Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract de executie lucrari reparatii curente la sediul Directiei de Evidenta Persoanelor Sector 2 din str. Olari nr. 19, Sector 2


Detaliu pentru invitatia numarul 334945
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)
Numar invitatie: 334945/06.09.2012
Denumire contract: contract de executie lucrari reparatii curente la sediul Directiei de Evidenta Persoanelor Sector 2 din str. Olari nr. 19, Sector 2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)Cod fiscal: 4204038, Adresa: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Bucuresti, Telefon: 252.44.46, Fax: 252.44.46
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Chiristigiilor nr.11-13 Sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021561, telefon: +40 0212524446, fax: +40 0212524446, persoana de contact: Radu Neg
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul administrativ al Primariei Sectorului 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract de executie lucrari reparatii curente la sediul Directiei de Evidenta Persoanelor Sector 2 din str. Olari nr. 19, Sector 2
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: contract de executie lucrari reparatii curente la sediul Directiei de Evidenta Persoanelor Sector 2 din str. olari nr. 19, Sector 2
II.1.6) CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 245, 297 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
valoarea totala a garantiei de participare este de 3.500, 00 lei Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, se va plati in contul RO37TREZ7025006XXX000197, deschis la Trezoreria Sector 2, beneficiar: Sectorul 2 al municipiului Bucuresti. Se constituie in favoarea autoritatii contractante, cf art. 86 din HG 925/2006.In cazul in care constituirea garantiei de participare se face prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul nr. 12, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire sau prin virament bancar - ordin de plata, in copie cu confirmarea sumei de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor.In cazul unei contestatii respinsa ca nefondata de CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatarului suma calculata cf. art.278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10 % din pretul contractuluise constituie in conf. cu prevederile art. 90 din HG 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara / societate de asigurari. In cazul in care constituirea garantiei de buna executie se face prin scrisoare bancara de buna executie se va utiliza Formularul 13 mentionat in fisa de date de la sectiunea Formulare. Instrumentul de garantare va fi predat autoritatii contractante in original in cel mult 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de achizitie publica. La solicitarea ofertantului, exprimata in cuprinsul propunerii financiare, se va accepta si constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive din facturile partiale, cu respectarea prevederilor HGR nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006) - completare Formular nr. 1II. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, din OUG 34/2006 - completare Formular 2III. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata1. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tipemis de organismele competente din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.2. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale la bugetul generalconsolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) - formular emis de organismele competentedin care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine a contributiilorcatre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 cu modificari si completari ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.)IV. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -completare Formular nr. 3Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Primar ? Neculai OntanuDirector Executiv Directia Economica ? Ion MarinSef Serviciu Licitatii Contracte Autorizare Agenti Economici - Victorita BoceaSef Serviciu Directia Juridica - Monica MunteanuConsilier SLCAAE - Georgeta VizireanuConsilier SLCAAE - Radu NegConsilier SLCAAE - Sorin SoareConsilieri Locali - Abu Daher Rawan, Beldeanu Augustin Lucian, Brancu Mihail, Ciornohac Ionut Alexandru, Conddurateanu Andrei Razvan, Cosmessca marius, Costache Jean, Cretoiu Ioan, Dobrin Nicu, Frumosu Dragos Vasile , Gherghiceanu Floretina , Glavan Ion, Iliescu constanyin Cristinel , Lazoroiu Ioana, Manciulea Vittorio Alberto, Micu Florian, Oprea Dumitru , Parvulescu Dragos Emilian, Popa Radu Mihai, Popescu Lenuta, Sandu Emil , Soare Cezar Radu, Sufer Mioara , Toader Mugur Mihai, Tudone Violeta, Cruceanu Elena, Tudor David Olivier EmmanuelV.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completare Formularul 4VI.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completare Formularul 5 Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in a carui raza teritoriala isi desfasoara activitatea persoana juridica, valabil la data deschiderii ofertelor. Certificatul constatator sa nu fie emis/ eliberat cu mai mult de 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. Din certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice.Pentru persoane juridice /fizice straine: - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale dintara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.- Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara in care ofertantul este rezident ? copie in limba romana si legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii generale privind situatia economica si financiara a operatorului economic in ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 3 Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Cerinta nr. 1 Operatorul economic trebuie sa prezinte o lista a principalelor contracte de executie de lucrari similare in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Declaratie privind lista principalelor lucrari similare efectuate in ultimii 3 ani, cuprinzand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va completa Formularul 7, 8 din fisa de date, Cerinta nr. 2 Prezentarea cel putin a unui document / contract / proces verbal de receptie sau a unui numar de maxim 3 documente/contracte/ procese verbale de receptie care sa confirme executia de lucrari similare in valoare de 245297, 00 LEI (fara TVA)Se vor atasa documentele suport (parti relevante din contracte, recomandari / certificari si alte documente care sa ateste efectuarea lucrarilor. Recomandarile, certificarile vor fi emise si contrasemnate de catre o autoritate contractanta / client privat, beneficiari ai lucrarilor executate., Cerinta nr. 4 Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate pentru desfasurarea in bune conditii a contractului, cerinta 5 Se vor prezenta informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, dotarile, mijloacele de transport de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Obligatoriu ofertantul trebuie sa aiba in dotare/contract de inchiriere/contract de colaborare/orice alta forma de dispozitie schela sau echivalentul acesteia . Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii in proprietate/contract de inchiriere/contract de colaborare/orice alta forma de dispozitie a utilajelor, echipamentelor tehnice, mijloacelor de transport si alte mijloace fixe necesare pentru indeplinirea contractului. Cerinta nr. 1 Implementarea Standardului de Management al Calitatii cu SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.09.2012 08:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer