Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de executie lucrari pentru marcarea suprafetelor rutiere din municipiul Braila.


Detaliu pentru invitatia numarul 347682
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICUL DE UTILITATE PUBLICA DE ADMINISTRARE SI GOSPODARIE LOCALA BRAILA
Numar invitatie: 347682/30.05.2013
Denumire contract: Contract de executie lucrari pentru marcarea suprafetelor rutiere din municipiul Braila.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICUL DE UTILITATE PUBLICA DE ADMINISTRARE SI GOSPODARIE LOCALA BRAILACod fiscal: 15216313, Adresa: Str. Marasesti, nr. 39, Braila, Braila, Telefon: 0239611682, Fax: 0239611682
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Marasesti, nr. 39, Braila, Braila, Romania, cod postal: 810126, telefon: +40 239611682, fax: +40 239611682, persoana de contact: Sediul S.U.P.A.G.L. de la adresa de mai sus
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.U.P.A.G.L. din mun. Braila, str. Marasesti, nr. 39, jud. Braila.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de executie lucrari pentru marcarea suprafetelor rutiere din municipiul Braila.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie de marcaje rutiere (longitudinale si transversale) pe suprafata carosabila din municipiul Braila, in functie de necesitati, conform cerintelor caietului de sarcini.Valoarea estimata totala, incluzand cheltuieli diverse si neprevazute este de 651.200 lei, fara T.V.A.Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 59.200 lei, fara T.V.A., reprezentand un procent de 10 % din valoarea estimata a lucrarilor.
II.1.6) CPV: 45233221-4 - Lucrari de marcaj rutier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 651, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 8000 lei se constituie conform celor mentionate in art. 86, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro, se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.Garantia de participare se poate depune si in numerar la casieria de la sediul institutiei din str. Marasesti, nr.39.Contul de garantii al S.U.P.A.G.L. Braila este RO79TREZ1515006XXX000235, deschis la Trezoreria Braila.Perioada de valabilitate a garantiei de participare - ''este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei''.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare se va restitui de autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006.Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006.-Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50 % pentru garantia de participare conform art.16 din L. 346/2004.
Garantie de buna executie
Ofertantul castigator va constitui garantia de buna executie a contractului de 10 %prin retineri succesive, de catre achizitor, din sumele datorate pentru facturi partiale.Garantia de buna executie va fi eliberata /restituita tinand cont de prevederile art.92, alin.(4) din H.G. nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Persoanele de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Apostol Dan Virgil - Director, Barbu Marioara ? Director adj. tehnic, Scarlet Steluta Gabi ? Director adj. economic, Maxineanu Dragos ? sef serv. Transport si Siguranta Circulatiei, Cotet Elena ? sef birou Financiar-Cont., Posmac Paul - economist, Podaru Andi - tehnician serv. Transport si Siguranta Circulatiei.-Ofertantii vor completa o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular D;
-Declaratia de eligibilitate, pe propria raspundere, completata conform formularului A;
-Declaratia privind calitatea de participant la procedura ? formular C;
-Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare intocmita conform formularului B;
-Cazier fiscal al societatii in original/copie legalizata /copie conform cu originalul. Se va raporta valabilitatea acestuia la data limita de depunere a ofertelor;
-Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 ? completare formular J;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat si locale precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat eliberate de autoritatile competente din statul in care ofertantul este rezident.Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor exigibile aferente lunii anterioare celei in care se depun ofertele, in original/copie legalizata/copie conforma cu originalul semnata si stampilata.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. -Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului ? in original/copie legalizata/copie conforma cu originalul semnata si stampilata. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale la data limita de depunere a oferelor si sa rezulte ca obiectul de activitate a ofertantului (coduri CAEN) cuprinde si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie - in original/copie legalizata/copie conform cu originalul;Pentru persoane juridice/fizice straine - documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie conform cu originalul, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraBilantul contabil la 31.12.2012 vizat si inregistrat de organele competente. Se accepta si bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente, daca data limita de depunere a ofertelor este inaintea datei limita de depunere a bilanturilor contabile pentru anul 2012.In caz de asociere capacitatea economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica si/sau profesionala - EXPERIENTA SIMILARA-Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani- formularul F.Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani va fi insotita de certificari de buna executie din care sa rezulte ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si duse la bun sfarsit.Ofertantii trebuie sa faca dovada experientei de lucrari similare prin prezentarea a cel putin un contract de executie lucrari marcaje rutiere, in valoare de minim 500.000 lei, fara T.V.A. Pentru echivalenta se va lua in considerare cursul mediu de referinta al fiecarui an in parte dintre cei pentru care se solicita demonstrarea indeplinirii cerintei referitoare la experienta similara, se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de B.N.R.In caz de asociere capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii., Informatii privind capacitatea tehnica si/sau profesionala - UTILAJE/DOTARI-Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului completata conform formularul H.Ofertantii vor prezenta documentul (fisa mijlocului fix, contracte inchiriere/leasing etc) care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului.In caz de asociere capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii., Informatii privind capacitatea tehnica si/sau profesionala - PERSONAL-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani - formularul I.Personal de specialitate: a. Un sef lucrari cu studii superioare in specializarea C.F.D.P. (cai ferate, drumuri si poduri), cu participare la cel putin un proiect similar.b. Un responsabil cu controlul calitatii, cu studii superioare - desemnat prin decizie interna de catre ofertant;c. Un RTE-ist atestat pentru domeniul constructii de drumuri;d. Un coordonator in materiede sanatatesi securitate in munca, cu studii de formare specifica de coordonator in materie de securitate si sanatateactualizata la fiecare 3 ani in conformitate cu prevederile art. 59 din HG nr. 300/2006.Pentru fiecare persoana, se va preciza functia care va fi indeplinita si se va prezenta CV-ul, copii dupa diplome, autorizatii legitimatii, atestate, sau certificate detinute, decizii, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Precizam ca pentru RTE-ist se va solicita doar atestatul.In caz de asociere capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii., Informatii privind asociatii/subcontractantii-Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? formularul G. Informatii priving asigurarea calitatii.CertificatISO 9001 sau orice alt document echivalent.Certificatul va fi prezentate in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ''conform cu originalul'' si va fi valabil la data limita de depunere a ofertelor.Vor fi acceptati si ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantii vor primi certificarea.In cazul asocierii, certificatul se va prezenta individual de fiecare membru al asocierii, pentru partea de contract pe care o realizeaza., Informatii privind implementarea si mentinerea unui sistem de protectie amediului.CertificatISO 14001 sau orice alt document echivalent.Certificatul va fi prezentate in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ''conform cu originalul'' si va fi valabil la data limita de depunere a ofertelor.Vor fi acceptati si ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantii vor primi certificarea.In cazul asocierii, certificatul se va prezenta individual de fiecare membru al asocierii, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2013 13:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer