Achizitie publica - Contract de executie lucrari privind realizarea obiectivului ? ,,Modernizare amenajare Plot Irigatii CD I-1 O.U.A.I. Gaad Invest, judetul Constanta
Detaliu pentru invitatia numarul 344066
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344066/20.03.2013
Denumire contract: Contract de executie lucrari privind realizarea obiectivului ? , ,Modernizare amenajare Plot Irigatii CD I-1 O.U.A.I. Gaad Invest, judetul Constanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORGANIZATIA UTILIZATORILOR DE APA PENTRU IRIGATII "GAAD-INVEST"Cod fiscal: RO 23635819, Adresa: str. Alexandru cel Bun nr.74, Constanta, Telefon: +40 241638108, Fax: +40 241638410
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Alexandru cel Bun nr.74, Constanta, Romania, cod postal: 900614, telefon: +40 241638108, fax: +40 241638410, persoana de contact: ALEXANDRU PANAIT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: O.U.A.I.GAAD INVEST, Mun. Constanta, str. Alexandru cel Bun, nr. 74, Etaj I, Constanta, cod 900614
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Furnizare apa)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de executie lucrari privind realizarea obiectivului ? , ,Modernizare amenajare Plot Irigatii CD I-1 O.U.A.I. Gaad Invest, judetul Constanta
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor de constructie privind realizarea obiectivului , ,Modernizare Amenajare Plot Irigatii CD I-1 O.U.A.I. GAAD INVEST, judetul Constanta, ,.Contractul de finantare al proiectului nr. C125C0111214000014/16.02.2012, prevede doua componente de finantare, ceea ce impune executia contractului de lucrari privind realizarea obiectivului din doua componente: I. Componenta de finantare prin PEREValoarea totala estimata: 3.582.974, 00 lei (fara TVA), reprezentand Cheltuieli aferente Capitolului IV-INVESTITIE PENTRU INVESTITIA DE BAZA, respectiv: - Subcap. 4.1. Constructii si instalatii - valoare estimata: 2.624.697, 00 lei(fara TVA).- Subcap. 4.2. Montaj utilaje tehnologice - valoare estimata: 11.051, 00 lei (fara TVA).-Subcap. 4.3. Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj ? valoare estimata: 913.343, 00 lei (fara TVA).-Subcap. 4.5. Dotari.- valoare estimata: 33.883, 00 lei(fara TVA).II. Componenta de finantare prin FEADRValoarea totala estimata: 509.624, 42 lei (fara TVA) reprezentand Cheltuieli aferente: Capitolului II - ASIGURARE OBIECTIV : -Subcap. 2.1. Racord electric MT - valoare estimata: 106.120, 00 lei (fara TVA).-Subcap. 2.2. Post trafo - valoare estimata: 159.177, 00 lei (fara TVA).b) Capitolului V? Alte cheltuieli : -Subcap. 5.1. Organizare de santier - valoare estimata: 54.396, 00 lei(fara TVA).-Subcap. 5.3. Diverse si neprevazute si neprevazute - valoare estimata: 189.931, 42 lei (faraTVA).Procentul stabilit pentru Cheltuielile diverse si neprevazuteeste de 4, 9355%si seaplica in conformitate cu H.G.nr.28/2008, capitolelor ( 1.2+ 1.3+2 + 3+4).In conformitate cu art. 21, alin. 2 cu (1) din Ordonanta de urgenta nr.34/2006, , ,Valoarea estimatacuprinde si cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general, prin raportarea acestui procent la valoarea estimata a contractului si fara a aduce atingere prevederilor art. 122 lit. i), respectiv art. 252 lit. j)., ,-Atentie!! Ofertantii au obligativitatea de a oferta pentru ambele componente ale contractului ce urmeaza a fi atribuit, in baza art.23 din O.U.G. nr. 34/2006 conform caruia , ,Autoritatea contractanta nu are dreptul de a diviza contractul de achizitie publica in mai multe contracte distincte de valoare mai mica (?..), cu scopul de a evita aplicarea prevederilor prezentei ordonante de urgenta care instituie obligatii ale autoritatii contractante in raport cu anumite praguri valorice? si a prevederilor PNDR care presupun respectarea Bugetului indicativ al proiectului aprobat prin Contractul de finantare.Aceasta cerinta apare ca urmare a faptului ca pentru finantarea contractului ce urmeaza a fi atribuit exista doua surse de finantare ? PERE si FEADR, iar bugetul alocat pe fiecare sursa de finantare este fix si nu poate fi modificat.
II.1.6) CPV: 45232152-2 - Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 092, 598.42 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 81.000, 00 lei. Perioada de valab.a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Mod de constituire: astfel cum stipuleaza art.86 alin. 1, alin.2, alin.3 si alin.5 din H.G. nr. 925/2006; in cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, se va completa si depune in original Formular nr.20. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a unui ordin de plata (in original) sau a unei file cec(in original), cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data si ora deschiderii ofertelor; ATENTIE! Confirmarea de catre banca a documentelor de constituire a garantiei de participare se va efectua pana la data si ora deschiderii ofertelor. -In cazul depunerii unei contestatii la CNSC: conform prevederilor art.278 cu (1), alin. 1, din O.U.G. nr.34/2006, cuantumul ce se va retine din garantia de participare, in cazul respingerii contestatiei pe fond, este de 4.200 lei + 0, 1% din ce depaseste 420.001lei, respectiv 7.873 lei. In cazul IMM-urilor, valoarea ce se va retine din garantia de participare va fi de 3.936, 5 lei. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile in materia achizitiilor publice.- In cazul constituirii prin virament bancar: Cont nr. RO79BRDE140V84568661400, deschis la BRD Constanta, cod fiscal RO23635819.- In cazul ofertantilor din categ. I.M.M.- prezentarea documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004 - garantia de participare se poate constitui in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus. Pentru o evaluare si/sau raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru garantia constituita in EURO, se va face la cursul stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea totala a contractului, exclusiv T.V.A. Constituire, in conformitate cu art.90, alin.(1)si alin.(2) din H.G. nr.925/2006: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Se va completa Formular nr.21 - devine anexa la contract; b)retineri succesive din sumele datorate ptr. facturi partiale. - Garantia trebuie sa fie irevocabila.-In cazul ofertertantilor din categoria I.M.M: se poate constitui in procent de 50% din cuantumul precizat.-Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei, prin notificarea pretentiei oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. - Restituirea garantiei se realizeaza conform preved. art.92, alin. (3) si alin (4) din HG 925/2006.-Garantia va fi constituita in max.3(trei) zile lucratoare de la data semnarii contractului de ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa si prezenta in original, Formular nr.1.a) Formularul nr.1 nu se solicita eventualilor subcontractanti;b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a prezenta, in original, Formularul nr.1;c) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta: - economic si financiar, in conformitate cu prevederile art. 186, alin.(2) din O.U.G. nr. 34/2006si/sau- tehnic si profesional, in conformitate cu prevederile art.190, alin.(2) din O.U.G. nr.34/2006, fiecare sustinator are obligatia de a prezenta, in original, Formularul nr.1.d)In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 2Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa si prezenta in original, Formular nr.2.a) Formularul nr. 2 nu se solicita eventualilor subcontractanti;b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din O.U.G.nr.34/2006, vor fi demonstrate de fiecare asociat -se va completa si prezenta in original, Formular nr.2c) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta: - economic si financiar, in conformitate cu prevederile art. 186, alin.(2) din O.U.G. nr. 34/2006si/sau- tehnic si profesional, in conformitate cu prevederile art.190, alin.(2) din O.U.G. nr.34/2006, fiecare sustinator are obligatia de a prezenta, in original, Formularul nr.3.d)In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr.3Declaratie privind calitatea de participant in procedura-se va completa si prezenta in original, Formular nr.4.Cerinta nr.4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului la licitatii cu oferta independenta - se va completa si prezenta in original, Formular nr.5.Are obligatia de indeplinire a cerintei: a)Fiecare ofertant unic - se va completa si prezenta in original, Formular nr.5;b)Eventualii subcontractanti - se va completa si prezenta in original, Formular nr.5;c)Fiecare asociat, in cazul depunerii unei oferte in asociere, va completa si prezenta in original Formular nr.5.Cerinta nr.5Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 cu (1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa si prezenta in original Formular nr.6.a)Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69 cu (1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertul sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Are obligatia de indeplinire a cerintei: a1)Fiecare ofertant unic - se va completa si prezenta in original, Formular nr. 6;a2)Eventualii subcontractanti - se va completa si prezenta in original, Formular nr. 6;a3)Fiecare asociat, in cazul depunerii unei oferte in asociere - se va completa si prezenta in original, Formular nr. 6;a4)In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta: - economic si financiar, in conformitate cu prevederile art. 186, alin.(2) din O.U.G. nr. 34/2006si/sau- tehnic si profesional, in conformitate cu prevederile art.190, alin.(2) din O.U.G. nr.34/2006, fiecare sustinator are obligatia de a prezenta in original, Formular nr. 6.b)Lista cu persoanele ce detin functii de decizie, in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: 1.Alexandru PANAIT- Presedinte comisie de evaluare2.Geanina MOLDOVIAN- Membru Comisie de evaluare3.Aurel SEITAN- Membru Comisie de evaluareCerinta nr. 6Certificat de atestare fiscala - eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - din care sa reiasasituatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, semnate autorizat si stampilate.a) Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.b) Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depune oferta.c)In cazul persoanelor juridice/fizice straine, ofertantul va depune Declaratie pe proprie raspundere, insotita de documente edificatoare si/sau relevante, eliberate in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte ca acesta nu are obligatii fiscale scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Cerinta nr.7Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, semnate autorizat si stampilate.a) Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.b) Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depune oferta.c)In cazul persoanelor juridice/fizice straine, ofertantul va depune Declaratia pe proprie raspundere, insotita de documente edificatoare si/sau relevante, eliberate in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte ca acesta nu are obligatii fiscale scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Cerinta nr.8Cazier judiciar al societatii sau certificat echivalent: eliberat de Ministerul Administratiei si Internelor, Inspectoratul General al Politiei Romane, Inspectoratul de Politie al judetului in care ofertantul are sediul.Documentul va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, semnat autorizat si stampilat.- Pentru statele in care nu se elibereaza un astfel de document ofertantul va prezenta in original, o declaratie pe proprie raspundere, semnata de catre persoanele autorizate si stampilata.Cerinta nr.9Declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea ofertantului in categoria I.M.M.-urilor sau orice alt document emis de autoritatile competente prin care se atesta calitatea de I.M.M., conform prevederilor Legii nr. 346/2006. (Daca este cazul). Se va completa si prezenta in original Formular nr.25. Cerinta nr.1.Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal, sau secundar, codurile CAEN aferente obiectului contractului si faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei.a) Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in clasificarea CAEN (cazul persoanelor juridice/fizice romane)/in clasificarea NACE din tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul(cazul persoanelor juridice/fizice straine).b) Documentul va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, semnat autorizat si stampilat;c)Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.d)Ofertantul declarat castigator in urma derularii procedurii de atribuire a contractului, va prezenta pentru conformitate, certificatul constatator in original/copie legalizata - in cazul depunerii documentului copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, semnat autorizat si stampilat.e) Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tert sustinator/terti sustinatori;f) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea sa de contract.Cerinta nr. 1 - pentru Persoanele fizice autorizateSe vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.Cerinta nr.1 - pentru persoane juridice/fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau deinregistrare/atestare ori, apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.a) Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata, in limba romana, original.b) In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu isi poate exercita activitatea si/sau documentele nu sunt in termenul de valabilitate si/sau nu sunt prezentate in forma solicitata si/sau lipsesc, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1. Cifra de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile. a)Nivel minim necesar: 8.000.000lei. b)Angajament ferm, incheiat in forma autentica, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana; c)Persoana ce asigura sustinerea economica si financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), c) cu (1) si d)., Cerinta nr. 2. Disponibilitati/resurse Disponibilitati financiare(banesti), resurse reale, negrevate de datorii, sau linii de credit in valoare de 1.705.249 lei, pentru o perioada de 5 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, a)Pentru confirmare: Scrisoare din partea societatilor bancare/societati finantatoare din care sa reiasa ca ofertantul detine surse reale de finantare, negrevate de datorii, sau linii de credit in suma de 1.705.249 lei, pentru o perioada de minim 5 luni de derulare a contractului.b)Documentul se depune in original/copie legalizata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1. 1.Experienta similara, realizata din contracte executate in ultimii 5 ani, in domeniul aferent obiectului contractului: Executia unui sistem de irigatii integrat, centralizat, complet automatizat, cu interfata grafica si calculator care sa permita monitorizarea si gestionarea distributiei de apa. Sistemul realizat trebuie: a)sa functioneze in conditii de eficienta maxima, realizandgestiunea consumului de apa si energie electrica de catre statia de pompare; b)in conditiile unor resurse limitate de apa va trebui sa propuna alternative pentru udare. 2. Nivelurile specifice minime necesare, respectiv suma valorilor lucrarilor similare executate incluse in documente/parti ale contractelor/procese-verbale de receptie/certificari de buna executie prezentate, sa fie de minim: 4.000.000 lei fara TVA; 3.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotite de certificari de buna executie, cuprinzand executia unui sistem de irigatii integrat, centralizat, complet automatizat, cu interfata grafica si calculator, asfel cum specifica pct.1.a) Se vor completa si prezenta in original, semnate autorizat si stampilate: Formular nr.9 si Anexa la Formular nr.9; b) Pentru confirmare, se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, semnate autorizat si stampilate: b1.documente/parti ale contractului privind executia unei lucrari similare celei specificate la pct.1; b2. documente care certifica buna executie: procese verbale de receptie/certificari de buna executie emise privind executia unei lucrari similare celei specificate la pct.1.Procesele verbale de receptie /certificarile vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.c)Angajament ferm, incheiat in forma autentica, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana; d) Persoana ce asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), c) cu (1) si lit.d).NOTA_Sistemul automatizat integrat de irigatie este sistemul care contine un sistem de comanda si control ce sunt asistate deun calculator care gestioneaza atat sistemul de vane cu comanda electrica, cat si echiamentele aferente gospodariei de apa., Cerinta nr. 2 Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari: 1.Masina de fasonat otel beton; 2.Autobasculanta; 3.Placa vibratoare; 4.Repartizor de beton de ciment; 5.Automacara; 6.Electrocompresor mobil de joasa presiune; 7.Bob elevator mobil cu electromotor; 8.Buldoexcavatator; 9.Miniexcavator; 10.Grup electrogen; 11.Aparate de sudura polietilena., Cerinta nr. 3. Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, pentru asigurarea controlului calitatii. a)Documente care atesta calitatea de responsabil cu controlul calitatii/decizia de numire in calitatea de responsabil cu controlul calitatii. b)Declaratie de disponibilitate, pentru fiecare personal de specialitate care asigura controlul calitatii., Cerinta nr.4. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale personalului/organismului tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant pentru derularea contractului: 1.Manager de proiect -Inginer, reprezentantul constructorului; 2.Inginer instalatii alimentare cu apa - experienta profesionala de minim 3 ani in domeniul infrastructurii/instalatii ptr. statii de pompare; 3.Sef de santier - experienta profesionala de minim 3 ani in domeniul infrastructurii; 4.Inginer/tehnician topometrist - experienta profesionala de minim 3 ani; 5.Inginer hidrotehnist - experienta profesionala de minim 3 ani; 6.Inginer respobonsabil tehnic cu executia ? atestat; 7.Sudor autorizat ISCIR- brazare; 8.Sudor autorizat ISCIR ? electric; 9.Sudor autorizat ISCIR ? PEHD. a)Se vor prezenta CV-urile in original, semnate; b)Se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, semnate autorizat si stampilate: documente, atestate, certificate, autorizatii necesare conform prevederilor legale in materie, pentru personalul de specialitate nominalizat, valabile la data depunerii ofertei; c)Se va prezenta, in original, semnat autorizat, Formular nr. 13 - Declaratie de disponibilitate pentru fiecare personal de specialitate, Cerinta nr.5 Acord de asociere-daca este cazul. Cerinta nr.1 Respectarea standardelor de asigurare a calitatii in domeniul de activitate specific lucrarilor care fac obiectul principal/secundar al procedurii de atribuire a contractului. a) Se vor prezenta certificate, emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de asigurare a calitatii ? ISO 9001 sau alte sisteme de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea.b)Documentele se vor prezenta in copie, cu mentiunea , ,conform cu originalul'', semnate autorizat si stampilate., Cerinta nr. 2 Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului. a)Se vor prezenta: certificate, emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de mediu ? ISO 14001 sau alte sisteme de respectare a standardelor de mediu, bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea. b)Documentele se vor prezenta in copie lizibila, cu mentiunea , ,conform cu originalul'' semnate autorizat si stampilate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara- Factorul F1
Grosime perete tub de picurare neperforat
40
Descriere: Componenta tehnica- Factorul F2 ? Grosimeapereteluiaferentatubului de picurare neperforat.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2013 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 19.03.2013 11:07