Achizitie publica - CONTRACT DE EXECUTIE LUCRARI PENTRU EXTINDERE LES 20 KV IN ZONA EXTRAVILAN MADARAS SPRE VARFUL HARGHITA MADARAS
Detaliu pentru invitatia numarul 341407
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341407/27.12.2012
Denumire contract: CONTRACT DE EXECUTIE LUCRARI PENTRU EXTINDERE LES 20 KV IN ZONA EXTRAVILAN MADARAS SPRE VARFUL HARGHITA MADARAS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna MadarasCod fiscal: 14596052, Adresa: Str. Principala nr. 193, Madaras, Telefon: 0266-335824, Fax: 0266-335824
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala nr. 193, Madaras, Romania, cod postal: 537071, telefon: +40 266335824, fax: +40 266335824, persoana de contact: Biro Laszlo
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Madaras, Str. Principala nr. 193, jud. Harghita , Romania, cod postal: 537071
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE EXECUTIE LUCRARI PENTRU EXTINDERE LES 20 KV IN ZONA EXTRAVILAN MADARAS SPRE VARFUL HARGHITA MADARAS
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: EXECUTIE LUCRARI PENTRU EXTINDERE LES 20 KV IN ZONA EXTRAVILAN MADARAS SPRE VARFUL HARGHITA MADARAS
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 731, 086 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4.511, 08 RON, echivalent cu 994.74 Euro la curs BNR valabil pentru data de 07.12.2012, 1 euro=4, 5349 RON. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Suma ce va sa fie retinuta in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006 este de 4.511, 08 RON.Modul de constituire a garantiei pentru participarea la procedura: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori desocietate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Formular nr. 11. Conform prevederilor HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertele se resping in cazul in care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia pentru participare in conformitate cu art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM. In acest caz ofertantul va depune Declaratie privind incadrarea in categoriaintreprinderilor mici si mijlocii conform formular nr.12.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada devalabilitate a acesteia; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitiepublica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA. Modalitatea de constituire conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006. - prin retineri succesive din suma datorata pentru factura. - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea, completare formular nr. 1Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completare formular nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, completare formular nr. 3Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691, completarea formular nr. 4Se solicita completarea formular 4A: Certificat de participare cu oferta independenta. Ofertantii trebuie sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, ofertantii trebuie sa dovedeasca ca nu au datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 Persoanel care vor face parte in comisia de evaluare sunt: Peter David ? viceprimarul comunei, presedintele comisiei, cu drept de vot , Janos Jozsef? referent de urbanism, Blaga Beni-secretar, Fejer-Kiraly Gergely-expert cooptat.Persoanelor care aproba bugetul (consilierii locali: Ordogh Emeric, Balint Emma, Barto; Levente, Biro; Éva, Bogacs Ferenc, Balint Ervin, Fazakas Imre, Peter David, Balint Zsolt, Szocs Maria, Peter Laszlo;.Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, vor fi eliberate de autoritati ale tarii de origine.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau semnat si stampilat de ofertant ?CONFORM CU ORIGINALUL? pe fiecare pagina, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Prezentare: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate, modificarile in legatura cuobiectul de activitate, sediul ofertantului etc. precum si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni conform art.21 din Legea nr.26/1990 (in original, copie legalizata sau stampilat conform cu originalul, aceasta sa nu fie eliberat cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertei).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinte min in ceea ce priveste CA medie globala pe ultimii 3 ani este de 700.000RON. Pentru a exprima in EUR se vor folosi valorile medii anuale a cursului BNR., Informatii privind situatia economico-financiara Bilant contabil pe ultimii 3ani, inregistrat de DFP (copie).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze existenta personalului responsabil de indeplinirea contractului, din care: - 1 inginer, absolvent cu studii superioare tehnice de lunga durata in domeniul energetic ?pentru functia de sef santier.-1 inginer cu studii in managementul proiectelor, cu certificat CNFPA sau echivalent.-inginer/ingineri atestat/atestati de catre ANRE (Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniulEnergiei) ca RTE (responsabil tehnic cu executia), sau echivalentul acestuia.- 1 inginer topograf, cu autorizatie OCPI (Oficiul de Cadastru si Publicitatii Imobiliare) saudocument echivalent ? in functia de coordonator lucrari topografice.Pentru personalul responsabil de indeplinirea contractului se vor prezenta CV-uri, Ofertantul trebuie sa faca dovada disponibilitatii utilajelor si a echipamentelor prin contracte de leasing, de colaborare etc. sau prin angajament de punere la dispozitie: - excavatoare pe senile1 buc.- autobasculante 2 buc.- buldoexcavator 2 buc.- Laboratoare de verificare si incercari cabluri de medie tensiune. 1buc.Ofertantul trebuie sa completeze Declaratia care contine informatiile privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, alte mijloace fixe, cu specificarea expresa a acelora pe care se angajeaza sa le utilizeze pentruindeplinirea contractului., Ofertantii vor face dovada executarii in ultimii 5 ani a cel putin un contractcare a avut ca obiect lucrari similara fara TVA. Aceasta poate fi dovedit princontract sau/si prin proces verbal de predare primire si/sau proces verbal depunere in functiune. Se va permite si prezentarea de contracte distincte.lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani.Declaratie privind lista principalelorlucrari in ultimii 5 ani. Certificate care atesta implementarea managementului de calitate ISO 9001sau echivalent si valabile la data depunerii ofertei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin descarcare de pe www.e-licitatie.ro documentatia de atribuire sectiunea documente
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.12.2012 15:05