Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare - Dotari in cadrul proiectului ?Lucrari de modernizare retele utilitati, facilitati de acces si dotari la C.I.T.O.P.A.H. Urlati jud. Prahova?


Detaliu pentru invitatia numarul 340958
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Centrul de Integrare prin Terapie Ocupationala pentru Persoane Adulte cu Handicap Urlati
Numar invitatie: 340958/18.12.2012
Denumire contract: Contract de furnizare - Dotari in cadrul proiectului ?Lucrari de modernizare retele utilitati, facilitati de acces si dotari la C.I.T.O.P.A.H. Urlati jud. Prahova?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul de Integrare prin Terapie Ocupationala pentru Persoane Adulte cu Handicap UrlatiCod fiscal: 24926441, Adresa: str. Orzoaia de Jos, nr. 52, Urlati, Telefon: +40 244271558, Fax: +40 244271558
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: La sediul autoritatii contractante din str. Orzoaia de Jos, nr. 52, Urlati, Romania, cod postal: 106300, telefon: +40 244271558, fax: +40 244271558, persoana de contact: Alexandru Teodorescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante din str. Orzoaia de Jos, nr. 52, Urlati, Romania cod postal: 106300, telefon: +40 244271558, fax: +40 244271558, persoana de contact: Alexandru Teodorescu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare - Dotari in cadrul proiectului ?Lucrari de modernizare retele utilitati, facilitati de acces si dotari la C.I.T.O.P.A.H. Urlati jud. Prahova?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Livrarea de produse pentru dotari in cadrul proiectului ?Lucrari de modernizare retele utilitati, facilitati de acces si dotari la C.I.T.O.P.A.H. Urlati jud. Prahova?
II.1.6) CPV: 39710000-2 - Aparate electrice de uz casnic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 819.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare va fi stabilit in mod concret la valoarea loturilor ofertate.Perioada de valabilitate: 40 de zile de la termenul-limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de constituire: conform art.86 alin.(1) din H.G.nr.925/2006.IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare, conform Legii nr. 346/2004.Echivalenta leu/alta valuta se va face cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor .
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul contractului, fara TVA. Modalitate de constituire: conform art.90 din HG. nr.925/2006.Este de preferat ca emiterea garantiei sa fie efectuata de catre o banca din Romania.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1. Ofertantul va prezenta completat Formularulnr. 3 ?Declaratie privind eligibilitatea? (daca este cazul, si tertul sustinator va declara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art.180 din OUG. nr.34/2006).Cerinta nr.2. Ofertantul va prezenta completat Formularulnr. 4 ?Declaratie privind neincadrarea in prev. art.181 din OUG. nr.34/2006? (daca este cazul, si tertul sustinator va declara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art.181 lit.a), lit.c) indice 1 si lit.d) din OUG. nr.34/2006).Cerinta nr.3. Ofertantul va prezenta completat Formularul nr. 5 ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?.Cerinta nr.4. Ofertantul va prezenta completat Formularulnr. 6 ?Declaratie privind neincadrarea in prev. art.69 indice 1 din OUG. nr.34/2006? (daca este cazul, subcontractantul / tertul sustinator vor declara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art.69 indice 1 din OUG. nr.34/2006).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Teodorescu Alexandru ? Director centru, Responsabil general UIP; Dragomir Mihaela ? Contabil sef, Responsabil financiar UIP; Ion Marian-Ion ? Responsabil tehnic UIP; Badoiu Gheorghe ? Responsabil achizitii UIP; Buzatoiu Sorin ? Responsabil general asistent UIP; Catrinescu Cristina ? Inspector specialitate UIP; Manea Daniela ? Consultant financiar UIP; Gligor Liliana ? Consultant de management UIP.Cerinta nr.5. Ofertantul va prezenta Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile (scadente) in luna anterioara depunerii ofertelor.Cerinta nr.6. Ofertantul va prezenta Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile (scadente) in luna anterioara depunerii ofertelor.Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, dupa caz. Cerinta nr.1. Persoane juridice / fizice romane.Ofertantul va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Se permite depunerea documentului solicitat in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, dupa caz.In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, ofertantul clasat pe primul loc trebuie sa prezinte documentul solicitat in original sau copie legalizata.Cerinta nr.2. Persoane juridice / fizice straineDocumente privind forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: - se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1. Informatii privind asocierea.Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se poate atribui contractul: Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006.Daca un grup de operatori economici depun o oferta comuna (in asociere), atunci fiecare membru al asocierii va depune documentele solicitate prin documentatia de atribuire, conform Anexei nr.2 la Ordinul nr.509/2011. Cerinta nr.1. Standarde de calitate.Ofertantul va prezenta ? in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? Certificate de conformitate privind implementarea SISTEMULUI CALITATII DIN SERIA ISO 9001 sau certificate echivalente pentru toate activitatile care fac obiectul contractului aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene)In cazul unei asocieri, se considera indeplinita cerinta daca toti membrii asociati demonstreaza ca are implementat sistemul de management al calitatii.Documentele emise in alte limbi decatromana, se vor prezenta insotite de traducere autorizata in limba romana.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.01.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 12.12.2012 14:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer