Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de executie lucrari la obiectivul ,,Pod peste raul Prahova la Dridu, DJ 101, km 52+759?


Detaliu pentru invitatia numarul 341790
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETULIALOMITA
Numar invitatie: 341790/16.01.2013
Denumire contract: Contract de executie lucrari la obiectivul , ,Pod peste raul Prahova la Dridu, DJ 101, km 52+759?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETULIALOMITACod fiscal: 4231776, Adresa: PIATA REVOLUTIEI, NR. 1, Slobozia, Telefon: 0243230200, Fax: 0243232100
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA REVOLUTIEI, NR. 1, Slobozia, Romania, cod postal: 920032, telefon: +40 243230200, fax: +40 243232100, persoana de contact: RODICA STOICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Ialomita, Piata Revolutiei, nr.1, Slobozia, cod postal: 920032, telefon: +40 243230200, fax: +40 243232100.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de executie lucrari la obiectivul , ,Pod peste raul Prahova la Dridu, DJ 101, km 52+759?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de lucrari la obiectivul , ,Pod peste raul Prahova la Dridu, DJ 101, km 52+759?
II.1.6) CPV: 45221111-3 - Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 278, 310 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare 32.783 lei.Per.valab.cel putin egala cu per.valab.of.Se const.potr.art.86, alin.1 din HG 925/2006, modif.prin: -virament bancar sau instr.garantare emis in cond.lg. de o societate bancara ori de o societate asigurari, in orig., in cuantumul si pt. per.prev. in D.A.Garantia tb. sa fie irevocabila.Instr.de garantare sa prevada daca plata gar.se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constat.culpei pers.garantate, in conf.cu contr.garantat;sau b)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza decl.ac.cu privire la culpa pers.garantate.In cazul prezentarii unei scris. gar.bancara aceasta tb.sa fie prez.in orig., cf.form.2, care trebuie sa indepl.urmat.cond: sa faca referire expresa la proc;sa contina in mod clar denum.A.C.;val.garant.care sa coresp.sumei fixe solicit.;valabilit.sa coresp.;parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autoriz.sa fie emisa pentru op.ec.care a depus oferta. Sau-O.P.in cont nr.RO67TREZ3915006XXX000121 deschis la Trez.Slobozia.Ofert.care fac dovada incadr. in prev.Lg 346/2004, benefic.reduc.cu 50% la constit. gar.part;
-se vor completa anex.1, 2 din Lg.346/2004.Nota: Ofertant.caruia CNSC ii va respinge contestatia formulata i se va retine potr.art.278^1 din OUG34/2006, cu modif.ult.suma de 7058, 31 lei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in Euro se va face la cursul B.N.R. din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5(cinci)zile.
Garantie de buna executie
10 % din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire: potrivit prev.art.90, alin.1, 2si3 HG nr925/2006, modif.Se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu Hotararea Guvernului nr 1045/2011.Ofertantii care fac dovada incadrarii in prevederile Legii nr.346/2004, cu modificarile ulterioare, beneficiaza de reducere cu 50% la constituirea garantiei de buna executie;
-se vor completa anexele 1, 2 din Lg nr.346/2004, cu modificarile ult;Garantia de buna executie se va constitui de catre ofertantul castigator pana la data semnarii contractului si reprezinta anexa la contract.Garantia de buna executie se va restitui conform prevederilor art.92 din HG nr.925/2006, cu modificarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul depunerii ofertei individuale/ofertei comune/sustinerii/ subcontractarii, cerintele de calificare vor fi indeplinite conform prevederilor din Anexa 2*) din Ordinul nr.509/14.09.2011 al presedintelui A.N.R.M.A.P. privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.1. Art.180. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr.3.Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile ulterioare, vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Art.181.2.1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr.4.2.2 Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local.2.3 Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat.Din certificatele solicitate la punctele 2.2. si 2.3, sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, catre bugetul local si catre bugetul asigurarilor sociale, eliberate de autoritati din tara de origine(certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente). In cazul in care in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, nu se emit asemenea documente, ofertantul va prezenta in acest sens o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice, care are competente in acest sens.Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari.Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), lit. c)si lit. d) din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile ulterioare, vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular nr.5;Formularul va fi completat de catre ofertant/ofertanti asociati;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform prevederi Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010) ? formular nr.6.Formularul va fi completat de catre ofertant/ofertanti asociati;5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr.7. Formularul va fi completat de catre ofertant/ofertanti asociati/subcontractant/tert;Presedinte: Vasile Silvian CIUPERCA. Vicepresedinte: Ioan MARTIN, Vicepresedinte: Stefan MUSOIU. Director: Cezar Gheorghe VALCAN. Comisia de evaluare a ofertelor are urmatoarea componenta: Presedinte comisie de evaluare: Rodica STOICA Membri: Marinela Neacsu, Elena FITA, Gheorghe MARTIN, Mirela PREDA. Membri de rezerva: Gratiela GURLEA, Gheorghe SELARU. Consilierii judeteni: Dumitru Otilia, Nica Viorel, Vasile Mitu, Herea Gheorghe, Popescu Nicolae, Petre Gheorghe, Sonchereche Laurentiu, Condrut Ileana, Serbanescu Virgil Marian, Berbecel Vasile, Maftei Gica, Nunu Ion, Vasilache Aurel, Popescu Ionut, Dumitru Doina Elena, Miclea Dan, Purice Gheorghe, Sitaru Nicolae, Nica Ion, Andriescu Adrian, Urloiu Zenica, Barcari Rodica Luminita, Mihaila Stefan, Stoica Stefan, Enescu Gheorghe, Galatchi Emil, Ionescu Ion, Mitrica Ion. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul depunerii ofertei individuale/ofertei comune/sustinerii/ subcontractarii, cerintele de calificare vor fi indeplinite conform prevederilor din Anexa 2*) din Ordinul nr.509/14.09.2011 al presedintelui A.N.R.M.A.P. privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.1. Persoane juridice /fizice romaneCertificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, care sa contina informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte: ? nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori? obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.? ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.2. Persoane juridice /fizice straineOperatorul economic trebuie sa depuna documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. NOTA: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate in aceasta sectiune. NOTA: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Infor.priv.cifra de afaceri Prez.unei fise de inform.gen., care sa cuprinda C.A. globale (op.ec.sau membri asocierii impreuna) pe cel mult ultimii 3 ani.Media CA globale intr-o per.ant.care vizeaza cel mult ult.3 ani.Val.C.A.globale a op.ec.tb. sa fie de cel putin 6556600 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1-Of.tb.sa faca dovada ca a executat in ult.5 ani un contract de lucr.similara?constr.pod rutier, (lista princ.lucrari exec.in ult.5 ani?form.nr.9)cu o val.egala sau mai mare de 3278300 lei. Decl.priv.lista princip.lucr.exec.in ultimii 5 ani impreuna cu anexa la formular Fisa exp. similare pentru contractul prezentat ca experienta similara.Fiecare Fisa de exp. similara va fi insotita de cel putin o certif.din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr. 2- Utilaje/Dotari Decl.privind echip.tehnice si utilajele nec.indepl.contr.Op.ec.tb. sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (proprietate, leasing, prin contracte/conventii de inchiriere sau orice alte forme de punere la disp.), de urmat.utilaje si echip.th.: -statie de betoane de ciment;In cazul in care nu detine in proprietate o astfel de statie, ofertantul trebuie sa faca dovada ca ar putea asigura cantitatile de beton de ciment necesare, in conditiile impuse conform normativelor tehnice in vigoare.Asigurarea cantitatilor de beton de ciment va fi demonstrata prin: posibil acord pentru livrarea cantitatilor solicitate incheiat cu un producator de betoane; prin contract de inchiriere sau concesiune a unei astfel de statii.Pentru utilaje, mijloace de transport in proprietate se vor anexa doc.proprietate, respectiv facturi, contr.leasing sau certif.inmatric., iar pt cele asigurate de la terti se vor prezenta doc.inchiriere, in copie lizibila cu ment.?conf.cu originalul, ,, -laborator minim gradul II sau contr.cu un lab.gr.II.Se accepta si prezentarea unui contr.de colaborare sau prez.unui angajament de colaborare, urmand ca of.decl.castig.sa i se solicite prez.doc.justif.resp.Ofertantul va face dovada ca dispune de urmatoarele utilaje si echipamente: Buldozer, Excavator, Macara pe pneuri, Motopompa, Cilindru compactor, Vibrator universal cu motor termic, Autobasculante, autobetoniere, Presa de autodeclavetare pentru intinderea armaturii, Electropompa apa multietaj de inalta presiune, Electropompa inalta presiune pretensionat armaturi, Pompa de injectat mortar actionata electric, Instalatie de forat si turnat piloti, Foreza rutiera cu tractor pe senile, Repartizor finisor mixturi asfaltice , Autogudronator, Masina pentru confectionat teci din banda de otel, Ciocan pneumatic, Betoniera cu cadere libera., Cerinta nr. 3 Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate pentru asigurarea controlului calitatii-Declaratie referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant in special pentru asigurarea controlului calitatii(CQ). -Responsabil cu controlul calitatii cu decizia de numire., Cerinta nr. 4 Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere?formular nr.11.Ofertantul trebuie sa dispuna de: -manager de proiect cu exp. profesionala in constructii de poduri, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
-resp.cu indeplinirea contractului/sef santier, cu studii superioare cu experienta profesionala in constructii de poduri, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar; -atestat in conformitate cu prevederile legale pentru Responsabil Tehnic cu Executia, in domeniul lucrarilor de drumuri si poduri, valabila la data limita de depunere a ofertelor;
-coordonator in materie de securitate si sanatate in muncii pe durata executiei lucrarii.Se vor anexa: - Diploma de inginer/subinginer, CV pers. resp.pentru indepl.contractului, datate si semnate in orig.-decl. de disponibilitate in care se prezinta acordul scris al fiecarei persoane pentru participarea in contract., Informatii privind subcontractantii: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? Formularul nr.12 Standarde de protectie a mediului Standard de protectie a mediului, tip ISO 14001 sau echivalent. Ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de protectie a mediului ? ISO 14001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu., Standard de asigurare a managementului calitatii serviciilor, tip ISO 9001 sau echivalent.Ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro sau de la sediul autoritatii contractante.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.01.2013 10:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer