Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE FUNIZARE CONSERVE DIN CARNE SI LEGUME


Anunt de atribuire numarul 172212/20.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI MARAMURES
Adresa: STR. BANATULUI NR. 1 BAIA MARE, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430353, Maramures, Romania, Email: [email protected], Tel.: +40 262278975, Fax: +40 262228322
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI SI PROCEDURA
II.1) Denumire contract CONTRACT DE FUNIZARE CONSERVE DIN CARNE SI LEGUME
II.2) Obiectul contractului 1. Autoritatea contractanta va incheia un acord cadru pe o perioada de12luni, in urma aplicarii procedurii CERERE DE OFERTA cu un singuroperator ecomonic Contractul subsecvent nr.2 se va incheia dupa criteriul , , pretul cel mai scazut?solictand operatorului prin intermediul SEAP completarea ofertei in functie de necesitati2. Caracteristicile tehnice raman nemodificate pe toata durata acordului cadru.3 .Ofertantii vor depune oferta pentru toate produsele din caietul de sarcini.4. Cantitatile minime si maxime care ar putea fi achizitionate pe durata acordului cadru sant prevazute in anexa 1 a caietului de sarcini5.Cantitatile de produse care vor fi achizitionate in cadrul primului contract subsecvent sunt prevazute in anexa 1 (cantitate minima) a caietului de sarcini, functie de nevoile reale si de bugetul alocat pe perioada respectiva6.Calendarul estimativ al incheierii contractelor subsecvente: septembrie2013-septembrie 2014, cu urmatoarele precizari : primul contract subescvent va fi incheiat in teremen de maxim 5 zile de la semnarea acordului cadru pe o perioada de 6 luni. Cantitatile de produse care vor fi achizitionate in cadrul primului contract subsecvent sunt cantitati minime la caietul de sarcini(ale acordului cadru).Urmatorul contractse va incheia dupa criteriul , , pretul cel mai scazut?solicitand operatoruluicompletarea ofertei prin intermediul SEAPin functie de necesitati.
II.3) Tip contract Furnizare
II.4) CPV 15235000-4 - Conserve de peste (Rev.2)
II.5) Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de participare 350242/10.07.2013 09:25
Sectiunea III: ATRIBUIRE
III.1)Numar de oferte primite 4
Valoare estimata totala 490, 947.56 RON
III.2)Lista contracte
Contract
Valoare
25479 / 12.08.2013
245, 330.55RON
Castigator
CUI
Adresa
CARMANGERIA-DALIA S.R.L.
RO 2200390
B-dul Traian, nr. 26, Baia Mare, 430262, Maramures
Total (fara TVA): 245, 330.55RON
Informatii legate de castigator
Ofertant castigator: CARMANGERIA-DALIA S.R.L.
Valoare contract: 245330.55 RON
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer