Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE - STERILIZATOR ELECTRIC CU ABUR ? 1 BUCATA


Detaliu pentru invitatia numarul 355695
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL UNIVERSITAR CAI FERATE IASI
Numar invitatie: 355695/14.11.2013
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE -STERILIZATOR ELECTRIC CU ABUR ? 1 BUCATA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL UNIVERSITAR CAI FERATE IASICod fiscal: 4981239, Adresa: STR. GARABET IBRAILEANU NR. 1 IASI, Iasi, Telefon: +40 0232216422, Fax: +40 0232264013
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. GARABET IBRAILEANU NR. 1 IASI, Iasi, Romania, cod postal: 700506, telefon: +40 0232216422, fax: +40 0232264013, persoana de contact: VIOREL SIMIONESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL CLINIC CAI FERATE IASI, STR. GARABET IBRAILEANU NR.1, telefon: +40 0232216422, fax: +40 0232264013
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE -STERILIZATOR ELECTRIC CU ABUR ? 1 BUCATA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACT DE FURNIZARE -STERILIZATOR ELECTRIC CU ABUR ? 1 BUCATA
II.1.6) CPV: 33191110-9 - Autoclave (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 172, 580.64 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia pentru participare in cuantum de 3400 lei pentru o perioada de valabilitate de minim 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor . In situatia in care contestatiile ofertantilor inaintate catre CNSC, referitoare la procedura de achizitie sunt respinse ca nefondate, din garantia de participare depusa de contestatari, autoritatea contractanta va retine sume de 1725.80 lei, in conformitate cu Art. 278 indice 1 din OUG nr. 34/2006. Formele de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform Formular nr.8 - prin depunerea unui ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont garantie de participare: RO 55TREZ4065005XXX000427 deschis la Trezoreria Iasi) - depunerea sumei in numerar la caseria autoritatii contractante. Garantia de participare se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de furnizare si constituirea garantiei de buna executie de catre ofertantul declarat castigator. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In situatia in care ofertantii doresc sa constituie garantia de participare in alta valuta, pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate nedeschise.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare este de 5 % din valoarea fara TVA a contractuluib) Constituirea garantiei de buna executie se accepta (conform art.90 alin 1, 2, 3 din HG 925/2006) prin una din urmatoarele forme: 1.) Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formularul nr.9 din sectiunea Formulare) 2.) prin depunere in numerar la caseria autoritatii, in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform legislatiei in vigoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata conform Formular 3-Sectiunea Modele de formulare din Documentatia de atribuire .2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata conform Formular 4-Sectiunea Modele de formulare din Documentatia de atribuire.3. Declaratie - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglemntarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? Formular 6-Sectiunea Modele de formulare din Documentatia de atribuire.4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in preved. Art. 691(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formular 5-Sectiunea Modele de formulare din Documentatia de atribuire.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : dr. GLOD MIHAI, ec. ROMAN ROBERTO CRISTIAN, dr. DRUGOCIU PETRUTA, ing. SIMIONESCU VIOREL, ing. BEJINARU COSTEL, ec. ROMAN ADRIANA IOANA. Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator privind inmatricularea la Oficiul Registrului Comertului sau alt document echivalent conform prevederilor art.182 de la alin.1 din OUG 34/2006 modificata si completata ulterior, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, mentionata in documentatia de atribuire.Persoane juridice/fizice straineSa prezinte documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, si ca, domeniul de activitate al ofertantului include si activitatea care constituie obiectul procedurii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Capacitatea economica si financiaraDeclaratie - Fisa de informatii generale cu cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani (Formular 1 Sectiunea Modele de formulare din Documentatia de atribuire) .Se va preciza contul IBAN deschis de firma ofertanta la Trezorerie si adresa de corespondenta in situatia in care nu coincide cu adresa sediului social.Informatii privind situatia economico-financiara pentrupersoane juridice/fizice romane: Cerintele minime obligatorii de calificare constau in: continutul documentuluisa dovedeasca ca ofertantul a realizat activitate economica; In cazul in care ofertantul este infiintat de mai putin de trei ani, se calculeaza cifra medie de afaceri globala pe numarul de ani in care a desfasurat activitate (inclusiv anul infiintarii).Se va prezenta Declaratie - Fisa de informatii generale cu cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani (Formular 1 Sectiunea Modele de formulare din Documentatia de atribuire) .Se va preciza contul IBAN deschis de firma ofertanta la Trezorerie si adresa de corespondenta in situatia in care nu coincide cu adresa sediului social.Informatii privind situatia economico-financiara pentrupersoane juridice /fizice straine: Cerintele minime obligatorii de calificare constau in: a1). prezentareaunui document de tipul celui solicitat;a2). documentul va fi depus pana la data limita de depunere a ofertelor;Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus, iar in situatia in care reglementarile legale din tara in care ofertantul este rezident nu prevad bilant contabil, ofertantul va prezenta situatia financiara in forma impusa prin legislatia statului respectiv. Documentele vor fi prezentate in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, la care se va anexa traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Daca este cazul, pentru verificarea realizarii cifrei de afaceri, in cazul in care valorile sunt exprimate in EURO, echivalenta se va realiza la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana. (www.ecb.eu).Se va prezenta Declaratie - Fisa de informatii generale cu cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani (Formular 1 Sectiunea Modele de formulare din Documentatia de atribuire) .Se va preciza contul IBAN deschis de firma ofertanta la Trezorerie si adresa de corespondenta in situatia in care nu coincide cu adresa sediului social.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similaresimilare efectuate in ultimii 3(trei) ani (Formular 7-Sectiunea Modele de formulare din Documentatia de atribuire , continand valori, perioade de livrare, beneficiari(indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati). Livrarile de produse efectuate se confirma prin prezentarea de documente/certificate/ emise sau contrasemnate de beneficiari., Declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare., Declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii. Certificate care atesta respectarea de catre ofertant a standardelor deasigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre acesta a standardelor de asigurare a calitatii pentru furnizarea produselor, conform ISO 9001/2008 sau echivalent, valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul asocierii, standardul de calitate se va asigura conformOrdinului ANRMAP 509/2011.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2013 07:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer