Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de executie lucrari la obiectivul de investitii ,,Modernizare Sala de spectacole?-rest de executat.


Detaliu pentru invitatia numarul 342695
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETULIALOMITA
Numar invitatie: 342695/14.02.2013
Denumire contract: Contract de executie lucrari la obiectivul de investitii , ,Modernizare Sala de spectacole?-rest de executat.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETULIALOMITACod fiscal: 4231776, Adresa: PIATA REVOLUTIEI, NR. 1, Slobozia, Telefon: +40 243230200, Fax: +40 243232400
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro, in Sistemul Electronic de Achizitii Publice.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de executie lucrari la obiectivul de investitii , ,Modernizare Sala de spectacole?-rest de executat.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de executie lucrari la obiectivul de investitii , ,Modernizare Sala de spectacole?-rest de executat.Executarea restului de lucrari privind finalizarea obiectivului, procurarea restului de echipamente, utilaje si dotari, montarea si punerea in functiune a tuturor echipamentelor, utilajelor si dotarilor deja procurate si care urmeaza a se procura, astfel: Lucrari de constructii ?rest de executat;Procurarea de echipamente si utilaje-rest de procurat;Montarea si punerea in functiune a tuturor echipamentelor si utilajelor(atat a celor deja procurate si aflate in custodia autoritatii contractante, cat si a celor ce urmeaza a se procura).
II.1.6) CPV: 45212300-9 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice si culturale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 361, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare 8500lei.Per.valab.cel putin egala cu per.valab.of.Se const.potr.art.86, alin.1 din HG 925/2006, modif.prin: -virament bancar sau instr.garantare emis in cond.lg. de o societate bancara ori de o societate asigurari, in orig., in cuantumul si pt. per.prev. in D.A.Garantia tb. sa fie irev.Instr.de garantare sa prevada daca plata gar.se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constat.culpei pers.garantate, in conf.cu contr.garantat;sau b)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza decl.ac.cu privire la culpa pers.garantate.In cazul prezentarii unei scris. gar.bancara aceasta tb.sa fie prez.in orig., cf.form.2, care trebuie sa indepl.urmat.cond: sa faca referire expresa la proc;sa contina in mod clar denum.A.C.;val.garant.care sa coresp.sumei fixe solicit.;valabilit.sa coresp.;parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autoriz.sa fie emisa pentru op.ec.care a depus oferta. Sau-O.P.in cont nr.RO67TREZ3915006XXX000121 deschis la Trez.Slobozia.Ofert.care fac dovada incadr. in prev.Lg 346/2004, benefic.reduc.cu 50% la constit. gar.part;
-se vor completa anex.1, 2 din Lg.346/2004.Nota: Ofertant.caruia CNSC ii va respinge contestatia formulata i se va retine potr.art.278^1 din OUG34/2006, cu modif.ult.suma de 8096, 16 lei.Echiv.garant.participare depusa in Euro se va face la cursul B.N.R. din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5zile.Dovada constituirii garantiei de participare se va face astfel: 1.In S.E.A.P. (scanate)vor fi transmise in format electronic pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (semnate cu semnatura electronica a reprez.legal)doc.ce fac dovada constituirii garantiei de participare; 2.In cazul instrumentelor de garantare emise de soc.bancare sau de asigurari ac.transmise in orig.la sediul aut.contr.insotite de scrisoare de inaintare.
Garantie de buna executie
10 % din valoarea contractului, fara T.V.A. Modul de constituire a garantiei de buna executie: potrivit prevederilor art.90, alin.(1), (2) si (3) din Hotararea Guvernului nr.925/2006, cu modificarile ulterioare.Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu Hotararea Guvernului nr 1045/2011.Ofertantii care fac dovada incadrarii in prevederile Legii nr.346/2004, cu modificarile ulterioare, beneficiaza de reducere cu 50% la constituirea garantiei de buna executie; -se vor completa anexele 1 si 2 din Legea nr.346/2004, cu modificarile ulterioare; Garantia de buna executie se va constitui de catre ofertantul castigator pana la data semnarii contractului si reprezinta anexa la contract. Garantia de buna executie se va restitui conform prevederilor art.92 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul depunerii ofertei individuale/ofertei comune/sustinerii/ subcontractarii, cerintele de calificare vor fi indeplinite conform prevederilor din Anexa 2*) din Ordinul nr.509/14.09.2011 al presedintelui A.N.R.M.A.P. privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.1. Art.180. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr.3.Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile ulterioare, vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Art.181.2.1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr.4.2.2 Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local.2.3 Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat.Din certificatele solicitate la punctele 2.2. si 2.3, sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, catre bugetul local si catre bugetul asigurarilor sociale, eliberate de autoritati din tara de origine(certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente). In cazul in care in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, nu se emit asemenea documente, ofertantul va prezenta in acest sens o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice, care are competente in acest sens.Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari.Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), lit. c)si lit. d) din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile ulterioare, vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular nr.5;Formularul va fi completat de catre ofertant/ofertanti asociati;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform prevederi Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010) ? formular nr.6.Formularul va fi completat de catre ofertant/ofertanti asociati;5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?formular nr.7. Formularul va fi completat de catre ofertant/ofertanti asociati/subcontractant/tert;Presedinte: Vasile Silvian CIUPERCA. Vicepresedinte: Ioan MARTIN, Vicepresedinte: Stefan MUSOIU. Director: Cezar Gheorghe VALCAN. Comisia de evaluare a ofertelor are urmatoarea componenta: Presedinte comisie de evaluare: Cezar Gheorghe VALCAN, Membri: Rodica STOICA, Marinela NEACSU, Elena FITA, Marian LISARU. Membri de rezerva: Gratiela GURLEA, Mirela PREDA. Consilierii judeteni: Dumitru Otilia, Nica Viorel, Vasile Mitu, Herea Gheorghe, Popescu Nicolae, Petre Gheorghe, Sonchereche Laurentiu, Condrut Ileana, Serbanescu Virgil Marian, Berbecel Vasile, Maftei Gica, Nunu Ion, Vasilache Aurel, Popescu Ionut, Dumitru Doina Elena, Miclea Dan, Purice Gheorghe, Sitaru Nicolae, Nica Ion, Andriescu Adrian, Urloiu Zenica, Barcari Rodica Luminita, Mihaila Stefan, Stoica Stefan, Enescu Gheorghe, Galatchi Emil, Ionescu Ion, Mitrica Ion. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul depunerii ofertei individuale/ofertei comune/sustinerii/ subcontractarii, cerintele de calificare vor fi indeplinite conform prevederilor din Anexa 2*) din Ordinul nr.509/14.09.2011 al presedintelui A.N.R.M.A.P. privind formularea criteriilor de calificare si selectie.1.Persoane juridice /fizice romaneCertificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, care sa con?ina informa?ii valabile/reale la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte: ?nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori?obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatulconstatator.? ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.2. Persoane juridice /fizice straineOperatorul economic trebuie sa depuna documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. NOTA: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate in aceasta sectiune.Atestate: -Ofertantii trebuie sa detina atestatANRE tip B - solicitare in baza prevederilor art.93, alin.(1), pct.2) din Legea energiei electrice nr.123 din 2012.Ofertantii vor prezenta documente care dovedesc atestarea ANRE tip B- pentru executarea de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, cu tensiunea nominala de maximum 0, 4 kv.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati detine atestarea solicitata. Se pot lua in considerare siatestatele subcontractantilor numai cu conditia ca acestia sa execute integral partea din contract pentru care este solicitat atestatul respectiv.Tertul sustinator nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, un operator economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu.Ofertantii trebuie sa detina autorizatie si atestate pentru personal eliberate de Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila pentru persoane juridice/fizice(temei legal ? art.51, alin(1) din Legea nr.307/2006 privind apararea impotriva incendiilor), privind: -instalarea sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarme si alertare in caz de incendiu;
-ignifugarea materialelor combustibile;
-termoprotec?ie cu vopsele termospumante.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati detine atestarea solicitata. Se pot lua in considerare si atestatele subcontractantilor numai cu conditia ca acestia sa execute integral partea din contract pentru care este solicitat atestatul respectiv.Tertul sustinator nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, un operatoreconomic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceriPrezentarea unei fise de informatii generale, care sa cuprinda cifra de afaceri globale (operator economic sau membrii asocierii impreuna) pe ultimii 3 ani. Media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani.Valoarea cifrei de afaceri globale a operatorului economic trebuie sa fie de cel putin 5.500.000 lei.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Capacitatea economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria I.M.M., pentru reducerea cu 50% a valorii cifrei de afaceri, acesta trebuie sa prezinte o declaratie incadrarein categoria I.M.M. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la fiecare membru al asocierii.Valorile vor fi prezentate in lei si in Euro la cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv. www.bnr.ro.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1-
Se va prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca a fost dusa la bun sfarsit o lucrare similara, in valoare de minim 5.361.700 lei, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarii avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus.
In cazul unei asocieri, liderul asocierii va prezenta un tabel centralizator cuprinzand experienta tuturor membrilor asocierii. Pentru echivalenta leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de B.N.R. - pentru fiecare din anii in care a fost executat contractul. www.bnr.ro ?Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 2-
Utilaje/Dotari
Declaratie privind echipamentele tehnice si utilajelenecesare indeplinirii contractului.
Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (proprietate, leasing, prin contracte/conventii de inchiriere sau orice alte forme de punere la dispozitie), de utilajele si echipamentele tehnice necesare indeplinirii contractului., Cerinta nr. 3
Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate pentru asigurarea controlului calitatii:
Declaratie referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant in special pentru asigurarea controlului calitatii(CQ).
-responsabil cu controlul calitatii(CQ) cu decizia de numire., Cerinta nr. 4Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersonalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ? formular nr.11.Ofertantultrebuiesadispuna de: - manager de proiect cu experienta profesionala dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
-responsabil cu indeplinirea contractului/sef santier cu experienta profesionala dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- -responsabil tehnic cu executia (R.T.E.) atestat, in conformitate cu prevederile legale, in domeniul lucrarilor de constructii, cu atestat valabil la data limita de depunere a ofertelor.- coordonator in materie de securitate si sanatate in muncii pe durata executiei lucrarii (SSM).Sevoranexa: - Diploma de inginer/subinginer, CV-urile persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.-declaratii de disponibilitate in care se prezinta acordul scris al fiecarei persoane pentru participarea in contract. Standarde de protectie a mediuluiStandard de protectie a mediului, tip ISO 14001 sau echivalent. Ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de protectie a mediului ? ISO 14001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu, Standard de asigurare a managementului calitatii serviciilor, tip ISO 9001 sau echivalent.Ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2013 10:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer