, de largire a partii carosabile, se vor realiza trotuare si piste pentru ciclisti pentru obiectivul ?Amenajare strada Brazilor?, in conformitate cu cerintele caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 201, 797 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 4035 lei, perioada de valabilitate - 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO12TREZ6215006XXX000334 deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, Beneficiar: Municipiul Timisoara, cod fiscal RO14756536 - se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului, sau - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform art. 86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art 16, alin.(2), din Legea 346/2004
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului, fara T.V.A.(2, 5 % in cazul IMM). Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art.90 din HG 925/2006, cu ultimele completari si modificari.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de buna executie, daca sunt depunse toate actele ref. la calitatea de IMM a ofertantului/asociatilor, in cadrul unei oferte comune
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A ? semnata si stampilata de ofertant.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B ? semnata si stampilata de ofertant.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, numai pentru situatiile prevazute la art.181, litera a), litera c^1) si litera d), daca este cazul;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/12.10.2010, completat in conformitate cu Formular 20;4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12D ? semnata si stampilata de ofertant. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Primar, Viceprimari, Secretar?Ioan Cojocari, consilieri locali: Barlea Romeo Claudiu, Blaj Adriana Maria, Bogdan Ciprian, Borza Claudia, Bungau Ionel, Catana Constantin, Ciuhandu Ovidiu, Ehegartner Petru, Stefan Petru, Horablaga Nicolae Marinel, Jichici Ciprian, Jumanca Romanita, Moldovan Valentin, Mosiu Simion, Pau Radu Adrian, Popa Radovan Smaranda, Ritivoiu Mihai, Sandu Constantin Stefan, Saracan Maria, Sarafolean Silviu Gheorghe Iosif, Stoia Traian, Szabo Francisc, Toader Corado Dacian Alindor, Toanca Radu Daniel, Wolf Elena, Sorin Grindeanu, Chis Culita, Ioan Ganciov, Smaranda Haracicu, a se vedea site. www.primariatm.ro. Persoanele cu functie de decizie din cadrul AC, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Martin Staia, Vasile Olar, Liliana Pirvu, Iancu Fiat, Daniela Pasca, Corina Radu, Teodorescu Raluca, Otilia Sirca, Viola Dumitru, Ursan Viorica, Daniela Leu, Corina Coroian , Crenguta Oprea, Balogh Adina. 5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si catre bugetul local .a).Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;b).Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata sistampilata de reprezentantul legal al ofertantului;Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: -o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, mai putin Formularul 20-Certificatul de participare cu oferta independenta, care va fi completat doar de catre liderul asocierii, ca reprezentant legal al acesteia.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. 1.Persoane juridice/fizice romanea). Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC, cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic;Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? (document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentru conformitate.b).Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.2. Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul)Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in traducere autorizata in limba romana.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantii vor prezenta cifra de afaceri medie anuala globala, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, in cuantum de minim 400.000 lei, conform Formularului B1 - Fisa cu informatii generale.Cursul utilizat pentru conversia leu/euro este cursul valutar comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei - www.bnr.ro., Cerinta privind cifra de afaceri poate fi indeplinita: - prin cumul, in cazul unei oferte comune; - integral de catre tertul sustinator, in cazul in care ofertantul opteaza pentru sustinerea financiara(se vor completa Formularul 34, Formularul 12A, Formularul 12B(numai pt. situatiile prevazute la art.181 , litera a), c^1) si d)din OUG 34/2006) si Formularul 12D.), conform art 186 din OUG 34/2006. In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii cifrei de afaceri, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se poate aplica art.16, alin. 2 din L346/2004.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara: a)Declaratia si lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari (Formular 12F + Anexa la Formularul 12F); b)Unul sau mai multe contracte similare a caror valoare cumulata sa fie de minim 200.000 RON, fara TVA; c)Parti relevante din contractul/contractele nominalizat/nominalizate, din care sa rezulte cel putin: beneficiarul, obiectul, durata, valoarea si ultima fila cu semnaturile. Se vor anexa: P.V. de receptie a lucrarilor aferente contractului/contractelor prezentate; recomandare/recomandari/certificare/certificari din partea beneficiarului de contract, aferenta/aferente contractului/contractelor prezentate. Documentele se vor prezenta in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului. Echivalenta leu/euro se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de B.N.R.-www.bnr.ro, 2.A.Resurse umane: a)Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani(Formular 12I); b)Lista cu nr. de angajati defalcat pe meserii, la data depunerii ofertelor, unde se va evidentia si personalul care va fi folosit la indeplinirea contractului(anexa 1 la Formularul 12I); c)Persoanele responsabile cu executia lucrarilor(anexa 2 la Formularul 12I); d)C.V.-uri/memorii de activitate care sa cuprinda informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile cu executia lucrarilor(anexa 3 la Formularul 12I)., 2.B.Resurse umane: Ofertantul va dispune de: a)minim 6 muncitori a caror calificare sa acopere meseriile cuprinse in lista consumurilor cu mana de lucru; b)1 Responsabil tehnic cu executia atestat pentru lucrari de drumuri(se vor prezenta: CV-ul din care sa rezulte experienta profesionala - anexa 3 la Formularul 12I, copie certificat de atestare, copielegitimatie valabila la data deschiderii ofertelor); c)Pentru amenajarea zonelor verzi, ofertantul va dispune de personal specializat pentru care va prezenta copii certificate calificare/atestare/alte documente considerate relevante. Necesarul de forta de munca rezulta din consumul total manopera(3729 om-ore) conform listei consumurilor cu mana de lucru raportat la durata de executie estimata(4luni)., 3.Dotari tehnice: Declaratie referitoare la utilaje, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (Formular 12H + anexa). Ofertantul va dispune de minim urmatoarele utilaje: Utilaje pt. incarcat, pt. sapaturi si pentru nivelat; motopompa; autocisterna cu dispozitiv de stropire; compactor; repartizator finisor mixturi asfaltice; placa vibratoare; dispozitiv pentru imprastiere solutie amorsat; perie mecanica; buldozer pe senile; masina trasat benzi circulatie; instr. topo. de masura si lista laboratoarelor utilizate pentru verificarea calitatii materialelor de constructii. Pt utilajele mentionate mai sus ofertantul va atasa documente justificative care sa ateste modul de detinere a acestora (dotare/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie a acestora)., 4.Informatii privind subcontractatii. a)Declaratia si lista cuprinzand subcontractatii, formular 12G (daca este cazul) precum si acordurile de subcontractare formular 15;Ofertantii sunt obligati sa precizeze: - partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze;Resursele materiale siumane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate si urmatoarele documente: - declaratia pe propria raspundere, intemeiul art. 69¹ din OUG 34/2006 completata inconformitate cu Formularul 12D; informatiile solicitate la punctul III.2.3).a)?capacitatea tehnica si/sau profesionala - resurse umane, privind partea sa de implicare in cadrul contractului., 5.Informatii privind asociatii: In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici -Capacitatea tehnica si/sau profesionala se va demonstra prin luarea in considerare a resurselor. tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului deasociere) - Formular 14.Fiecare semnatar al acordului de asociere are obligatia de a prezenta urmatoarele documente: declaratia de incadrare in IMM (daca este cazul) si declaratia pe proprie raspundere conform art. 11 alin (4) din HG 925/2006, daca este cazul., 6.Informatii privind sustinerea tehnica din parte unui tert sustinator (daca este cazul): Demonstrarea capacitatii tehnice si/sau profesionale poate fi demonstrata si prin sustinerea acordata de o alta persoana conform art. 190 din OUG 34/2006 prezantandu-se in acest sens un angajament de sustinere in forma autentica (Formularul 35 si anexeale acestuia precum si formularele 12A, 12B (numai pt. situatiile prevazute la art.181 , litera a), c^1) si d) din OUG 34/2006) si Formularul 12D. Experienta similara se va indeplini integral de catre tertul sustinator, iar resursele umane si/sau dotarile tehnice se iau prin cumul. 1.Standarde de asigurare a calitatii: Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru executia de lucrari similare de constructii de drumuri si poduri, conform ISO 9001 sau echivalent, documente valabile la data depunerii ofertelor., 2.Standarde de asigurare a protectiei mediului: Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului pentru executia de lucrari similare, conform ISO 14001 sau echivalent, documente valabile la data depunerii ofertelor., In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici cerintele privind standardele de asigurare a calitatii si de protectie a mediului se considera indeplinite prin prezentarea documentelor de catre fiecare membru al asocierii pentru partea lor de implicare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
15
Descriere: ATENTIE ?Pentru o durata de executie sub 1 luna, oferta nu se puncteaza, iar pentru o durata de executia mai mare de 4 luni oferta va fi declarata neconforma. a)pentru cea mai mica durata de executie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b)pentru o durata de executie mai mare decat cea prevazuta la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (termen minim/termen(n)) x punctajul maxim alocat
Perioada de garantie a lucrarilor
15
Descriere: ATENTIE ? Ofertele care contin o perioada de garantie a lucrarilor mai mica de 3 ani vor fi declarate neconforme, iar cele care ofera o garantie a lucrarilor mai mare de 5 ani nu vor fi punctuate.a)Punctajul maxim alocat acestui factor se acorda ofertei care are cea mai mare garantie a lucrarilor; b) Pentru o alta garantie a lucrarilor mai mica decat cea de la puncul a) punctajul se acorda astfel: P(n)=( Periada (n)/perioada maxima x punctaj maxim alocat.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.07.2012 12:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer