Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare - medicamente contra hiperaciditate/tulburari gastro/suplimente minerale


Detaliu pentru invitatia numarul 330703
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHE
Numar invitatie: 330703/28.06.2012
Denumire contract: Contract de furnizare- medicamente contra hiperaciditate/tulburari gastro/suplimente minerale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHECod fiscal: 4202010, Adresa: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Telefon: 0267-311675, Fax: 0267-311675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHE , Sfantu Gheorghe, Str.Stadionului nr.1-3, Romania, cod postal: 520064, telefon: +40 267311580, tel/fax: +40 367730040, persoana de contact: BECSEK ATTILAsef aprovizionare , e-mail: [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SECRETARIAT - SPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHE , Sfantu Gheorghe, Str.Stadionului nr.1-3,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare- medicamente contra hiperaciditate/tulburari gastro/suplimente minerale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: medicamente contra hiperaciditate/tulburari gastro/suplimente minerale
II.1.6) CPV: 33611000-6 - Medicamente impotriva tulburarilor provocate de hiperaciditate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 349, 160 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Potrivit art.43 din O.U.G. nr.34/2006, modificat prin Legea nr.279/2011 , garantia de participare este obligatorie , in toate cazurile pentru care este obligatorie publicarea unei anunt de participare in S.E.A.P.2. Cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoareamaximaestimata , respectiv 3491.60 lei, tinand cont deconditiileart.2781pct.adin Ord.34 / 2006 .2. Daca ofertantul este IMM, indeplinind conditiile prevazute de Legea nr. 346/2004, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006, acesta poate depune garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasarii documentelor doveditoare privind statutul de IMM prevazute prin actele normative mentionate.3.Modul de constituirea garantiei de participare conform art.86 alin. (1) din H.G. nr.925/2006.4.Contulpentru garantii de participareRO62TREZ2565006XXX004701, Trezoreria Sf, Gheorghe.Perioada de valabilitate a garantiei de participare estecel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, RAPORTAT LA DATA LIMITA STABILITA PENTRU DEPUNEREA OFERTELOR.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1Declaratie privind eligibilitatea - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in despozitiilor art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernuluinr.34/2006, 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin legea nr.337/20063.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69?1 din OUG NR.34/20064, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordin nr.314 / 2010 emis de presedintele ANRMAP.5.certificat de declaratie privind calitatea de participant la procedura-Certificat de atestare fiscala ( datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun oferteleCertificatele vor fi depusein original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?Documentele intocmite/emise de ofertant se vor depune in originalPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante pentru derularea procedurii competente si abilitate pentru semnaturi: Manager: Andras Nagy RobertDirector medical : Antal AlmosDirector financiar contabil: Ec.Fulop ArpadSef serviciu aprovizionare transport: Becsek AttilaAchizitor: Vasvari Alpar / Calugarita Elisabeta 1, Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondenta in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Anexele la certificatul de inregistrare reprezinta autorizatiile de functionare emise de institutiile abilitate pentru activitatea desfasurata de catre ofertant.- Certificatul va fi depusein copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?.Nota: -Ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privindrezultatul procedurii de atribuire , va prezenta in original sau copie legalizataCertificatul constatator.2. Autorizatie pentru desfasurarea activitatii dedistributie angro de medicamente- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul3. Autorizatie de punere pe piata (nr.APP)pentru medicamentele care fac obiectul procedurii;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Solicitarea de prevedere a acestor cerinte este determinata denecesitatea demonstrarii capacitatii economico-financiare a ofertantului pentru indeplinirea contractului.Extras de bilant ? Contul de profit si pierderi / 31 decembrie 2011- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru a vedea modul de indeplinire a clauzelor contractuale de catre distribuitori privind livrarea medicamentelor in cantitatile si la termenele solicitate.1.Recomandari din partea a minim 1- maxim 3 clienti, privind modul de indeplinire a contractelor.-in original
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SE POATE DESCARCA DE PE SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2012 16:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer