Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare - Carne de pasare si oua


Anunt de atribuire numarul 175905/30.12.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI MARAMURES
Adresa: STR. BANATULUI NR. 1 BAIA MARE, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430353, Maramures, Romania, Email: [email protected], [email protected], Tel.: +40 262-278975, Fax: +40 262-228322
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI SI PROCEDURA
II.1) Denumire contract Contract de furnizare - Carne de pasare si oua
II.2) Obiectul contractului 1. Autoritatea contractanta va incheia un acord cadru pe o perioada de12luni, in urma aplicarii procedurii CERERE DE OFERTA cu un singuroperator ecomonic.2. Caracteristicile tehnice raman nemodificate pe toata durata acordului cadru.3 .Ofertantii vor depune oferta pentru toate produsele din caietul de sarcini.4. Cantitatile minime si maxime care ar putea fi achizitionate pe durata acordului cadru sant prevazute in anexa 1 a caietului de sarcini5.Cantitatile de produse care vor fi achizitionate in cadrul primului contract subsecvent sunt prevazute in anexa 1 (cantitate minima) a caietului de sarcini, functie de nevoile reale si de bugetul alocat pe perioada respectiva6.Calendarul estimativ al incheierii contractelor subsecvente: septembrie2013- septembrie2014, cu urmatoarele precizari : primul contract subescvent va fi incheiat in teremen de maxim 5 zile de la semnarea acordului cadru pe o perioada de 6 luni. Cantitatile de produse care vor fi achizitionate in cadrul primului contract subsecvent sunt cantitati minime la caietul de sarcini. Atribuirea contractuluisubsecvent se va face in termende 5 zile dela semnarea acord cadru .Cantitatile minime si maximecare ar puteafiachizitionatepe durata acordului cadru sunt prevazute in anexa 1 a caietului de sarcini. Cantitatile minime si maximecare vorfi estimate a se achizitionaconform primului contract subsecventsunt prevazute inanexa 1 ale caietului de sarcini.
II.3) Tip contract Furnizare
II.4) CPV 15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
II.5) Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de participare 351849/01.08.2013 16:25
Sectiunea III: ATRIBUIRE
III.1)Numar de oferte primite 1
Valoare estimata totala 423, 460.4 RON
III.2)Lista contracte
Contract
Valoare
29192 / 16.09.2013
211, 539.9RON
Castigator
CUI
Adresa
CARMANGERIA-DALIA S.R.L.
RO 2200390
B-dul Traian, nr. 26, Baia Mare, 430262, Maramures
Total (fara TVA): 211, 539.9RON
Informatii legate de castigator
Ofertant castigator: CARMANGERIA-DALIA S.R.L.
Valoare contract: 211539.91 RON
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer