Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de executie lucrari pentru Reabilitarea si modernizarea complexului de servicii sociale ?Bunavestire? Caransebes?


Detaliu pentru invitatia numarul 356258
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL CARAS-SEVERIN
Numar invitatie: 356258/03.12.2013
Denumire contract: Contract de executie lucrari pentru Reabilitarea si modernizarea complexului de servicii sociale ?Bunavestire? Caransebes?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL CARAS-SEVERINCod fiscal: 3227890, Adresa: Str. 1 Decembrie 1918, nr.1, Resita, Telefon: +4 0255216247, Fax: +4 0255216247
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. 1 Decembrie 1918, nr.1, Resita, Romania, cod postal: 320084, telefon: +40 255216247, fax: +40 255216247, persoana de contact: Amzoi Elena
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Resita, P-ta 1 Decembrie 1918 nr 1, Consiliul Judetean Caras-Severin , cam 9
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de executie lucrari pentru Reabilitarea si modernizarea complexului de servicii sociale ?Bunavestire? Caransebes?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul contract are drept scop executia lucrarilor pentru Reabilitarea si modernizarea complexului de servicii sociale ?Bunavestire? Caransebes?Valoarea totala estimata calculata pe baza devizului general, este de5.395.290, 32 lei, fara TVA compusa din valoarea de C+Msupusa ofertarii fara TVA in suma de5.271.275 lei si din valoarea pentru Diverse si neprevazute in suma de 124.015, 32 lei fara TVA ? rezentand 2.29% din valoarea estimata astfel cum a fost stabilit de catre proiectant in cadrul devizului general al investitiei (acestea decontandu-se doar daca apar, cheltuieli cu lucrari care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului si care nu reprezinta modificari substantiale ale contractui de achizitie publica). Valoarea totala este defalcata astfel: - Cap 1 - cheltuieli pentru amenajarea terenului 0, 00 lei (fara TVA)- Cap. 2 - cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului 0, 00 lei, (fara TVA)- Cap. 4 (4.1+4.2) cheltuieli pentru investitia de baza 5.249.975 lei (fara TVA)- Cap. 5 (5.1.1) Cheltuieli pentru organizarea de santier 21.300 lei (fara TVA)- Cap. 5 (5.3) Cheltuieli diverse si neprevazute 2.29.%) ? 124.015, 32 lei (fara TVA)
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 395, 290.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 105.400 lei.Perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor, si trebuie prezentata in original. Data de referimta la care se face echivalenta leu/valuta este inainte cu 5 zile lucratoare fata de data limita de depunere a ofertelorla cursul BNR.Modul de constituire a garantiei pentru participarea conform prevederilor art. 86 alin.(1) din H.G. nr.925/2006.: Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, sau virament bancar (ex. - ordin de plata vizat de banca) in contul RO 02TREZ1815006XXX000149-TREZORERIA RESITA, Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse la deschidere. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, conform Legii nr. 346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire
Garantie de buna executie
Se va constitui de catre ofertantul declarat ca fiind castigator in cuantum de 5 % din pretul contractului, exclusiv TVA, in maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de lucrati, valabil pe toata perioada de garantie a lucrarilor executate. Garantia de buna executie se constituie coform prevederilor legale prevazute in art. 90 din H.G. nr. 925/2006:
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind calitatea de ofertant: Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Formular B si a Anexei la formularul B).2. Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta: Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Formular C).3. Declaratie privind conflictul de interese: ofertantul va demonstra faptul ca nu se incadreaza in prevederile art. 69 ind. 1 din O.U.G. 34/2006 : Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Formular D). Aceasta declaratie se va depune de catre ofertant , terti sustinatori, si subcontractanti daca e cazul. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de de atribuire: Frunzaverde Sorin- Presedinte Consiliul Judetean Caras-Severin, Ghiorghioni Ionesie ? Vicepresedinte Consiliul Judetean Caras-Severin, Iova Ilie - Vicepresedinte Consiliul Judetean Caras-Severin, Imbrescu Ion ? Secretarul Judetului, Ciobanu Darian - Director general, Pavel Nuta Gina - Director general, Naidan Victor - Arhitect sef, Barbulescu Mihaela - Director executiv, Amzoi Elena -Director general adjunct, Bitea Constantin - Director executiv, Bitea Cristian- Director executiv, Negrila Dorina, consilier, Bojinescu Ioan inspector de specialitate In conformitate cu Ordinului ANRMAP 170/ 2012, pentru evitarea aparitiei situatiilor de conflict de interese (art 69? din OUG 34/ 2006)4.. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 : Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Formular E). Declaratie se va depune de catre ofertant si terti sustinatori, daca e cazul. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Auytoritatea Contractantale va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Modalitatea de indeplinire: - Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Formular F)Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala (certificat tip) pentru persoanele juridice din Romania, prin care se va demonstra ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin.4 din HG nr. 925/2006.- Certificat de atestare fiscala (certificat tip) emis de Directia de Specialitate din cadrul Primariei in a carei raza teritoriala are sediul societatea, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin.4 din HG nr. 925/2006.Certificatele fiscale/declaratiile pe propria raspundere se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.Documentelepentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d) din OUG nr.34/2006 suntsolicitate tertului sustinator, daca este cazul. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Autoritatea Contractanta le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata. Pentru persoanele juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor;La solicitarea autoritatii contractanta pentru conformitate, inaintea comunicarii rezultatului final, ofertantul va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata.Ofertantul trebuie sa aiba in obiectul sau de activitate si sa desfasoare autorizat activitatea/activitatile supusa/supuse licitatiei.Pentru persoanele juridice/fizice straine- - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do). Documentele, emise in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, sa prevada minim urmatoarele informatii: denumirea completa a operatorului economic, sediul social, persoane imputernicite/administratori, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, domeniul principal de activitate, domenii de activitate secundare, obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii.- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizataIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Autoritatea Contractanta le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic, in conformitate cu Acordulde asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69 ind.1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Angajamentul ferm al tertului sustinator, care trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare; astfel incat sa fie indeplinite cerintele prevazute de art. 186 din OUG 34/2006. Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita de catre o singura persoana, respectiv de un singur tert sustinator. Tertul sustinator(daca e cazul) nu trebuiesa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. preved. Art. 180 si ale art.181 lit.a), c1) si d)/OUG34., Cerinta nr. 3- Se solicita prezentarea de documente (in original), prin care sa se demonstreze faptul ca, la momentul semnarii contractului, ofertantul va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci, ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realize un cash-flow de executie a lucrarilor in cauza in valoare de : - minim 1.200.000 lei excl. TVA, pentru o perioada de minim 3 luni calendarsitice (in document se vor mentiona in mod obligatoriu suma si perioada).Documentul prezentat va demonstra faptul ca, in cazul ofertei castigatoare, suma respectiva va fi imobilizata pentru executia lucrarilor., Cerinta nr. 2-Bilantul contabil la data de: 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012., Cerinta nr. 1- Declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie de minim: 10.542.000 lei- Demonstrarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, pentru ofertantii nerezidenti, se poate face prin prezentarea de alte documente relevante emise de organele competente din tara de rezidenta. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Sustinerea capacitatii tehnice si profesionaleCapacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.69 ind.1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Angajamentul ferm al tertului sustinator, care trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare; astfel incat sa fie indeplinite cerintele prevazute de art. 190 din OUG 34/2006. Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind experienta similara va fi indeplinita de catre o singura persoana, respectiv de un singur tert sustinator., Informatii privind subcontractantiiSe solicita completarea Formularului K;
- Pentru subcontractant se solicita completarea Formularului D;
- Se solicita Acordul/acordurile de subcontractare. Acestea vor cuprinde in mod obligatoriu: perioada de valabilitate, partea de contract pe care o va realiza subcontractantul (procent, valoare, activitatea/activitatile realizate).NOTA: Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens, In cadrul ofertei (indiferent de varianta de participare) va fi prezentata o singura Anexa la Formularul J, in care vor fi mentionate toate utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice folosite pentru realizarea contractului.- In cazul depunerii unei oferte comune, se vor evidentia in mod clar utilajele/ echipamentele/instalatiile puse la dispozitie de catre fiecare operator economic care participa la realizarea contractului.- In cazul in care continutul Listei nu demonstreaza capacitatea de realizare a contractului la nivelul si in conditiile solicitate (si ofertate), oferta va fi considerata «inacceptabila»., Dotarea tehnica- Completarea Formularului J: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune executantul;
- Completarea Anexei la Formularul J: Lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice folosite la indeplinirea contractului;, In cazul depunerii unei oferte comune: se va evidentia in mod clar personalul de specialitate pus la dispozitie de catre fiecare fiecare operator economic.- In cazul in care continutul Listei nu demonstreaza capacitatea de realizare a contractului la nivelul si in conditiile solicitate (si ofertate), oferta va fi considerata «inacceptabila»., Sef de santier: - studii superioare: constructii; experienta minima: 5 ani vechime in specialitatea studiilor; se vor prezenta: CV, diploma, dovada raportului de munca/colaborare cu ofertantul;
- Inginer constructii civile; se vor prezenta: CV, diploma, dovada raportului de munca/colaborare cu ofertantul;
- Responsabil tehnic cu executia: atestat conform normelor in vigoare in domeniul constructiilor civile; se va prezenta: atestat;
- Responsabil control calitate; se va prezenta: decizia de numirePentru fiecare din persoanele nominalizate, se solicita completarea formularului declaratie de disponibilitate(completare Formular I.1)NOTA : Pe langa prezentarea de contracte de colaborare cu persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, se permite si prezentarea de angajamente/acorduri de participare, Personalul de specialitate propus pentru realizarea contractului: Anexa la formularul I, insotita de documentele solicitate.
- In cadrul ofertei (indiferent de varianta de participare) va fi prezentata o singura Anexa la Formularul I. In aceasta Anexa va fi nominalizat personalul de specialitate care va participa la realizarea contractului.
Vor fi inclusi cel putin urmatorii: , Efectivele personalului angajat si personalul folosit pentru indeplinirea contractului: - Declaratie privind efectivele medii anuale (din ultimii 3 ani) ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere, Prin formularea ?contract de lucrari finalizat? se intelege:
? lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptive partiala; sau
? lucrari receptionate insosite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau? lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala
Certificarile de buna executie se confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte natura lucrarilor executate si valoarea acestora;Vor fi prezentate in acest sens fie Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor / receptie partiala / receptie finala a lucrarilor; fie Recomandari din partea beneficiarilor sau documente constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea contractelor de lucrari;, Experienta similaraTrebuie sa se demonstreze ca ofertantul a executat si finalizat: - un contract din care sa rezulte executarea de lucrari de complexitate similara in valoare de cel putin 5.200.000 lei excl. TVA;, Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (anterior datei limita de depunere a ofertelor), insotita de certificari de buna executie(recomandari) pentru cele mai importante lucrari; Standarde de asigurare a protectiei mediului -ISO 14001 sau echivalent, Standarde de asigurare a calitatii -ISO 9001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.12.2013 13:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer