Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de executie lucrari necesare implementarii proiectului FEADR "INFIINTARE CENTRU LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA IN COMUNA PISCHIA, JUDETUL TIMIS"


Detaliu pentru invitatia numarul 337821
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA PISCHIA (PRIMARIA COMUNEI PISCHIA)
Numar invitatie: 337821/22.10.2012
Denumire contract: Contract de executie lucrari necesare implementarii proiectului FEADR "INFIINTARE CENTRU LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA IN COMUNA PISCHIA, JUDETUL TIMIS"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PISCHIA (PRIMARIA COMUNEI PISCHIA)Cod fiscal: 5481541, Adresa: str. Principala, nr. 261, timis, Pischia, Telefon: 0256/234101, Fax: 0256/234101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Principala, nr. 261, timis, Pischia, Romania, cod postal: 307325, telefon: +40 256/234101, fax: +40 256/234101, persoana de contact: IOAN SAS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Principala, nr. 261, Timis, loc. Pischia, Romania, cod postal: 307325, telefon: +40 256/234101, fax: +40 256/234101 - sediul Autoritatii contractante
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de executie lucrari necesare implementarii proiectului FEADR "INFIINTARE CENTRU LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA IN COMUNA PISCHIA, JUDETUL TIMIS"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in: executia de lucrari, asa cum sunt prezentate in caietul de sarcini si proiectul tehnic, pentru implementarea: PROIECTULUI FEADR: ?INFIINTARE CENTRU LOCAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA IN COMUNA PISCHIA, JUDETUL TIMIS?
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 563, 509 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare va fi in in suma de 11.000 lei si va fi valabila pentru o perioada de cel putin 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor, astfel incat aceasta sa aiba o valabilitate cel putin egala cu numarul de zile de valabilitate a ofertei. Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata si va fi depusa odata cu ofertele.In cazul unei asocieri, garantia de participare se va constitui obligatoriu de catre liderul asocierii in numele intregii asocieri.Forma de constituire a garantiei de participare: a. Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari - Formular nr.25, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuireb.Virament bancar cu OP in contul RO85TREZ6212145020401XXX deschis la Trezoreria Timisoara, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.c. Cash la casieria unitatii.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Dovada incadrarii intrepriderii in categoria IMM, se realizeaza prin prezentarea - Formularul nr.24 ?Declaratie privind incadrarea inreprinderii in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii?.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma egala cu: = 4.343, 51 lei, in conformitate cu art.278^1 alin.(1) lit.b) din OUG nr.34/2006 actualizata
Garantie de buna executie
DA, echivalentul a 10% din val contractului, fara TVA. Se constituie: prin retineri succesive din facturi partiale, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, prezentat in original.In cazul constituirii garantiei prin retineri succesive, contractantul trebuie sa deschida un cont la dispozitia aut contractante la Trez. Timisoara conf. art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006, modificata de HG nr.1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in cont nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor din categoria IMM garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Dovada incadrarii in categ. IMM, se realizeaza prin prezentarea - Formularul nr.24 ?Declaratie privind incadrarea inreprinderii in categoria IMM?.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr.1;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 actualizata - Formular nr.2;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr.3;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr.4;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 actualizata - Formular nr.5Persoanele cu functii dedecizie din cadrul autoritatii contractante implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Primar: Sas Ioan (ordonator principal de credite), Viceprimar: Jurj Gheorghe; Secretar al Comunei: Nicola Otilia Adriana; Membrii comisiei de evaluare: Guran Nicolae Lucian (consilier juridic, presedinte), Herec Cristina Marioara (referent de specialitate cu atributii de promotor), Minea Bianca (referent cu atributii de contabil)experti cooptati: Gherga Adrian, Tautu Lavinia-Daniela; membru de rezerva: Mihart Constantin (referent cu atributii de agent agricol; Consilieri locali: Jurj Gheorghe, Bolbos Vasile, Draghita Ioan, Fratila Cornel Ion, Holovati Constantin, Lazar Nicolae Ovidiu, Mates Florin Ion, Miutel Marius, Negru Teofil Gabriel, Papariga Ioan, Sofronici Alexandru.- Cazier judiciar al operatorului economic - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Cazier fiscal al operatorului economic - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Persoanele juridice straine vor prezenta un document similar/declaratie pe proprie raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati legale ce are competenta in acest sens, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana. - Certificat constatator - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei, din care sa rezulte ca, ofertantul este legal constituit si are ca obiect de activitate autorizat, activitatea corespunzatoare codului CAEN: - 4120-Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale.- Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1Cifra med de afaceri globala din ultim 3 ani sa fie cel putin egala cu 1.000.000 lei.2Ofert trebuie sa demonstreze ca la moment semnarii contractului, va avea/are acces/disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirm de banci ori alte mijl financiare sufi ptr a realiza cash-flow de executie a ctr de lucrari, pentru o perioada de min 3 luni, ptr o valoare cel putin egala cu: 200.000 lei.3Tert sustinator ec si financiar.Daca oper economic isi demonstreaza sit economica si financiara invocand si sustinerea acordata, conf prev art.186 alin.(2) din OUG nr. 34/2006 actual., de catre o alta pers, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: I.Lucr exec in baza a MAX 2 ctr in ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depun a ofertelor cu o val minima cumulata de 500000 lei faraTVA II.Resurse umane: 1)min.1 coord lucr - ing/subing constr civ, care a particip la cel putin 1 proiect similar;; 2)min.1 resp tch cu exec; 3)min.1 resp cu asig calit;4)min.1 ing/subing inst electrice, atest ANRE, ; 5)min.1 ing/sing inst sanit si termice.III.Utilaje si echip tehnice necesare(in proprietate sau folosinta prin ctr).IV.Inf priv subcontractantii. ?se vor preciza partile din ctr care le subcontracteaza si datele subcontractantilor.V.Asociatii. -Asoc trebuie sa indeplin cond prev la Sit pers a ofertantului si la Capacit de exercit a activ prof. Capacit ec si financiara si capacit tehnica si prof se evalueaza prin insumarea resurselor intregului grup.VI.Tert sustinator tehnic si/sau profesional.Angajament ferm autentic al tertului sustinator.Tertul nu trebuie sa se afle in sit care determ excluderea din proc de atrib, con I.Standarde de asigurare a calitatiiCertificat valabil la data lim. de depunere a ofertelor, SR EN ISO 9001 sau echivalent, corespunzator obiectului procedurii ? in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii.In cazul asocierii, fiecare membru al acesteia va trebui sa prezinte acest certificat, pentru partea de contract pe care o realizeaza.II.Standarde de asigurare a protectiei a mediuluiCertific valabil la data limita de depunere a oferte, SR EN ISO 14001 sau echiv, corespunzator obiectului procedurii ? in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii.In cazul asocierii, fiecare membru al acesteia va trebui sa prezinte acest certificat, pt partea de contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara; a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv: 50 puncte;b)b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda altfelPn = (pret ofertei minim/pret n) x punctajul maxim alocat:
durata de executie a lucrarilor
25
Descriere: a) pentru cea mai mica durata de executie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv: 25 puncte. b) pentru o durata de executie mai mare decat cea prevazuta la lit a) punctajul se acorda astfel: Pn = (durata minima/durata n) x punctajul maxim alocat . Durata minima de executie acceptata de catre autoritatea contractanta este de: 4 luni, iar durata maxima de executie este de: 8 luni. Pentru o durata de executie mai mica decat durata minima indicata de catre autoritatea contractanta (4 luni) nu se acorda punctaj suplimentar, iar pentru o durata mai mare decat durata maxima indicata de autoritatea contractanta (8 luni) oferta va fi considerata necorespunzatoare dpdv tehnic, urmand a fi declarata neconforma.
perioada de garantie acordata lucrarilor
25
Descriere: a) pentru cea mai lunga perioada de garantie, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv: 25 puncte. b) pentru alta perioada decat cea prevazuta la lit a), punctajul se acorda astfel: Pn = (perioada n/ perioada maxima) x punctajul maxim alocat.Perioada minima de garantie acceptata de catre autoritatea contractanta este de: 5 ani, iar perioada maxima de garantie este de: 10 ani.Pentru o perioada de garantie mai mica decat perioada minima indicata de autoritatea contractanta (5 ani), oferta va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic, urmand a fi declarata neconforma. Pentru o perioada de garantie egala sau mai mare decat perioada maxima indicata de autoritatea contractanta (10 ani), se va acorda punctaj maxim alocat factorului de evaluare, respectiv: 25 puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: seap sau la gratuit de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2012 23:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer