Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE FIURNIZARE SERV. DE REPARARE SI INTRETINERE A AUTOVEHICULELOR SI INSTALATIILOR CONEXE


Detaliu pentru invitatia numarul 331095
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BRASOV
Numar invitatie: 331095/05.07.2012
Denumire contract: CONTRACT DE FIURNIZARE SERV. DE REPARARE SI INTRETINERE A AUTOVEHICULELOR SI INSTALATIILOR CONEXE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BRASOVCod fiscal: 7661840, Adresa: Str. Dr.Victor Babes nr.27, Brasov, Telefon: 0268 411999, Fax: 0268 416411
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Dr.Victor Babes nr.27, Brasov, Romania, cod postal: 500073, telefon: +40 0268413333, fax: +40 0268416411, persoana de contact: Janeta Soroiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BRASOV, STR. DR. VICTOR BABES, NR.27, BRASOV
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FIURNIZARE SERV. DE REPARARE SI INTRETINERE A AUTOVEHICULELOR SI INSTALATIILOR CONEXE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACT DE FIURNIZARE SERV. DE REPARARE SI INTRETINERE A AUTOVEHICULELOR SI INSTALATIILOR CONEXEVALOAREA ESTIMATA 58871.00 LEI REPREZINTA VALOAREA LA CARE SE VA RAPORTA SI EVALUA OFERTELE FINANCIARE IAR VALOAREA DE 70645.20 LEI REPREZINTA VALOAREA MAXIMA CARE INCLUDE SI EVENTUALELE SUPLIMENTARI.
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 645.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In conformitate cu dispozitiile ART.86 din HG925/2006 , cuantumul garantiei de participare este de 2 %din valoarea estimata, ( 1177.42lei) constituita prin virament bancar sau prin instrument de garantie bancara emis in conditiile legii de o societate bancara sau fe asigurari, in contul RO74TREZ1315005XXX000160 TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
CONF. PREVEDERILOR ART90, ALIN(1) DIN HG925/2006 CUANTUMUL GARANTIEI DE BUNA EXECUTIE VA FI DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI8 FARATVA SI SE VA CONSTITUI PRINTR-UN INSTRUMENT DE GARANTARE EMIS IN CONDITIILE LEGII DE O SOCIETATE BANCARA SAU DE O SOCIETATE DE ASIGURARI CARE DEVINE ANEXA LA CONTRACT
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind eligibilitatea-neincadrarea in situatiile prevazute in art.180/OUG34/2006 completata in conformitate cu Formularul F1 din sectiunea formulare-in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?2) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(conf. Ordin ANRMAP nr.314/2010) ?completat conform Formulr F4 din sectiunea formulare-in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?3) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 modificata completata in conformitate cu Formularul F2 din sectiunea formulare in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?4) Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate , pensii, somaj)-eliberat de DGFPCFS, certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?(semnata si stampilata de catre persoana autorizata)5) Certificat privind plata taxleor si impozitelor locale eliberat de Primaria locala , certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?(semnata si stampilata de catre persoana autorizata)6) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG34/2006 completata conform Formularului F8 din sectiunea formulare. Persoanele care semneaza , aproba documentele aferente procedurii sunt: Manager interimar dr. Stelea Liviu, dir. Economic ec. Szabo Corina.., director tehnic ing.Sisman Nicolae, director medical dr. Piroska Magdalena, asistent sef Soncuteanu Gabriela.Membrii comisiei de evaluare a ofertelor: ing.Popescu Ovidiu, consilier juridic Zsigmund David , ec. Soroiu Janeta Certificatul constator- in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?emis de ORC din care sa rezulte : --domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii : -nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Pentru persoane juridice straine : -documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridicasau de inregistrare /atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident(documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie conforma cu originalul(semnata si stampilata de catre persoana autorizata)anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: fisa de informatii generale, Se vaprezinta cel mai recent bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente ?in copie conform cu originalul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatie tehnica eliberata de RAR, pentru tipurile /modelele de autovehicule detinute de achizitor Se va depune o copie a autorizarii care va fi stampilata de ofertant si se va consemna sintagma ?conform cu originalul?). Autorizatia Tehnica trebuie sa fie valabila la data depunerii ofertei, 3.Lista cu dotarile de utilaje, instalatii echipamente tehnic. Operatorul economic va face dovada ca detine dotarile tehnice minime obligatoriisi personal calificat necesare reparatiilor, standuri pentru verificare si testare omologate/atestate si personal calificat dupa cum urmeaza: - stand de testare frane 4x4 si amortizoare- stand reglat geometrie directie- stand noxe- analizor gaze- aparat sudura autogen - aparat sudura electric cu gaz protector- elevatoare auto-6 buc- cabina de vopsit inchisa- truse scule- echipament diagnoza computerizata- statie pentru inspectia tehnica periodica(ITP)ptr. autospecialele cuprinse in caietul de sarcini, potrivit capacitatii maxime de 3.5 tone si inaltime de 3500mm, -, 4.Copii contracte ITM capacitatea de acces in in service a minim 6 autospeciale concomitent ale autoritatii contractante dovedite prin numarul de posturi de lucru(conform contractelor de munca incheiate si inregistrate la ITM. Se vor transmite copii dupa contracte. CERTIFICAT DE CALITATE ISO 9001:2000 SAU ECHIVALENT
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: GRATUIT SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2012 08:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer