Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare - solutii medicamentoase / solutii perfuzabile / solutii de glucoza


Detaliu pentru invitatia numarul 330327
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHE
Numar invitatie: 330327/22.06.2012
Denumire contract: Contract de furnizare- solutii medicamentoase / solutii perfuzabile / solutii de glucoza
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHECod fiscal: 4202010, Adresa: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Telefon: 0267-311675, Fax: 0267-311675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHE Str.Stadionului nr.1-3, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520064, tel/faxefon: +40 , fax: +40 267311675, persoana de contact: BECSEK ATTILA [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHEStr.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520064
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare- solutii medicamentoase / solutii perfuzabile / solutii de glucoza
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: 1. Solutii medicamentoase2. Solutii perfuzabile3. Solutii de glucoza
II.1.6) CPV: 33692000-7 - Solutii medicamentoase (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 406, 341 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare erta este de 4063.41 lei si reprezinta 1% din valoarea maxima estimata, in conditiile art.278 pct.a din Ord.34 / 20063. Modul de constituirea garantiei de participare conform art.86 alin. (1) din H.G. nr.925/2006.4. Contulpentru garantii de participareRO62TREZ2565006XXX004701, Trezoreria mun.Sf. Gheorghe.5.Perioada de valabilitate a garantiei de participare estecel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.2. Daca ofertantul este IMM, indeplinind conditiile prevazute de Legea nr. 346/2004, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006, acesta poate depune garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasarii documentelor doveditoare privind statutul de IMM prevazute prin actele normative mentionate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele solicitate pentru calificare vor fi prezentate in"original saucopie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?1.Declaratie privind eligibilitatea - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in despozitiilor art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernuluinr.34/20062.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, 3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69?1 din OUG NR.34/20064.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314//2010 5.Certificat de declaratie privind calitatea de participant la procedura6.Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societate are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor ? original7, Prezentarea certificatului fiscal privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte plata obligatiilor catre bugetele locale - situatia obligatiilor scadente in luna anterioare celei in care se depun ofertele - originalPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante pentru derularea procedurii competente si abilitate pentru semnaturi: Manager: Andras Nagy RobertDirector medical : Antal AlmosDirector financiar contabil: Ec.Fulop ArpadSef serviciu aprovizionare transport: Becsek AttilaAchizitor: Vasvari Alpar / Calugarita Elisabeta 1, Prezentarea certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 sau echivalent in cazul societatilor de nationalitate straina - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Pentru evaluarea cerintelor necesare al capacitatii economice si financiare va fi prezentat bilantul contabil pe anul 2010 sau extrase de bilant, inregistrate la organele competente. - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru evaluarea cerintelor necesare al capacitatii tehnice si/sau profesionale va fi prezentat autorizatia de distributie en - gros / Agentia Nationala a Medicamentului sau autorizatie de functionare MS - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SE POATE DESCARCA DE SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.06.2012 11:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer