Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - «Contract de executie lucrari necesare implementarii proiectului FEADR ?Infiintare centru local de informare si promovare turistica, amenajare traseu tematic in comuna Dorobanti, judetul Arad? - Executie de lucrari?


Detaliu pentru invitatia numarul 355480
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Dorobanti
Numar invitatie: 355480/07.11.2013
Denumire contract: «Contract de executie lucrari necesare implementarii proiectului FEADR ?Infiintare centru local de informare si promovare turistica, amenajare traseu tematic in comuna Dorobanti, judetul Arad? - Executie de lucrari?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna DorobantiCod fiscal: 16341489, Adresa: Comuna DOROBANTI, nr. 410, Dorobanti, Telefon: 0257/535252, 0745255073, Fax: 0257/535252
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: nr. 410, Dorobanti, Romania, cod postal: 315201, telefon: +40 257535252, fax: +40 257535252, persoana de contact: Vicentiu Pavel Almasi, Email: [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Dorobanti, localitatea Dorobanti nr. 410, jud. Arad
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: «Contract de executie lucrari necesare implementarii proiectului FEADR ?Infiintare centru local de informare si promovare turistica, amenajare traseu tematic in comuna Dorobanti, judetul Arad? - Executie de lucrari?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in: executia de lucrari, asa cum sunt prezentate in caietul de sarcini si proiectul tehnic, pentru implementarea: PROIECTULUI FEADR: ?Infiintare centru local de informare si promovare turistica, amenajare traseu tematic in comuna Dorobanti, judetul Arad?Valoarea estimata a contractului este: 596.284, 00 lei.Valoarea contractului de executie este de 593.430, 00 lei.Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 2.854 lei reprezentand 0, 484 % din valoarea de executie, conform HG 28/2008.Nota: Conform HG 28/1998 estimarea cheltuielilor diverse si neprevazutese face procentual din valoarea cheltuielilor prevazute la capitolele/subcapitolele 1.2, 1.3, 2, 3 si 4 ale devizului general, in functie de natura si complexitatea lucrarilor.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 596, 284 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se const.in conf.cu art.86 alin.1 din HG 925/2006 si se prezinta in original, in cuantumul, forma si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (Formular nr.25). Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Cuantumul garantiei de participare este de 11.500 lei. Pentru garantiile de participare constituite in alta moneda decat lei, cursul valutar la care se va face echivalenta va fi cursul leu/alta valuta publicat de BNR din data publicarii invitatiei de participare. Contulin care se va depune garantia de participare este RO92TREZ0215006XXX018440 deschis la Trezoreria ARAD. In cazul in care la proc.de achizitie participa ofertanti din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea docum.prev.in Legea 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat. In cazul asociatiilor, toti asociatii trebuie sa faca dovada ca reprezinta o IMM, prin atasarea Formularul nr.24 (Decl.priv.incadrarea in IMM). In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din sit.prev.la art. 87 din HG 925/2006, in cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, conf.art. 278/1 alin. 1 lit. a) si alin. 2 din OUG 34/2006.Garantia de participare se returneaza in conf.cu art. 88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in conditiile prevazute de art. 90 ale HG 925/2006 si reprezinta 10% din valoarea contractului fara TVA. Instrumentul de garantare, care devine anexa la contract, emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari trebuie sa prevada daca activarea garantiei se va executa conditionat sau neconditionat, conf.art.86 alin. 3 HG 925/2006. Garantia de buna executie se restituite de catre autoritatea contractanta conf. art. 92 alin. 4 din HG 925/2006, actualizata. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006Conditie de calificare: Va fi exclus ofertantul care a fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : a. Declaratie pe proprie raspundere - completare formular nr.1 ? in originalb. Cazier judiciar al operatorului economic - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care se afla in vreuna din situatiile prev. la art. 181 din OUG nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire: a. Declaratie pe proprie raspundere - completare formular nr.2 ? in originalb. Certificat ce atesta achitarea obligatiilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor fata de bugetul national si bugetul asigurarilor sociale, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - depunerea certificatului in original sau copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat.c. Certificat ce atesta plata impozitelor si taxelor locale scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor emis de Autoritatea Publica Locala - depunerea certificatului in original sau copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;In cazul persoanelor fizice/juridice straine se vor prezenta certificatele mai sus mentionate (daca in tara de origine se emite acest gen de inscrisuri), sau documente in echivalent, sau o declaratie pe proprie raspundere referitoare la indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele aferente acestor categorii de datorii, care se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat.Nota: 1. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.2. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.3. In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copii semnate ?conform cu originalul?.d. Cazier fiscal al operatorului economic - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006Conditie de calificare: va fi exclus de la procedura ofertantul care se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese, lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inlcusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Almasi Vicentiu-Pavel, Halai Ioan, Kiss Claudia ? Antonela, Szalai Ivette, Cepan Melinda, Korondi ? Jozsa Erica, Ando Laszlo ? Iulian, Ando Antal, Nemeth Tiberiu ? Iosif, Lorincz Ludovic, Almasi Valentin ? Gabriel, LaszloTerezia, Miklos Tiberiu, Toth Haynalka, Varga Roland ? Stefan, Adoba FranciscModalitatea de indeplinire: Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 691 din OUG nr. 34/2006 ? completare formular nr. 5 ? in originalNota: 1. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul /asociatul /subcontractantul /tertul sustinator se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura.2. In cazul unei asocieri dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 va fi prezentata de fiecare asociat. Subcontractantii vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, din OUG nr. 34/2006. Tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006.4. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare formular nr. 3 - in originalIn cazul unei asocieri declaratia va fi prezentata de fiecare asociat.5. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere - completare formular nr.4? in originalNeprezentarea documentelor solicitate mai sus atrage dupa sine excluderea din procedura. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, care va cuprinde informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, si din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004. Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte certificatul constatator din care sa rezulteindeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu: 1.100.000 lei.Documente de confirmare: - declaratie pe proprie raspundere privind fisa de informatii generale- bilantul contabil sau extrase de bilant pentru anii 2010, 2011, 2012 inregistrat la organele competente - in copie. In cazul in care din motive justificate corespunzator, operatorul economic nu poate prezenta bilanturile contabile, va putea prezenta orice alte documente edificatoare in vederea indeplinirii cerintei de calificare.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul leu/valuta mediu anual publicat de Banca Centrala Europeana, pentru anii 2010, 2011, 2012., Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 3 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 200.000 lei.Ofertantul va demonstra ca, la momentul semnarii contractului, detine sau va avea acces la resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a asigura fluxul de numerar necesar pentru executia contractului de lucrari in primele 3 luni de derulare a contractului, de la data ordinului de incepere a contractului de lucrari emis de Autoritatea Contractanta, in valoare de minim 200.000 lei, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare., Tert sustinator economic si financiar.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186 alin.(2) din OUG nr. 34/2006 actualizata, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.69^1, art. 180 si ale art.181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006 actualizata.In cazul unei oferte comune cifra de afaceri solicitata va fi indeplinita de catre un singur sustinator.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada executarii de lucrari similare, in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), in baza a maxim 2 contracte a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu: 550.000 lei fara T.V.A.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani- certificari de buna executie pentru lucrarile executate in baza contractelor indicate pentru dovedirea experientei similare, care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.In situatia in care valorile prezentate in sustinerea experientei similare sunt exprimate in alte monede decat leul, pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat Banca Centrala Europeana pentru fiecare an in parte.Conform Ordinului nr. 509/2011, in cazul unei asocieri, cerinta privind experienta similara va fi evaluata cumulativ., Ofertantii participanti la procedura trebuie sa dispuna de resurse umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare in vederea indeplinirii in bune conditii a contractului.Ofertantii trebuie sa dispuna de 1 Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniul constructii civile de catre Ministerul Lucrarilor Publice si Amenajarii Teritoriului conform art. 1, 2 si art. 21 din Regulamentul de verificare si expertizare tehnica de calitate a proiectelor, a executiei lucrarilor si a constructiilor, aprobat prin HG nr. 925/1995 si art. 14 alin. 2 din Legea nr. 10/1995 si 1 Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii (CTC), 1 expert/specialist avand calitatea de electrician autorizat ANRE, 1 inginer sau subinginer instalatii sanitare si termice.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi evaluata cumulativ, fiecare asociat depunand cele solicitate mai sus, pentru a putea fi luate in calcul la evaluarea ofertei, a) 1 Responsabil tehnic cu executia, in domeniul constructii civile (angajat al ofertantului sau persoana fizica/juridica al carui contract de colaborare/ angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant) pentru care se vor depune: -Atestatul si legitimatia de "responsabil tehnic cu executia" in domeniul constructii civile, valabila la data limita de depunere a ofertelor - in copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul- Contract individual de munca/ contract de colaborare/ angajament de participare - in copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul-Declaratia de disponibilitate formularul nr. 10 ? in original, b) 1 Responsabil cu controlul tehnic de calitate in domeniul constructii civile pentru care se vor depune: -Decizia interna de numire/delegare a atributiilor aferente valabila la data limita de depunere a ofertelor, sau orice act doveditor in copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul;
-Declaratia de disponibilitate - formularul nr. 10 ? in original, c) 1 expert/specialist avand calitatea de electrician autorizat ANRE, conform Ordinului nr. 11/2013 privind aprobarea Regulamentului pentru autorizarea electricienilor, verificatorilor de proiecte, responsabililor tehnici cu executia, precum si a expertilor tehnici de calitate si extrajudiciari in domeniul instalatiilor electrice, cu legitimatia valabila la data limita de depunere a ofertelor- Depunere legitimatie de electrician autorizat ANRE, valabila la data limita de depunere a ofertelor - in copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul- Depunere diploma de studii - in copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul- Depunere contract individual de munca/ contract de colaborare/angajament de participare ? in copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul- Depunere Declaratie de disponibilitate ? formularul nr. 1o ?in original, d.) 1 inginer sau subinginer instalatii sanitare si termice.- Depunere contract individual de munca/ contract de colaborare/angajament de participare ? in copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul- Depunere diploma de studii - in copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul- Depunere Declaratie de disponibilitate ? formularul nr. 1o ?in original, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.Nota: Ofertantului declarat castigator i se va solicita prezentareaacordului/acordurilor de subcontractare - in original, la semnarea contractului., Informatii privind asocierea.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia si de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi prezinte asocierea intr-o forma legalizata. Fiecare dintre acestia isi asuma obligatia pentru oferta comuna si raspunde pentru orice consecinte ale viitorului contract de achizitie publica.In cazul unei asocieri se va depune: - declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora- acordul de asociere din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.- imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire;Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) se va analiza cu privire la asociere in ansamblu.In cazul asocierii dintre doi sau mai multi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004. Asociatii nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf. prev. art. 180, 181 si 691 din OUG nr.34/2006 actualizata.Totodata, precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respective nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004., Tert sustinator tehnic si/sau profesional.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.190 alin.(2) din OUG nr. 34/2006 actualizata, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit. a), c^1) si d), 69^1 din OUG nr.34/2006 actualizata.In cazul unei oferte comune, cerinta privind experienta similara solicitata va fi indeplinita de catre un singur sustinator. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalentOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit valabil la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Se accepta societati care dovedesc prin prezentarea unui raport de audit finalizat ca urmeaza a primi certificarea.Certificarea respectarii standardelor de asigurare a calitatii nu poate face obiectul sustinerii acordate de catre o alta persoana.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza., Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 sau echivalentOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001 sau echivalent, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit valabil la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Se accepta societati care dovedesc prin prezentarea unui raport de audit finalizat ca urmeaza a primi certificarea.. Certificarea respectarii standardelor de protectie a mediului nu poate face obiectul sustinerii acordate de catre o alta persoanaIn cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.11.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 06.11.2013 17:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer