Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de executie lucrari pentru comp. Alimentare cu apa loc. Zlatita,Parneaura si Campia, comp. Canalizare ape uzate menajere si statie de epurare loc. Zlatita,Parneaura si Campia, comp. Centru de asistenta dupa program scolar tip After-School si loc


Detaliu pentru invitatia numarul 356753
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Socol (Primaria Comunei Socol)
Numar invitatie: 356753/30.12.2013
Denumire contract: Contract de executie lucrari pentru comp. Alimentare cu apa loc. Zlatita, Parneaura si Campia, comp. Canalizare ape uzate menajere si statie de epurare loc. Zlatita, Parneaura si Campia, comp. Centru de asistenta dupa program scolar tip After-School si loc de joaca pentru copii, comp. Modernizarea cladirii sediului primariei comuna Socol, comp. Conservarea patrimoniului natural Balta Nera in cadrul ?Proiect integrat privind realizarea infrastructurii de baza in comuna Socol, judetul Caras-Severin?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Socol (Primaria Comunei Socol)Cod fiscal: 3227220, Adresa: loc. socol str. principala nr. 126 jud. caras severin, Socol, Telefon: 0255544841, Fax: 0255544841
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: loc. Socol str. principala nr. 126 jud. caras severin, Socol, Romania, cod postal: 327365, telefon: +40 255544841, fax: +40 255544841, persoana de contact: In atentia D-neiGhita Olgita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Socol, loc. Socol str. principala nr. 126 jud. caras severin, Socol, Romania, cod postal: 327365, telefon: +40 255544841, fax: +40 255544841
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de executie lucrari pentru comp. Alimentare cu apa loc. Zlatita, Parneaura si Campia, comp. Canalizare ape uzate menajere si statie de epurare loc. Zlatita, Parneaura si Campia, comp. Centru de asistenta dupa program scolar tip After-School si loc de joaca pentru copii, comp. Modernizarea cladirii sediului primariei comuna Socol, comp. Conservarea patrimoniului natural Balta Nera in cadrul ?Proiect integrat privind realizarea infrastructurii de baza in comuna Socol, judetul Caras-Severin?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul contract are drept scop executia lucrarilor pentru componenta Alimentare cu apa loc. Zlatita, Parneaura si Campia, componenta Canalizare ape uzate menajere si statie de epurare loc. Zlatita, Parneaura si Campia, componenta Centru de asistenta dupa program scolar tip After-School si loc de joaca pentru copii, componenta Modernizarea cladirii sediului primariei comuna Socol, componenta Conservarea patrimoniului natural Balta Nera in cadrul ? Proiect integrat privind realizarea infrastructurii de baza in comuna Socol, judetul Caras-Severin?Valoarea totala estimata calculata pe bazabugetului indicativ totalizator al proiectului aprobat, este de10.435.351 lei, fara TVA compusa din valoarea de C+Msupusa ofertarii fara TVA in suma de10.372.015si din valoarea pentru Diverse si neprevazute in suma de 63.336 lei fara TVA ? rezentand 0.60% ( acestea decontandu-se doar daca apar, cheltuieli cu lucrari care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului si care nu reprezinta modificari substantiale ale contractui de achizitie publica). Valoarea totala este defalcata astfel: Lotul I Alimentari cu apa, canalizare si statie de epurare - Alimentare cu apa loc. Zlatita, Parneaura si Campia, Canalizare ape uzate menajere si statie de epurare loc. Zlatita, Parneaura si Campia ? valoare totala de 8.002.628 lei fara TVA din care cheltuieli diverse si neprevazute 40.000 lei fara TVA in procent de 0, 49% din valoarea estimata astfel cum a fost stabilit de catre proiectant in cadrul devizului general al investitiei. Suma se defalca astfel: - Cap 1 - cheltuieli pentru amenajarea terenului 0, 00 lei (fara TVA)- Cap. 2 - cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului 0, 00 lei, (fara TVA)- Cap. 4 (4.1+4.2+4.3) cheltuieli pentru investitia de baza 7.933.231lei (fara TVA)- Cap. 5 (5.1) Cheltuieli pentru organizarea de santier 29.397 lei (fara TVA)- Cap. 5 (5.3) Cheltuieli diverse si neprevazute 0, 49.%) ? 40.000 lei (fara TVA)Lotul II Constructii - Centru de asistenta dupa program scolar tip After-School si loc de joaca pentru copii, Modernizarea cladirii sediului primariei comuna Socol, Conservarea patrimoniului natural Balta Nera ? valoare totala de 2.432.723 lei fara TVA din care cheltuieli diverse si neprevazute 23.336 lei fara TVA in procent de 0, 95% din valoarea estimata astfel cum a fost stabilit de catre proiectant in cadrul devizului general al investitiei. Suma se defalca astfel: - Cap 1 - cheltuieli pentru amenajarea terenului 0, 00 lei (fara TVA)- Cap. 2 - cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului 0, 00 lei, (fara TVA)- Cap. 4 (4.1+4.2+4.3) cheltuieli pentru investitia de baza 2.398.991 lei (fara TVA)- Cap. 5 (5.1) Cheltuieli pentru organizarea de santier 10.396lei (fara TVA)- Cap. 5 (5.3) Cheltuieli diverse si neprevazute (0, 95%) ? 23.336 lei (fara TVA)
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 435, 351 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
159000 lei daca se ofert.doar Lotul I; 48000 lei daca se ofert.doar Lotul II.Per.de valab.a gar. de part.: minimegala cu per.de valab.a ofertei(120 de zile), si trebuie prez.in original.Data de referinta la care se face echivalenta leu/valuta este inainte cu 5 zile lucr.fata de data limita de depunere a ofert.la cursul BNR. Gar.de part.se poate const.prin a)Scris. de gar. bancara in fav.AC, elib.de regula, de o banca din Romania, sau, de o banca straina, de pref.cu coresp.in Romania.Scris.de gar.banc., elib. de o banca straina va fi prez.in orig.si va fi insotita de trad.legaliz.si autori.in lb.romana.b)OP confirmat de catre banca emitenta, pana la data desch.ofertelor.c)Virament bancar in contul RO89TREZ18521360250XXXXX. Gar.de part.vafi prez.separat, nefiind inclusa in coletul sigilat ce contine of.si docum.de calif. Gar. de part.poate fi retinuta in cazul in care: ofertantul isi retrage oferta in perioada de valab. a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valab. a ofertei ;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achiz.publica in perioada de valab. a ofertei.In in care CNSC respinge o contestatie ca nefondata, AC va retine, contestatorului caruia i-a fost resp.contestatia, din gar. de part., in raport cu valoarea estimata a contr., suma calculata conform prev. art. 278(1) din OUG nr.34/2006 ? in val.de 8.356, 26lei daca se ofert. numai lotul I; 6.189, 38 lei daca se ofert.numai Lotul II.Gar. de part. va fi emisa in numele ofert.(ofertant unic sau de catre liderul asocierii incaz de asociere) care transmite oferta.Ofertele neinsotite de dovada const.gar.de particip. vor fi respinse la deschidere.In cazul ofertantilor din categ.IMM, cf. lg.346/2004, gar.de part. se const.in proc.de 50% din cuantumul precizat in DA
Garantie de buna executie
Se va constitui de catre ofertantul declarat ca fiind castigator in cuantum de 5 % din pretul contractului, exclusiv TVA, in maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de lucrati, valabil pe toata perioada de garantie a lucrarilor executate. Garantia de buna executie se constituie coform prevederilor legale prevazute in art. 90 din H.G. nr. 925/2006: - fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;
- fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest din urma caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractuluiIn cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, conform Legii nr. 346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. In caz de asociere, pentrua beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 toti asociatii trebuie sa fie IMM-uri
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind calitatea de ofertant: Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Formular B si a Anexei la formularul B).2. Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta: Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Formular C).3. Declaratie privind conflictul de interese: ofertantul va demonstra faptul ca nu se incadreaza in prevederile art. 69 ind. 1 din O.U.G. 34/2006 : Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Formular D). Aceasta declaratie se va depune de catre ofertant , terti sustinatori, si subcontractanti daca e cazul. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de de atribuire: Primar ? Ghita Olgita, Presedintele comisiei de evaluare ? Despotovici Ata , Membru comisie de evaluare ? Gavrilovici Iesena , Membru comisie de evaluare ? Radosevici Bojinca , Expert cooptat? Vescan Florin Doroftei .In conformitate cu Ordinului ANRMAP 170/ 2012, pentru evitarea aparitiei situatiilor de conflict de interese (art 69? din OUG 34/ 2006) lista persoanelor cu functii de decizie in Autoritatea Contractanta, se completeaza cu numele domnului ISACBRANCO (viceprimar) si a persoanelor care aproba bugetul (consilierii locali), dupa cum urmeaza: CIZMASBOGDAN, ISACMITA, STANCUIOAN, CREPELCAIAROSLAV, MILENOVICIBOJA, VELIMIROVICIIVAN, GIURASEVICISAVA, VULETICINICOLA, PETROVICIDUSAN4.. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 : Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Formular E). Declaratie se va depune de catre ofertant si terti sustinatori, daca e cazul. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria comunei Socolle va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora);.Modalitatea de indeplinire: - Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Formular F)- Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala (certificat tip) pentru persoanele juridice din Romania, prin care se va demonstra ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;
- Certificat de atestare fiscala (certificat tip) emis de Directia de Specialitate din cadrul Primariei in a carei raza teritoriala are sediul societatea, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;;Din certificatele fiscal trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;. Certificatele fiscale se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.Documentelepentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d) din OUG nr.34/2006 suntsolicitate tertului sustinator, daca este cazul. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Autoritatea Contractanta le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata. Pentru persoanele juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor;La solicitarea autoritatii contractanta pentru conformitate, inaintea comunicarii rezultatului final, ofertantul va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata.Ofertantul trebuie sa aiba in obiectul sau de activitate si sa desfasoare autorizat activitatea/activitatile supusa/supuse licitatiei. Va fi exclus din procedura ofertantul care. a intrat in faliment ca urmarea hotararii pronuntate de judecatorul-sindicPentru persoanele juridice/fizice straine- Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do). Documentele, emise in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, sa prevada minim urmatoarele informatii: denumirea completa a operatorului economic, sediul social, persoane imputernicite/administratori, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, domeniul principal de activitate, domenii de activitate secundare, obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii, .- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizataIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Primaria comunei Socol le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic, in conformitate cu Acordulde asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1- Declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie de minim: 15.900.000 lei daca se oferteaza numai Lotul I; sau 4.800.000 lei in cazul in care se oferteaza numai Lotul II.- Demonstrarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, pentru ofertantii nerezidenti, se poate face prin prezentarea de alte documente relevante emise de organele competente din tara de rezidenta. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate., Cerinta nr. 2-Bilantul contabil la data de: 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012., Cerinta nr. 3- Se solicita prezentarea de documente (in original), prin care sa se demonstreze faptul ca, la momentul semnarii contractului, ofertantul va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci, ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realize un cash-flow de executie a lucrarilor in cauza in valoare de : - minim 1.900.000 lei excl. TVA in cazul ofertarii doar a Lotului I , pentru o perioada de minim 3 luni calendarsitice (in document se vor mentiona in mod obligatoriu suma si perioada).- minim 570.000lei excl. TVA in cazul ofertarii doar a Lotului II , pentru o perioada de minim 3 luni calendarsitice (in document se vor mentiona in mod obligatoriu suma si perioada).Documentul prezentat va demonstra faptul ca, in cazul ofertei castigatoare, suma respectiva va fi imobilizata pentru executia lucrarilor., Informatii privind capacitatea economica si financiaraCapacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69 ind.1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Angajamentul ferm al tertului sustinator, care trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare; astfel incat sa fie indeplinite cerintele prevazute de art. 186 din OUG 34/2006. Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita de catre o singura persoana, respectiv de un singur tert sustinator. Tertul sustinator(daca e cazul) nu trebuiesa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. preved. Art. 180, art.181 lit.a), c1) si d)/OUG34. Si in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (anterior datei limita de depunere a ofertelor), insotita de certificari de buna executiepentru cele mai importante lucrari;, a.Daca se oferteaza numai Lotul I, trebuie sa se demonstreze ca ofertantul a executat si finalizat: - cel putin un contract din care sa rezulte executarea de lucrari de de alimentare cu apa in valoare de cel putin 2.800.000 lei excl. TVA;
- cel putin un contract din care sa rezulte executarea de lucrari de canalizare si statii de epurare in valoare de cel putin 5.100.000 lei excl. TVA. Autoritatea contractanta va permite pentru dovedirea experientei similare aferente Lotului I si prezentarea a cel putin un contract care sa cuprinda toate tipurile de lucrari in valoare cumulate de 7.900.000 lei fara TVAb. Daca se oferteaza numai Lotul II, trebuie sa se demonstreze ca ofertantul a executat si finalizat: - cel putin un contract din care sa rezulte executarea de lucrari de constructii de cladiri in valoare de cel putin 2.400.000 lei excl. TVA., Prin formularea ?contract de lucrari finalizat? se intelege: ? lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptive partiala; sau? lucrari receptionate insosite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau? lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finalaCertificarile de buna executie se confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte natura lucrarilor executate si valoarea acestora;Vor fi prezentate in acest sens fie Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor / receptie partiala / receptie finala a lucrarilor; fie Recomandari din partea beneficiarilor sau documente constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea contractelor de lucrari;, Efectivele personalului angajat si personalul folosit pentru indeplinirea contractului: - Declaratie privind efectivele medii anuale (din ultimii 3 ani) ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere: Completarea Formularului I ;
- Personalul de specialitate propus pentru realizarea contractului: Anexa la formularul I, insotita de documentele solicitate.- In cadrul ofertei (indiferent de varianta de participare) va fi prezentata o singura Anexa la Formularul I. In aceasta Anexa va fi nominalizat personalul de specialitate care va participa la realizarea contractului.Vor fi inclusi cel putin urmatorii: , a. Pentru Lotul I- Sef de santier: - studii superioare: constructii; experienta minima: 5 ani vechime in specialitatea studiilor; se vor prezenta: CV, diploma, dovada raportului de munca/colaborare cu ofertantul;
- Inginer constructii lucrari edilitar-gospodaresti; se vor prezenta: CV, diploma, dovada raportului de munca/colaborare cu ofertantul;
- Responsabil tehnic cu executia: atestat conform normelor in vigoare in domeniul: lucrarilor edilitar-gospodaresti; se vor prezenta: atestat, legitimatie, dovada raportului de munca/colaborare cu ofertantul;
- Responsabil control calitate; se vor prezenta: decizie numire, legitimatie, dovada raportului de munca/colaborare cu ofertantul;Pentru Lotul II- Sef de santier: - studii superioare: constructii; experienta minima: 5 ani vechime in specialitatea studiilor; se vor prezenta: CV, diploma, dovada raportului de munca/colaborare cu ofertantul;
- Inginer constructii civile; se vor prezenta: CV, diploma, dovada raportului de munca/colaborare cu ofertantul;
- Inginer ecologic: studii superioare in specializarea ecologie, atestat intocmireraport impact de mediu si evaluare adecvata (Registrul National al elaboratorilor)conform prevederilor ordinului 1026/27.07.2009 publicat in M.O. partea I nr. 562/12.08.2009; se vor prezenta: CV, diploma, dovada raportului de munca/colaborare cu ofertantul.- Responsabil tehnic cu executia: atestat conform normelor in vigoare in domeniul constructiilor civile; se vor prezenta: atestat, legitimatie, dovada raportului de munca/colaborare cu ofertantul;
- Responsabil control calitate; se vor prezenta: decizie numire, legitimatie, dovada raportului de munca/colaborare cu ofertantul;Pentru fiecare din persoanele nominalizate, se solicita completarea formularului declaratie de disponibilitate(completare Formular I.1)- In situatia in care ofertantul nu are forme contractuale cu specialistii se solicita prezentarea de angajamente de participare, In cazul depunerii unei oferte comune: se va evidentia in mod clar personalul de specialitate pus la dispozitie de catre fiecare fiecare operator economic.- In cazul in care continutul Listei nu demonstreaza capacitatea de realizare a contractului la nivelul si in conditiile solicitate (si ofertate), oferta va fi considerata «inacceptabila»., Dotarea tehnica- Completarea Formularului J: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune executantul;
- Completarea Anexei la Formularul J: Lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice folosite la indeplinirea contractului;
- In cadrul ofertei (indiferent de varianta de participare) va fi prezentata o singura Anexa la Formularul J, in care vor fi mentionate toate utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice folosite pentru realizarea contractului.- In cazul depunerii unei oferte comune, se vor evidentia in mod clar utilajele/ echipamentele/instalatiile puse la dispozitie de catre fiecare operator economic care participa la realizarea contractului.- In cazul in care continutul Listei nu demonstreaza capacitatea de realizare a contractului la nivelul si in conditiile solicitate (si ofertate), oferta va fi considerata «inacceptabila»., Informatii privind subcontractantii- Se solicita completarea Formularului K;
- Pentru subcontractant se solicita completarea Formularului D;
- Se solicita Acordul/acordurile de subcontractare.-Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., Sustinerea capacitatii tehnice si profesionaleCapacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.69 ind.1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Angajamentul ferm al tertului sustinator, care trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare; astfel incat sa fie indeplinite cerintele prevazute de art. 190 din OUG 34/2006. Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind experienta similara va fi indeplinita de catre o singura persoana, respectiv de un singur tert sustinator Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii, Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 sau echivalent - pentru domeniul activitatilor aferente obiectului proceduriiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.01.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.01.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 30.12.2013 16:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer