Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de executie lucrari pentru obiectivul: ? Modernizarea si retehnologizarea statiei de pompare SPP SL 1 O.U.A.I. Punto Prod Romanu, amenajarea terasei Braila, judetul Braila?


Detaliu pentru invitatia numarul 353684
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: OUAI Punto Prod Romanu
Numar invitatie: 353684/13.09.2013
Denumire contract: Contract de executie lucrari pentru obiectivul: ? Modernizarea si retehnologizarea statiei de pompare SPP SL 1 O.U.A.I. Punto Prod Romanu, amenajarea terasei Braila, judetul Braila?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOUAI Punto Prod RomanuCod fiscal: RO18281626, Adresa: COMUNA ROMANU, Romanu, Telefon: +40 735141618, Fax: +40 239616138
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SC PUNTO PROD SRL (Pentru Organizatia Utilizatorilor de Apa pentru Irigatii Punto Prod Romanu)Comuna Romanu, Jud. Braila, drum judetean DJ 2 B, km 16, Romanu, Romania, cod postal: 817115, telefon: +40 745311194, fax: +40 239616138, persoana de contact: Lepadatu Ionel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC PUNTO PROD SRL Comuna Romanu, Jud. Braila, drum judetean DJ 2 B, km 16, Romanu, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Agricultura - Irigatii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de executie lucrari pentru obiectivul: ? Modernizarea si retehnologizarea statiei de pompare SPP SL 1 O.U.A.I. Punto Prod Romanu, amenajarea terasei Braila, judetul Braila?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de modernizarea si retehnologizarea a obiectivului de investitie SPP SL 1 cuprind: instalatii electromecanice (inlocuire electrocompresor existenti, montare transformatori), instalatii electrice ( retele electrice exterioare, instalatii de forta, comanda automatizare, energie alternativa, antiefractie si supraveghere video), contructii ? arhitectura (reparatii cladiri si vane), terasamente ( sapaturi pentru fundatii) si instalatii hidraulice( demontare vane existente si montare vane noi).Contractul de finantare al proiectului prevede: - Cheltuielicuprinse in capitolul 4 ? Cheltuieli pentru investitia de baza, din care :4.1 Constructii si instalatii, 4.2 Montaj utilaje tehnologice, 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj.- Capitolul 6 - Cheltuieli pentru darea in exploatare, din care: 6.2 Probe tehnologice, rodaje, expertize la receptie.- Cheltuieli cuprinse in capitolul 5 ? Alte cheltuieli, subcapitolul 5.3 Cheltuieli diverse si neprevazute - procentul de2, 1630 % aferent cheltuielilor diverse si neprevazute reprezinta suma de 66.777 lei.Dscrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 160, 573 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 61000 lei.Perioada de valabilitate a G.P.este de 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Daca G.P.se constituie prin virament bancar, in contul RO37RNCB0048025904260001 BCR Braila.Daca GP se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari - Formular 3 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art.86 alin.(2)-(4)din H.G. nr.925/2006.Dovada constituirii garantiei/instrumentul de garantare se prezinta in original.Ofertantul care nu poate face dovada constituirii garantiei pana cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata, vor fi respinse ofertele, conform art.33, alin.3 din HG 925/2006.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitatea a garantiei va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Garantia se va returna conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006.Retinerea garantiei se va face in conformitate cu prevederile art. 87 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.In cazul in care operatorul economic depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma stabilita prin art. 278^1, alin.1 din OUG 34/2006 actualizata. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Pentru o garantie de participare depusa in euro echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In cazul ofertantilor din categoria IMM conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada ) garantia se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Formularul Anexa A
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrumen de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conform art. 90 alin. (1)-(3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul nr. 4Restituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor art. 92 alin (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de garantie este de minim 24 de luni, de la data semnarii procesului verbal la terminarea lucrarii.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Formularul Anexa A
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completare Formular nr. 5 )Se va atasa cazierul judiciar al operatorului economic/cazierul judiciar al administratorului/directorului general.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Nota: Formularul trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator (dupa caz).2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(completare Formular nr. 6)Nota : Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator depune pentru lit. a), c^1) si d) (dupa caz).Se vor atasa: - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul local, din care sa reiasa ca nu are datorii scadente scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"? conform Ordinului nr. 314/2010.Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr. 7)Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat (dupa caz).4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr. 8)Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: - Lepadatu Ionel ? Director Executiv O.U.A.I. Punto Prod Romanu, presedintele comisiei de evaluare;
- Mocanu Valentin ? Presedinte Consiliu de Administratie O.U.A.I. Punto Prod Romanu, membru comisie de evaluare;
- Mocanu Nicusor Bebi, Membru al Consiliu de Administratie O.U.A.I. Punto Prod Romanu, membru comisie de evaluare.In situatia in care din documentele solicitate se constata ca ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art. 69^1din OUG nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura privind atribuirea contractului.Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator, subcontractant (dupa caz).5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (completare Formular nr. 9)Nota In cazul unei asocieri, fiecare asociat vaprezinta acest formular. Certificat constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului, eliberat cu celmult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificat constatator.Persoanele juridice straine vor prezenta: - Documente edificatoare care dovedescforma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.In etapa evaluarii ofertelor, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezinta pentru conformitate Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului si Comertuluidocumentul in original/copie legalizata, la cererea Comisiei de Evaluare a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Prezentarea unei declaratii din care sa reiasa, ca in cazul in care este declarat castigator, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea sa apara in timpul derularii lucrarilor, privind utilajele, echipamentele, instalatiile de lucru proprii, materiale aflate pe stoc si personalul necesar realizarii contractului., Cerinta nr.2Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pe o perioada de 3 luni, in valoare de 1.031.265 lei, independent de angajamentele pentru alte contracte aflate in desfasurare., Cerinta 3Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala inultimii 3 ani, care sa fie cel putin egala cu 6.187.000lei.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu indeplineste nivelul minim impus in ceea ce priveste cifra medie de afaceri, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind situatia economica si financiara poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta(e) persoana(e), modalitatea de indeplinire a cerintei este similara ofertei individuale mentionata mai sus, cu precizarea ca sustinerea va fi acordata asocierii si nu unuia dintre asociati.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Experienta similara pentru executia de lucrari a ofertantului se va demonstra prin prezentarea a maximum 2 contracte de executie lucrari, avand ca obiect : lucrari automatizari, lucrare modernizare statii medii tensiune, lucrare sisteme SCADA si convertizoare frecventa, din care sa reiasa experienta similara realizata in ultimii 5 ani, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 3.093.796lei fara TVARespectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr.2Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin: -laborator autorizat PRAM-macara de min 12 t cu autorizatie ISCIR-grup electrogen 5KWA-camera termoviziune, Cerinta 3Declaratie referitoare laefectivele medii anuale al personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani, conf. art. 188 alin (3) lit. d) din OUG 34/2006.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, conf. art. 188 alin. (3) lit. c) din OUG 34/2006.Personal: - Manager de proiect inginer absolvent studii superioare- 2 ingineri profil electric, din care unul sa fie Responsabil Tehnic cu Executia atestat MEC- inginer autorizat ANRE gradul 3 B- electricieni de medie si joasa tensiune atestati ANRE- instalatori, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, intentia sa o subcontractezeIn cazul in care operatorul economic intentioneaza sa subcontracteze o parte/parti din contract acesta are obligatia de a prezenta : declaratia privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca si datele de recunoastere ale acestuia/acestora.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplinesca de unul sau mai multisubcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, laincheierea contractului de achizitie publica, prezentareacontractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta;Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica; Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iareventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Informatii privind asociatii (dupa caz)Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din O.U.G. nr. 34/2006., Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind capacitatea tehnica poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind capacitatea tehnica si profesionalainvocand sustinerea acordata de catre o alta/alte persoana(e) modalitatea de indeplinire a cerintei este similara celeimentionate mai sus, cu precizarea ca sustinerea va fi acordata asocierii si nu unuia dintre asociati.Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare. Documente care atesta implementare standardelor de management al calitatii pentru activitatea ce face obiectul contractului., Documente care atesta implementare standardelor de management de mediu pentru activitatea ce face obiectul contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Durata de garantie acordata lucrarii
40
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 11.09.2013 14:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer