Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare - Utilaj multifunctional (1 buc.)


Detaliu pentru invitatia numarul 357475
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ComunaAl.I.Cuza (Primaria comunei Al.I.Cuza, judetul Iasi)
Numar invitatie: 357475/12.02.2014
Denumire contract: Contract de furnizare- Utilaj multifunctional (1 buc.)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComunaAl.I.Cuza (Primaria comunei Al.I.Cuza, judetul Iasi)Cod fiscal: 4540941, Adresa: Primaria comunei Al.I.Cuza, sat/comuna Al.I.Cuza, judetul Iasi, Alexandru I. Cuza, Telefon: 0232716537, Fax: 0232716537
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria comunei Al.I.Cuza, sat/comuna Al.I.Cuza, judetul Iasi, Alexandru I. Cuza, Romania, cod postal: 707005, telefon: +40 232716537, fax: +40 232716537
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Al.I.Cuza, sat/comuna Al.I.Cuza, judetul Iasi, Alexandru I. Cuza, Romania, cod postal: 707005, telefon: +40 232716537, fax: +40 232716537
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare- Utilaj multifunctional (1 buc.)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare-Utilaj multifunctional - (1 buc.)Performante Principale: Putere motor Minim 85 CP, Hmax. de ridicare a cupei incarcator Minim 3000 mm, Forta de rupere la cupa de incarcator Minim 6000 Kgf, Adancimea de sapare Minim 5000 mm, Forta de rupere la cupa de excavator Minim 6000 Kgf, Numar cilindri 4, Capacitate cilindrica Minim 4000 cmc, Posibilitate cuplare 4x4 sau 2x4, 4 trepte inainte/inapoi, Incarcarea dinamica punte fata Minim 8000 Kg, Incarcarea dinamica punte spateMinim 11000 Kg, Directie hidrostatica pe puntea fata, Dotari standard incluse in pret: Cupa incarcator multifunctionala, capacitate minim 1 mc, Sistem ce permite revenirea, dupa descarcare, a cupei de incarcator la pozitia de incarcare, Brat excavator telescopic, Cupa excavator, Comenzi brat excavare, Scaun cu suspensie reglabila. Optionale incluse: Cupe de excavare, de taluzare, cupa trapezoidala, brat de excavare, Lama zapada
II.1.6) CPV: 43200000-5 - Utilaje pentru terasamente, utilaje de excavare si piese ale acestora (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 340, 348 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie de participare: 6.806, 96 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi de 90 zile calendaristice de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.a) a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor - in copie semnata "conform cu originalul";b)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante ? in original.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, datele autoritatii contractante sunt urmatoarele: Comuna Alexandru Ioan Cuza, judetul Iasi, cont Trezorerie RO26TREZ4085006XXX000387.Pentru o evaluare ?i raportare unitare ale cuantumului aferent garan?iei de participare (pt operatorii care constituie garantia de participare in alta valuta) echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul contractului, fara TVA.Modul de constituire : instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari prezentat in original care devine anexa la contract. Comuna Alexandru Ioan Cuza, judetul Iasi are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie conform art. 92 alin.(1) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nota: Candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul procedurii: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excuderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)a intrat in faliment, ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetuluigeneral consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d)a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Cerinta nr.1-Declaratie privind eligibilitatea-Prezentare Formular 13 - in original, Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/tert sustinator;Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art.181 din OUG 34/2006-Prezentare Formular 14-in original-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/tert sustinator (pentru tertul sustinator sunt incidente dispozitiile art. 181 lit. a), c^1) din d) din OUG 34/2006)-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrative teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor - original sau in copie "conform cu originalul"si Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale - original sau in copie "conform cu originalul", din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitati ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Cerinta 3-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Prezentare Formular 16-in original- Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati;Cerinta nr.4-Declaratie pe proprie raspundere conform art.69^1 din OUG 34/2006-Prezentare Formular nr.17-in original-Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Primar ? Baciu Vasile Comelus, Viceprimar - Popescu Constantin, Consilieri Locali ?David Ghiorghita, Morosanu Dan Sorin, Tapu Mihai Cristinel, Burliac Vimica, VezeteuAndreea, Ghergut Aurelian, Blaga Gheorghe, Rusu Constantin, Cazanelloan, ChirilescuComeliu DorinCerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/subcontractanti/tert sustinator;Cerinta nr.5-Declaratie pe proprie raspundere conform Ordinului 314/2010 ANRMAP-Prezentare Formular 15-in original-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii-eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente)prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi prezentate in original sau copie semnata "conform cu originalul" la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana. Cerinta nr.1-Certificat constatator emis de ONRC-original sau copie semnata "conform cu originalul"-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic si din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii- eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta dinpunct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele vor fi prezentate in original sau copie ?conform cu originalul?, insotite de traducerea in limba romana.NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, pentru partea de contract care o executa.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 3 Bilanturile contabile pentru anii financiari 2011 si 2012, la data de31.12.2011 si 31.12.2012 inregistrate si vizate de organele abilitate si balanta sintetica la 31.12.2013, in copie semnate "conform cu originalul"., Cerinta nr.2 Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoriaIMM - daca este cazulDeclaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM conform Formular 3-in original-Nota: In cazul in careofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfelcum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra de afaceri, garantiei de participare si a garantiei de buna executie. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM ? Formular 3., Cerinta 1 Fisa de Informatii generale Informatii privnd cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani. Se solicita o cifra globala de afaceri pe ultimii 3 ani de minim340.348 lei.Formular nr. 18 - in original. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoareindividuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legaliai fiecarui asociat, inclusiv liderul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 3 - Informatii privind asociereaSe solicita completarea formularelor: Formularul nr. 6 ? Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestoraFormularul nr. 7 ? Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuireFormularul nr. 5 ? Acord de asociereAten?ie ! In cazul asocierii mai multor operatori economici, ace?tia au obliga?ia de a men?ine asocierea pe toata durata realizarii proiectului., Cerinta 2 - Unul sau maxim 5 contracte cu livrari de produse din care sa rezulte ca a furnizat produse a carui/caror valoare cumulata a fost de minim 340.348 lei, fara TVA, insotit/e de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau client beneficiar., Cerinta 1 - Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestiadin urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Formular 19 - in original-Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.02.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 11.02.2014 14:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer