Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - «Contract de executie lucrari necesare implementarii proiectului FEADR ? Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii agricole prin modernizarea drumurilor de exploatatie in comuna Zerind , judetul Arad? - Executie de lucrari?


Detaliu pentru invitatia numarul 353445
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Zerind
Numar invitatie: 353445/06.09.2013
Denumire contract: «Contract de executie lucrari necesare implementarii proiectului FEADR ? Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii agricole prin modernizarea drumurilor de exploatatie in comuna Zerind , judetul Arad? - Executie de lucrari?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna ZerindCod fiscal: 3519364, Adresa: Zerind nr 1, Zerind, Telefon: 0257355656, Fax: 0257355566
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Zerind nr 1, Zerind, Romania, cod postal: 317420, telefon: +40 257355656, fax: +40 257355566, persoana de contact: Alexandru Simandi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Zerind nr 1, Zerind, Romania, cod postal: 317420
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii ale administratiei publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: «Contract de executie lucrari necesare implementarii proiectului FEADR ? Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii agricole prin modernizarea drumurilor de exploatatie in comuna Zerind , judetul Arad? - Executie de lucrari?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de lucraria)lucrari de constructie pentru executia lucrarilor de Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii agricole prin modernizarea drumurilor de exploatatie in comuna Zerind , judetul Aradb)Remedierea eventualelor defecte aparute in perioada de garantie.Descrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea caietului de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.Valoarea estimata a contractului este2.082.046 lei.Valoarea contractului de executie este de 1.897.128 lei, din care: 1.Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului-7.373 lei, din care: - valoarea estimatapentru amenajarea terenului este de4.609 lei, - valoarea estimatapentru amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala-2.764 lei4.1.Cheltuieli pentru investitia de baza, din care : - valoarea estimatapentru investitia de baza este de1.843.665 lei, 5.1. Organizare de santier: - valoarea estimata pentru organizarea de santier este de 46.090 lei.Valoarea de cheltuieli diverse si neprevazute este de 184.918 lei reprezentand 9.99 % din valoarea de executie, conform HG 28/2008.Nota: Conform HG 28/1998 estimarea cheltuielilor diverse si neprevazutese face procentual din valoarea cheltuielilor prevazute la capitolele/subcapitolele 1.2, 1.3, 2, 3 si 4 ale devizului general, in functie de natura si complexitatea lucrarilor.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 082, 046 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 37.940 lei.Garantia de participare se poate constitui: - prin virament in contul autoritatii contractante;
- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de catre o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (Formular 10), conform pct. 2 (art. 43^1 din OUG 34/2006 cu modificari si completari), OUG 76/30.06.2010;
- cash, la caseria primariei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.I.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu annual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderilor interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.U.G. 27/2006. Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depun odata cu oferta.Garantia de participare va fi depusa cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia cand ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006.In cazul unei contestatii respinse ca nefondata de catre CNSC, ofertantului caruia i s-a respins contestatia i se va retine suma conform art. 278^1 din OUG 34/2006.Data la care se va face echivalenta lei/alta valuata este data publicariiinvitatiei de participare, la cursul BNR. Cont garantie de participare RO43TREZ0225006XXX000054TREZORERIA CHISINEU CRIS
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in procent de: 5% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta in original.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului in conformitate cu prevederile art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006, modificata de HG nr.1045/2011.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Dovada incadrarii intrepriderii in categoria IMM, se realizeaza prin prezentarea - Formularul nr.18 ?Declaratie privind incadrarea inreprinderii in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii?.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: ?In cazul in care oferta nu este semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului se va completa Formularul nr. 24 Imputernicire pentru semnatarul ofertei;?Formularul nr. 1 - Declaratie de eligibilitate; In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.?Formularul nr. 2. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG34/2006.?Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);?Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos); Nota: Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Aceste documente vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.?Formularul nr. 2A - Certificat de participare cu oferta independenta;?Formularul nr. 2B - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele care detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire , inclusiv persoanele care aproba bugetul aferentPrimar-Simadi Alexandru, Viceprimar- Komlosi Alexandru Robert, Secretar- Bondar Henriette Katalin, Contabil- Caba Eva Florica, Consilier local- Bondar Francisc, Consilier local- Bondar Ladislau, Consilier local- Gal Levente, Consilier local- Katai Alexandru, Consilier local- Kovacs Emeric Ludovic, Consilier local- Komlosi Rif Emeric, Consilier local- Pap Alexandru, Consilier local- Papp Ioan, Comisia de evaluare: Szilagyi Andrea- Presedinte cu drept de vot; Bondar Henriette Katalin- Membru, Caba Eva Florica- Membru, Crainic Zenovia - Membru , Meszar Zsolt- Membru?Formularul nr. 12 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.?Cazier judiciar pentru societate.?Cazier fiscal societate.?Certificate inregistrare persoane juridice romane In cazul in care, din documentele solicitate, reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului 1.Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (principal sau secundar) corespunde obiectului procedurii.Din Certificatul constatator trebuie sa rezulte: -denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
- codul unic de inregistrare;
-sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);
-structura actionariatului;
-numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
-domeniul de activitate principal;
-domeniile de activitate secundare;
-situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);Certificatul constatator se va depune in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul. Informatiile cuprinse in certificatul constator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.NOTA Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original sau copie legalizata. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna aceste documente.2.Pentru persoane juridice/fizice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 3.794.250 lei ;Se vor prez.inform.pt ultimii 3 ani.Se solicita cifra de afaceri care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplnita in mod cumulativ. Pentru calcul cifrei de afaceri exprimata in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de BNR http: //www.bnr.ro pentru anii indicati2010, 2011, 2012Compl.Form 3. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste cerinte, Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective.Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d).Completare Formular 8;Completare Formularul 3;Bilanturile contabile pentru anii 2010 2011, 2012, in copie lizibila ?conform cu originalul?.Formularul nr. 2B ? Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006, Se solicita prezentarea unei scrisori de bonitate (cashflow), adresata autoritatii contractante si nominalizata pentru contractul in cauza, prin care sa se confirme faptul ca operatorul economic are acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea unui cash-flow de executie a lucrarilor in cauza, in perioada impusa de executie a lucrarilor; (minim 2 luni) independent de angajamentelepentru alte contracte aflate in desfasurare.Confirmarea fapului ca ofertantul are acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea unui cash-flow de minim 33, 33% din valoarea de executie a lucrarilor in cauza, in valoare de 632.376lei fara TVA , in perioada impusa de executie a lucrarilor(minim 2 luni). Documentul prezentat va demonstra faptul ca in cazul ofertei castigatoare, suma respectiva poate fi mobilizata pentru executia lucrarilor. Ofertantulva prezentadeclaratii bancare corespunzatoare sau alte documente din care sa reiasa indeplinirea cerintei.S=(valoare estimata contract/perioda derulare contract)*perioada solicitata de AC.(1.897.128/6)*2=632.376, Se vor prezenta bilanturile contabile pe ultimii trei ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012), vizate si inregistrate de organele competente ? copii lizibile, semnate si stampilate de ofertant, avand mentiunea ?Conform cu originalul?. Pentru a-si demonstra situatia economica si financiara, operatorii econiomici pot prezenta si alte documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate. Valorile cifrei de afaceri vor fi exprimate in lei si euro, la cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR http: //www.bnr.ro , pt. anul 2010, 2011, 2012 .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 .. Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani Completare Formular nr.4 ? Lista principalelor lucrari, executate in ultimii 5 ani - in domeniul procedurii, Cerinta 2 .Informatii privind experienta similara (executie lucrari) .Cerinta oblig: Se solicita prezentarea a maxim 2 contracte de lucrari similare, a caror valoare cumulata sa fie egala sau mai mare de 1.897.128 leiIn cazul in care docum. prezentate nu sunt relevante, autoritatea contractanta poate solicita informatii si documente suplim.Completare Formular nr. 4A Experienta similara. - lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani va fi insotita de certificari de buna executie conf art. 188, alin 3lit a din OUG 34/2006, Cerinta 3.Informatii referit la personalul de executie : (cerint min oblig)1.Manag. de Proiect /Reprez Contractor ?2.Sef de santier3.Responsabil cu CQ4.Respons teh cu exec(RTE), atestat in dom drumuri si poduri5 Responsabil cu protectia muncii.6 Topograf autorizat., Cerinta 3A, Informatrii referitoare la pers responsabile pt indeplinirea contractului. In cazul unei asocieri se va prez si formularul pe intreaga asociere(cer oblig).Pt cei nominalizati se vor prezenta : Declarat de disponibilitate;CV in original, contracte de munca sau angajament de participare conform art 188 lit c din OUG 34/2006 pentru expertii propusi, si probeaza cerintele necesare (diplome, certificate, adeverinte, atestate, etc)Nu se accept propunerea unor pers.de specialit.care sa ocupe doua sau mai multe pozitii.din cele mentionate.Pentru experti pentru care se impune o anumita atestare, cum este RTE si inginerul topograf, nu se impune prezentarea CV., Cerinta 4 . Informatii referitoare pentru executia de lucrari: Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si laboratoarele necesare pentru indeplinirea stricta a lucrarilor.Ofertantii trebuie sa-si dimensioneze resursele tehnice disponibilizate astfel incat sa faca dovada capacitatii de a acoperi integral executia lucrarilor (corelarea cu extrasele de resurse din oferta financiara), in functie de graficul de executie propus.Utilajele si echipamentele propuse acopera necesarul conform extrasului de utilaje ofertat corelat cu graficul de executie propus, cu personalul de executie alocat.Ofertantul va face dovada detinerii sub orice forma(proprietate/contract de inchiriere/ leasing/ angajament de punere la dispozitie) a echipamentelor, utilajelor, instalatiilor, declarate de autoritatea contractanta in Formularul 5, Continuare cerinta 4Fiecare ofertant are obligatia de a prezenta lista utilajelor necesare la indeplinirea integrala a contractului cu respectarea conditiilor din caietele de sarcini, in functie dte ehnologia proprie de executie propusa si in concordanta cu documentele prezentate in oferta tehnica si in oferta financiara (cerinta obligatorie). In cazul unei asocieri se va prezenta siformularul pe intreaga asociere (cerinta obligatorie). Completare Formular 5-?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice" Documente (in copie lizibila ?conform cu originalul?) privind dovada detinerii sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiile, echipamentele tehnice declarate in Formularul 5, Continuare cerinta 4Cerinte obligatorii solicitate de autoritatea contractanta: Autoritatea contractanta solicita ofertantilor sa faca dovada ca detin sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a urmatoarelor: Pentru executie: autogreder, autocamion; cilindru compresor, buldoexcavator.Documentele vor fi valabile la data limita a depunerii ofertei.In contract se va specifica exact utilajele inchiriate si disponibilitatea acestora pe pe perioada de implicare efectiva a acestora in executia lucrarilor.Pentru utilajele cu provenienta din UE , se vor prezenta documente traduse in limba romana de catre persoane autorizate., ,Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective.Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d)Completare Formular 28;Completare Formular 29 (dupa caz);Completare Formular 30 (dupa caz);Completare Formularul nr. 2B - Decl.pe propria rasp.privind neincadr.in prev.art. 691 din OUG 34/2006, Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantii Completare Formular 9 -?Declaratie subcontractanti? Completare Formular 12B -?Date recunoastere subcontractanti?, Cerinta nr. 6Informatii privind asociatii Operatorii economici se pot asocia in vederea participarii la procedura de achizitie prezentand o oferta comuna.Partenerii asociati nu pot participa la aceeasi procedura si ca ofertanti asociati si ca ofertanti individuali sau ca asociati in mai multe asociatii ori ca subcontractanti ai unui alt ofertant. In cazul in care oferta declarata castigatoare va fi o oferta depusa de catre o asociatie de operatori economici, autoritatea contractanta va solicita ca asocierea operatorilor economici sa fie legalizata ? cu desemnarea unui lider de asociatie ? fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica Certificatul cu termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste implementarea standardelor de management al calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 sau echivalentul, corespunzator obiectului procedurii ? in copie lizibila cu mentiunea ?conformcu originalul?.Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii cu exceptia societatilor care dovedesc prin prezentarea unui raport de audit finalizat ca urmeaza a primi certificarea.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat pentru partea de contract pe care o realizeaza, Certificatul cu termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste implementarea standardelor de management de mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 sau echivalentul, corespunzator obiectului procedurii ? in copie lizibila cu mentiunea ?conformcu originalul?.Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii cu exceptia societatilor care dovedesc prin prezentarea unui raport de audit finalizat ca urmeaza a primi certificarea.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat pentru partea de contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.09.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 05.09.2013 11:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer