Achizitie publica - Contract de executie lucrari pentru obiectivul de investitie ?Reabilitarea instalatiilor electrice, termice, sanitare si finisaje interioare la cladirea Pavilion Chirurgie de la Unitatea de Asistenta Medico Sociala Raducaneni?.
Detaliu pentru invitatia numarul 341608
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341608/08.01.2013
Denumire contract: Contract de executie lucrari pentru obiectivul de investitie ?Reabilitarea instalatiilor electrice, termice, sanitaresi finisaje interioare la cladirea Pavilion Chirurgie de la Unitatea de Asistenta Medico SocialaRaducaneni?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL IASICod fiscal: 4540712, Adresa: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi, Telefon: 0232/235.100, Fax: 0232/214.425, 210.336;
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi, Romania, cod postal: 700075, telefon: +40 0232235100, fax: +40 0232214425, persoana de contact: Anca Muscheru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Iasi, Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de executie lucrari pentru obiectivul de investitie ?Reabilitarea instalatiilor electrice, termice, sanitaresi finisaje interioare la cladirea Pavilion Chirurgie de la Unitatea de Asistenta Medico SocialaRaducaneni?.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca obiect executia lucrarilor pentru obiectivul de investitie ? Reabilitarea instalatiilor electrice, termice, sanitaresi finisaje interioare la cladirea Pavilion Chirurgiede la Unitatea de Asisten?a Medico SocialaRaducaneni?: Activitati principale : Organizare de santier, arhitectura - demolari, arhitectura - lucrari noi instalatii sanitare interioare, instalatii stins incendiu interior, instalatii apa potabila, canal, incendiu exterior, instalatii incalzire, instalatiiaer conditionat, instalatiielectrice, amenajarea terenului.
II.1.6) CPV: 45300000-0 - Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 534, 530 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare este in suma de 10.690 lei si se va constitui, conform art. 86 alin.1 din HG nr. 925/2006: prin virament bancar, in contul Consiliului Judetean Iasi nr. RO72TREZ4065006XXX000459, CF: 4540712, Trezoreria Municipiului Iasi ? se prezinta OP confirmat de banca emitenta sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original (model Anexa7.2.2.11). Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Valabilitatea garantiei pentru participare va fi de minimum 90 de zile calendaristice incepand cu data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (Anexa 07.1 siAnexa 07.2). In cazul unei asocieri, reducerea cu 50% se aplica daca toti asociatii sunt IMM si prezinta Declaratia mentionata anterior.Autoritatea Contractanta va retine o parte din garantia de participare, ofertantul pierzand o parte din suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in situatia prevazuta la art.278^1, alin.(1), respectiv suma de 4.314, 53 lei.
Garantie de buna executie
GBE a contractului se va constitui in cuantum de 10% din pretul contractului ce urm. a fi atribuit, exclusiv TVA, conf. art. 90 alin. (1) si (2) din HG nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara sau de o soc.de asigurari (Anexa 7.2.2.19 ? Model GBE) sau prin dep. in numerar la casieria autoritatii contr. Daca partile convin, GBE se va putea constitui si conf. alin. 3 al art. 90/HG 925/2006. GBE a contr. trebuie constituita in termen de max. 10 zile de la data semnarii contr.de catre ambele parti, sub sanct. rezilierii acestuia. Per. de valab. a GBE trebuie sa acopere perioada de timp pana la data incheierii procesului-verbal de receptie finala. Ofertantii tip IMM care indeplinesc prev. legisl. in vig. (Legea 346/2004), beneficiaza de reducere de 50% a cuantumului GBE (pt. a beneficia de aceasta reducere of. vor depune documentele prin care dovedesc ca sunt IMM). In cazul unei asocieri, red.cu 50% se aplica daca toti asoc. sunt IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006-Declaratie privind eligibilitatea (ANEXA 7.2.2.12 A); In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Tertul sustinator are oblig. neincadrarii in sit. prev la art. 180.-Neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG34/2006 (Anexa 7.2.2.12B);Tertul sustinator are oblig. neincadrarii in sit. prev la art. 181 lit. a, c^1 si d.- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: 1.Certificat de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat, 2.Certificat de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarii platii obligatiilor exigibile de plata. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.Toate certificatele/documentele trebuie sa fie prezentate in oricare dintre formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si trebuie sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Declaratii privind calitatea de participant la procedura (ANEXA 7.2.2.12 C), In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (ANEXA 16);In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.- Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr. 34/2006 (ANEXA 7.2.2.12 B^); Pers.care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractului de achizitie publica: - Cristian Mihai Adomnitei-Presedintele Consiliului Judetean Iasi, Victor Chirila- Vicepre?edinte Consiliul Jude?ean Ia?i, Victorel Lupu-Vicepre?edinte Consiliul Jude?ean Ia?i, Lacramioara Vernica-Secretarul Judetului Iasi, Maria Poraico - Director executiv Directia Juridica, Elena Adriana Margarint - Director executiv Directia Economica; Dumitru Cantemir - Director executiv adjunct Directia Economica, Mariana Chiriac -Director executiv Directia Tehnica si Investitii: , Laurentiu Aur ?ef Serviciu Tehnic, Investitii si Monitorizarea Lucrarilor Publice, Grigore Tescu ? consilier Serviciul Tehnic, Investitii si Monitorizarea Lucrarilor Publice; Anca Mu?cheru - Director executiv Directia Achizitii Publice; Mihai Iftimiei- ?ef Serviciu Achizitii Publice si Contracte, Catalina Serbanoiu, consilier juridic, Serviciu Achizitii Publice si Contracte, Nicoleta Apetrei-consilier Serviciul Achizitii Publice si Contracte.- Consilieri judeteni : Adascalitei Constantin, Aivanoaei Constantin Alin, Apavaloae Dinu, Baciu Mihai, Boz Petru Eduard, Bratescu Liviu, Bulgaru Liviu Gabriel, Carp Petra, Caliman Adrian Constantin, Citea Vasile, Chirila Victor, Cozianu Iulian, Dascalu Petru, Hauta Marian, Ivancia Mihaela, Lebada Dorel, Lupascu Vasile, Lupu Magdalena, Lupu Victorel, Macovei Silviu Nicu, Mihai Florin, Morosan Catalin, Popa Silviu Florin, Popescu Mihail Gabriel, Romaniuc Liliana, Rosca Ciprian Lucian, Stanciu Cristian, Stoian Ioan, Salaru Vasile, Serban Constantin, Toma Vasile, Urcaciu Ion Lorin, Ursanu Radu Ionel, Vintila Iordan, Vornicu Carmen Paula, Vornicu Liviu Gabriel.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. In cazul in care ofertantul are subcontractanti declarati, fiecare subcontractant va prezenta documentul mentionat.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate principal/secundar necesar desfasurarii activitatilor ce fac obiectul contractui ce urmeaza a fi atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alta procedura care are ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice, in original, copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul prezentarii documentului in copie ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.- Pentru persoane juridice/fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate principal/secundar necesar desfasurarii activitatilor ce fac obiectul contractui ce urmeaza a fi atribuit.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru partea din contract pe care o realizeaza asociatul/asociatii.2. Pentru executia lucrarilor la instalatia electrica ofertantul va detine atestat ANRE tip B.3. Pentru executia lucrarilor in domeniul instalatiilor de stins incendii, ofertantul va fi autorizat conform Ordinului nr. 87/2010 pentru aprobarea Metodologiei de autorizare a persoanelor care efectueaza lucrari domeniul apararii impotriva incendiilor. Autorizatiile/atestatele vor fi prezentate in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita realizarea unei cifre medii anuale globale de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, dupa cum urmeaza: 530.000 lei.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.Oferta trebuie sa prezinte Anexa 06 cu prezentarea cifrei de afaceri medii globale pe ultimii 3 ani pt. care exista exerci?iul financiar incheiat (2009, 2010, 2011).Valorile vor fi exprimate in lei. Pt. echivalen?a valuta/lei - http: //bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspx., In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186 alin. (1) din OUG nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/ candidatului resursele invocate., continuareIn cazul dat, persoana sustinatoare a unui operator economic pentru participarea la procedura de atribuire a contractului de furnizare este obligata sa prezinte urmatoarele documente: - Anexa 7.2.2.12A, in original;
-Anexa 7.2.2.12B^2, in original;
-Anexa 7.2.2.12B^1, in original;
-Anexa 19 - Angajament Tert sustinator financiar, incheiat informa autentica.- Anexa 19^1 -Angajament Tert sustinator financiar.Angajamentul ferm prezentat de ofertant/candidat care sustine cerinta minima privind cifra de afaceri trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand numele/titlul contractelor, valoarea finala certificata a acestora, sursa de finantare, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, cota (%) de participare a ofertantului din valoarea contractului, precum si o descriere a lucrarilor executate in cadrul contractului., continuareLista principalelor lucrari va fi sustinuta si probata prin prezentarea cel putin a unui certificat/document emis sau contrasemnat de autoritatea contractanta ori de catre clientul privat beneficiar (ex: procese verbale de receptie calitativa si cantitativa/documente constatatoare/ recomandari).Valoarea finala certificata reprezinta pretul final platit de beneficiar pentru execu?ia lucrarilor respective. Aceasta va fi indicata in lei.Perioada de execu?ie se va indica prin mentionarea lunii si anului in care contractul a fost semnat si, respectiv, lucrarile au fost duse la bun sfarsit. Cota de participare a ofertantului reprezinta proportia din valoarea finala a contractului corespunzatoare participarii acestuia la contractul respectiv., continuareIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, iar doi sau mai multi asociati au participat in comun si la realizarea contractului adus ca referinta, cota de participare se va calcula in ansamblu, indicandu-se si cotele de participare individuale. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, ofertantul nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea execu?iei lucrarilor se realizeaza printr-o declaratie pe propria raspundere a ofertantului sau, daca in tara de nationalitate a acestuia nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens., continuareCertificatele/documentele respective trebuie sa includa toate informatiile necesare pentru a permite comisiei de evaluare sa aprecieze corespondenta acestora cu informatiile furnizate in Lista contractelor executate, precum si corectitudinea acestor informatii., Cerinta nr. 21. Ofertantul va face dovada ca in ultimii 5 ani a executat lucrari de instalatii in valoare de minim 270.000 lei fara TVA, demonstrate prin cel putin un contract similar sau prin insumarea a maxim 3 contracte similare din lista prezentata.2. Prezentarea unei recomandari sau document constatator/proces verbal de receptie partiala sau la terminarea lucrarilor, dupa caz, din partea beneficiarului, care sa confirme executarea contractelor similare de mai sus., Cerinta nr. 31. Lista personalului ?cheie? propus pentru indeplinirea contractului, insotita de CV-urile acestora, documentele de atestare corespunzatoare (conform cu originalul) si declaratii de disponibilitate.Ofertantul are obligatia sa asigure personalul de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului: ? Pentru executia lucrarilor la instalatia electrica ofertantul va asigura personal autorizat atestat ANRE tip B, in conformitate cu ordinul nr. 24 din 20 iulie 2007 emis de ANRE.Se vor prezenta autorizatiile in copie conform cu originalul.? Pentru executia lucrarilor in domeniul instalatiilor de stins incediu ofertantul va asigura personal conform Ordinului nr. 87/2010 pentru aprobarea Metodologiei de autorizare a persoanelor care efectueaza lucrari domeniul apararii impotriva incendiilor.Certificatele de competenta profesionala in domeniu, se vor prezenta in copie conform cu originalul., continuareOfertantii vor prezenta : - Lista personalului ?cheie? propus pentru indeplinirea contractului, - Anexa 4.4.1.B, - CV-uri ? Formular 13 si- Declaratii de disponibilitate - Formular 14, in formatul standard indicat, in original.- Autorizatii - copie conform cu originalul- Certificate de competenta profesionala- copie conform cu originalul.In cazul in care resursele umane/tehnice nu apartin ofertantului, se vor prezenta documente care sa permita cumularea si/sau luarea in considerare a acestora pentrupartea lor de implicare in contract conform Anexei nr.2 la Ordinul ANRMAP 509/2011. Astfel, prin resurse umane ce apartin ofertantului se intelege personal angajat al ofertantului, iar prin resurse tehnice ce apartin ofertantului se inteleg resursele aflate in proprietatea ofertantului.Ofertantul declarat castigator va incheia contract/contracte individuale de munca cu expertul/expertii propusi pentru derularea contractului de achizitie publica., Cerinta nr. 4In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, conform art. 190 din OUG nr. 34/2006 atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana sustinatoare a unui operator economic pentru participarea la procedura de atribuire a contractului este obligata sa prezinte urmatoarele documente in original: Anexa 7.2.2.12A, Anexa 7.2.2.12B^2, Anexa 7.2.2.12B^1, Anexa 20 - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala, incheiat in forma autentica, Anexa nr. 22 ? Declaratie tert sustinator tehnic si profesional ?LISTA privind personalului angajat si al cadrelor de conducere, Anexa nr. 20^1 - Angajament Tert sustinator tehnic si profesional., Cerinta nr. 5-Lista cuprinzand subcontractantii-Acordurile de subcontractare, daca este cazul. Ofertantii vor prezenta Anexa 7.2.2.12G, in original, insotita si de fotocopii ale acordurilor de subcontractare, daca este cazul. Pentru fiecare subcontractant declarat se vor prezenta documente cu privire la resursele materiale si umane care vor fi implicate in contractul ce urmeaza a fi indeplinit si Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr. 34/2006 (ANEXA 7.2.2.12 B^). Acordurile de subcontractare prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract. Cerinta nr. 1Certificarea respectarii standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent, pentru activitati corespunzatoare indeplinirii contractului, in copie certificata conform cu originalul.In cazul in care operatorul economic nu detine certificate de calitate astfel cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii., Cerinta nr. 2Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent, pentru activitati corespunzatoare indeplinirii contractului, in copie certificata conform cu originalul.In cazul in care operatorul economic nu detine certificate de management al mediului astfel cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator de protectie a mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, la adresa de internet www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.01.2013 13:54