Achizitie publica - Contract de executie lucrari necesare implementarii proiectului FEADR " Infiintare centru local de informare si promovare turistica, amenajare traseu tematic in comuna Silindia, jud. Arad" - Executie de lucrari
Detaliu pentru invitatia numarul 338145
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338145/24.10.2012
Denumire contract: Contract de executie lucrari necesare implementarii proiectului FEADR " Infiintare centru local de informare si promovare turistica, amenajare traseu tematic in comuna Silindia, jud. Arad" - Executie de lucrari
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SILINDIA (PRIMARIA COMUNEI SILINDIA)Cod fiscal: 3519054, Adresa: loc.Silindia nr.384, jud.Arad, silindia, Telefon: 0257372700, Fax: 0257372703
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: loc.Silindia nr.384, jud.Arad, silindia, Romania, cod postal: 317330, telefon: +40 0257372700, fax: +40 0257372703, persoana de contact: Ana Plesa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Loc.Silindia, nr.384, jud.Arad, Silindia, Romania, cod postal: 317330, telefon: +40 0257372700, fax: +40 0257372703
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii ale administratiei publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de executie lucrari necesare implementarii proiectului FEADR " Infiintare centru local de informare si promovare turistica, amenajare traseu tematic in comuna Silindia, jud. Arad" - Executie de lucrari
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in: executia de lucrari asa cum sunt prezentate in Caietul de sarcini si Proiectul tehnic, pentru implementarea PROIECTULUI FEADR: "Infiintare centru local de informare si promovare turistica, amenajare traseu tematic in Comuna Silindia, jud. Arad"
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 547, 304 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare va fi in in suma de 10.500 lei si va fi valabila pentru o perioada de 90 de zile de la data limita de primire/depunere a ofertelor.Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata si va fi depusa odata cu ofertele.In cazul unei asocieri, garantia de participare se va constitui de catre oricare membru al asocierii in numele intregii asocieri.Forma de constituire a garantiei de participare: a. Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari - Formular nr.25, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuireb.Virament bancar cu OP in contul RO69TREZ0242145020403XXX deschis la trezoreria Statului sucursala Ineu, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.c. Cash la casieria unitatii.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Dovada incadrarii intrepriderii in categoria IMM, se realizeaza prin prezentarea - Formularul nr.24 ?Declaratie privind incadrarea inreprinderii in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii?.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma egala cu: = 4.327, 30 lei, in conformitate cu art.278^1 alin.(1) lit.b) din OUG nr.34/2006 actualizata
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10% din val.contr.fara TVA.Garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru fact.partiale sau printr-un instrum. de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asig.care se va prez.in original.In cazul constit.garantiei de buna exec.prin retineri succesive, contractantul are oblig.de a deschide un cont la dispozitia autorit.contractante la unit.Trezoreriei Statului in cf.cu art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006, mod.de HG nr.1045/2011.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis, nu treb.sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contract.In cazul ofertantilor din categ.IMM garantia de buna exec.se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in doc.de atribuire.Dovada incadrarii in categoria IMM se realiz.prin prez.- Formularul nr.24 ?Declaratie privind incadrarea inreprinderii in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii?.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr.1;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 actualizata - Formular nr.2;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr.3;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr.4;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 actualizata - Formular nr.5;
- Persoanele cu functii dedecizie din cadrul autoritatii contractante implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, incluzand membrii consiliului local Silindia, sunt: MARIS ROVIN ? primar, DOBROMIRESCU AIDA? ANGELA, HERBEI FLORIAN, FEHER STEFAN, RATIU DAN PETRU, GONDOR PAVEL-GHEORGHE, NADASAN NICOLAE; SOLOVESTRU IONEL;BIBARTI PAVEL AUGUSTIN;ROTUNDU GHEORGHE;SCROB ANA;ALBA ALEXANDRA RODICA;HERBEI FLORIAN;OANCEA CONSTANTIN- Cazier judiciar al operatorului economic - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Cazier fiscal al operatorului economic - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Persoanele juridice straine vor prezenta un document similar/declaratie pe proprie raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati legale ce are competenta in acest sens, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana. Certificat constatator - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei, din care sa rezulte ca, ofertantul este legal constituit si are ca obiect de activitate autorizat, activitatea corespunzatoare codului CAEN: - 4120-Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.- Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani maxim 2 contr.de lucrari avand ca obiect executia lucrarilor de constructii civile, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 500.000 lei fara T.V.A. Se va prezenta Formularul nr.8 -?Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5ani;copie lizibila?conform cu originalul? ale contractelor prez.ca exp.similara;original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? ale recomandarilor din partea beneficiarilor fiecarui contract similar;copie lizibila "conform cu originalul? ale proceselor verbale partiale/la terminarea lucrarilor/finale, ale fiecarui contract prezentat ca experienta similara.Daca valorile prezentate in contractele similare sunt exprimate in euro, pt conversia in lei se va utiliza cursul leu/euro mediu anual comunicat de BCE pt.anul respectiv: 2007?1euro =3, 3353 ron;2008-1euro =3, 6826 ron; 2009- 1euro =4, 2399;2010- 1 eur=4, 2122ron; 2011 -1 eur=4, 2379ron, Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): min.1 coordonator de lucrare - inginer sau subinginer constructii civile, cu experienta profesionala in domeniul constructiilor civile si industriale, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar; min.1 responsabil tehnic cu executia, cu atestatul si legitimatia de responsabil tehnic cu executia pentru domeniul: constructii civile si industriale, care sa fie valabila la data deschiderii ofertelor;min.1 responsabil cu asigurarea calitatii pentru domeniul constructii civile si industriale;min.1 inginer sau subinginer instalatii electrice, atestat ANRE, cu legitimatia valabila la data deschiderii ofertelor;min.1 inginer sau subinginer instalatii sanitare si termice.Se vor prezenta Formular nr.9, nr.10, nr.11, nr.12 cu anexe, Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje si echipamente tehnice necesare indeplinirii in bune conditii a contractului. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune (in proprietate, prin contract de inchiriere, contract de colaborare, contract de comodat sau contract de leasing) de utilajele si echipamentele tehnice considerate necesare pentru realizarea in bune conditii a investitiei- Formular nr. 13.Se va face dovada existentei unui drept de proprietatea sau a unui drept de folosinta pentru utilajele si echipamentele considerate necesare pentru realizarea in bune conditii a investitiei (taloane/ facturi/ contracte de comodat sau de leasing/ contracte de inchiriere/ contracte de colaborare, sau orice alte tipuri conform legii)., Informatii privind subcontractantii.In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca desubcontractanti, ofertantul are oblig.de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi- Formular nr.15. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante. Inlocuirea se face numai in cazuri temeinic justificate, cu aprobarea autoritatii contractante, prin act aditional si nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.Ofertantul castigator are oblig.de a prezenta contr.incheiate cu subcontract.nominalizati in oferta, la semnarea contractului de achizitie publica.Subcontractantii vor prezenta Formularul nr.5 - Declaratie privind neincadrarea in prev.art. 69^1, Asociatii.In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a ofertantului si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.Capacitatea economica si financiara precum si capacitatea tehnica si/sau profesionala va fi evaluata prin insumarea resurselor intregului grup. Se va completa si prezenta - Formularul nr.16. Din Acordul de asociere- Formular 17 trebuie sa reiasa clar toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor, cine este liderul asociatiei (consortiului)si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat(valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, ramanand astfel pe toata durata cotractului, Tert sustinator tehnic si/sau profesional.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.190 alin.(2) din OUG nr. 34/2006 actualizata, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica - Formular nr.14, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 - Formular nr. 1 si ale art.181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006 actualizata.In cazul unei oferte comune, cerinta privind experienta similara solicitata va fi indeplinita de catre un singur sustinator. Se va completa si prezenta de catre tertul sustinator si Formular nr. 5 Standarde de asigurare a calitatiiCertificatul cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardelor de management al calitatii, inconformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 sau echivalentul, corespunzator obiectului procedurii ? in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii.In cazul asocierii, fiecare membru al acesteia va trebui sa prezinte acest certificat, pentru partea de contract pe care o realizeaza, Standarde de asigurare a protectiei a mediuluiCertificatul cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardelor de management de mediu, inconformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 sau echivalentul, corespunzator obiectului procedurii ? in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii.In cazul asocierii, fiecare membru al acesteia va trebui sa prezinte acest certificat, pentru partea de contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: a)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv: 50 puncte;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda altfel: Pn = (pret ofertei minim/pret n) x punctajul maxim alocat. Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, fara TVA.
Durata de executie
25
Descriere: a) pentru cea mai mica durata de executie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv: 25 puncte;b) pentru o durata de executie mai mare decat cea prevazuta la lit a) punctajul se acorda astfel: Pn = (durata minima/durata n) x punctajul maxim alocat.Durata minima de executie acceptata de catre autoritatea contractanta este de: 4 luni, iar durata maxima de executie este de: 8 luni. Pentru o durata de executie mai mica decat durata minima indicata de catre autoritatea contractanta (4 luni), sau mai mare decat durata maxima indicata de autoritatea contractanta (8 luni) oferta va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic, urmand a fi declarata neconforma.
Perioada de garantie acordata lucrarilor
25
Descriere: a) pentru cea mai lunga perioada de garantie, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv: 25 puncte;b) pentru alta perioada decat cea prevazuta la lit a), punctajul se acorda astfel: Pn = (perioada n/ perioada maxima) x punctajul maxim alocat.Perioada minima de garantie acceptata de catre autoritatea contractanta este de: 5 ani, iar perioada maxima de garantie este de: 10 ani. Pentru o perioada de garantie mai mica decat perioada minima indicata de autoritatea contractanta (5 ani), oferta va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic, urmand a fi declarata neconforma. Pentru o perioada de garantie egala sau mai mare decat perioada maxima indicata de autoritatea contractanta (10 ani), se va acorda punctaj maxim alocat factorului de evaluare, respectiv: 25 puncte.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.11.2012 15:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 23.10.2012 17:36