Achizitie publica - Contract de furnizare : Lotul I MOTORINA EURO 5- Fagetul Ierii Lotul II MOTORINA EURO 5- Braznic Lotul III CARBURANTI AUTO IN BAZA UNOR BONURI VALORICE- Deva
Detaliu pentru invitatia numarul 347234
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347234/22.05.2013
Denumire contract: Contract de furnizare : Lotul IMOTORINA EURO 5- Fagetul Ierii Lotul II MOTORINA EURO 5- Braznic Lotul III CARBURANTI AUTO IN BAZA UNOR BONURI VALORICE- Deva
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA A CUPRULUI, AURULUI SI FIERULUI "MINVEST" S.A. DEVACod fiscal: RO2117946, Adresa: PIATA UNIRII NR.9, Deva, Telefon: 0254213040, Fax: 0254213641
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA UNIRII NR.9, Deva, Romania, cod postal: 330152, telefon: +40 254213040, fax: +40 254213641, persoana de contact: RUS LUCIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PIATA UNIRII NR.9, Deva, Romania, cod postal: 330152
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (- 0729 extractia altor minereuri metalifere neferoase)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare : Lotul IMOTORINA EURO 5- Fagetul Ierii Lotul II MOTORINA EURO 5- Braznic Lotul III CARBURANTI AUTO IN BAZA UNOR BONURI VALORICE- Deva
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul achizitiei il constituie aprovizionarea periodica cu combustibil a autovehiculelor si utilajelor din dotarea C.N.C.A.F. ?MINVEST? S.A. Deva pentru asigurarea unei bune desfasurari a activitatii de productie
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 516, 342 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOTULI: 7.632lei;LOTULII: 2.289, 60lei;LOTULIII: 405, 24lei;Garan.de particip reprez.2 % din val.contract.conf.art.431* alin2 lit.a)si 2781* alin1 din OUG34/2006 cu modif.si compl.ult.si a art.85lit.a)din HG 925/2006.Garant.de particip, eliberata in numele ofertantului, poate fi constit.in urm.moduri: 1OP vizat de banca pentru dep.in contul RO05CRCOX220022000134806 deschis la BANCA CENTR.COOP.CREDITCOOP.2fila CEC cu cond.confirm.acestora de catre banca emit.3.instr.de garant.emis in cond.legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari.in orig.in cuantumul si pt.per.solicitata.4depunere la caseria AC.Pt.garant.de particip.depusa in euro, echiv.lei/euro sa va face la cursul BNR cu 5 zile din data ant.datei lim.de dep.a ofertelor.Per.de valab a garan.va fi cel putin egala cu per.de valab.a ofertei.Conf.Art.87 din HGnr.925/2006: AC are dreptul de a retine garan.de participare, ofertantul pierzand astfel suma constit., atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmat.situatii: a)isi retrage oferta in per.de valab.a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castig., nu constituie garan.de buna executie in per.de valab.a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contr..c)oferta sa fiind stabilita castig., refuza sa semneze contr.de ach.publ./acordul-cadru in per.de valab.a ofertei.Conf.Art.88 din HGnr.925/2006: (1)Garan.pentru particip, constit.de ofertantul a carui oferta a fost stabil.ca fiind castig, se restituie de AC in cel mult 3 zile lucr.de la data constit.garan.de buna exec.(2)Garan.de particip, constit.de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castig., se returneaza de AC dupa semnarea contr.de achizitie publica cu ofertantul a carei oferta a fost desemnata castig.Ofertele care nu sunt insotite de garan.de particip., in cuantumul, forma si per.de valabil.solicitate in D.A.vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.AC are dreptul de a retine/returna sume din garan.de particip in cond.art 2781* din OUGnr.34/2006 cu modif.si compl.ult.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului (valoare fara TVA) conform art. 89 alin (2) din H.G. 925/2006 si poate fi constituita in conformitate cu art. 90 alin (1) ? (3) din H.G. 925/2006 :1.prin depunere in contul C.N.C.A.F., ,MINVEST, ,SA Devain termen de 7 zile de la semnarea contractului.2.scrisoare de garantie bancara depusa in termen de 7 zile de la semnarea contractului , 3. prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu respectarea prevederilor HG nr.1045/20114. Instrument de garantare emis de o societate de asigurariNota : La prezentarea ofertei operatorul economic va opta pentru una din variante.Modul de constituire al garantiei de buna executie se va stabili de comun acord cu ofertantul castigator inainte de semnarea contractului.Modul de restituire al garantiei de buna executie: conf. art.92, alin (1) din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Art.180/OUG 34/2006? Autoritatea contractanta are obligatia de a excludedin procedura de atribuire a contractului de achizitie publica, orice ofertant despre care are cunostiinta ca in ultimii 5 ani, a fost condamnat prinhotarare definitiva a unei instante judecatoresti : - pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale: - pentru coruptie ;
- pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.? Incadrarea insituatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Cerinta obligatorie: Declaratie privind eligibilitatea ( Formular C)Art.181/OUG 34/2006? Autoritatea contractanta aredreptul de a exclude din procedurade atribuire a contractului de achizitie publica, orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotaririi pronuntate de un judecator sindicb) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoarein Romania sau in tara in care este stabilitc) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale din motive imputabile ofertantului fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuiad) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractantain scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificareCerinta obligatorie: ?Declaratie privindneincadrareain situatiile prevazute la art. 181 ( Formular D)In situatia in care din documentele solicitate reieseca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinte obligatorii: ?Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr.314/2010( Formular 3A)?Declaratie privind neincadrarea in prev.art. 691* din OUG 34/2006. Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art.691* din OUG nr.34/2006( Formular 4A)PERSOANE CU FUNCTII DE DECIZIE SI SEMNATARE A DOCUMENTELOR EMISE IN LEGATURA CU PROCEDURA DE ATRIBUIRE DIN CADRUL C.N.C.A.F. ??MINVEST?? S.A.- ing. PATRASCOIU VICTOR- INGINER SEF- jr.RUS LUCIAN-IOAN- DIRECTOR COMERCIAL- ec.JUDE DOREL-PETRU- CONTABIL SEF- jr.CURTEAN ANA-MARIA- CONSILIER JURIDIC- jr. HARITON LUISA-LAVINIA - CONSILIER JURIDIC- ing.BALAJ LIVIU- SEF BIROU ELECTROMECANIC-ing. LUPSE IOAN- SORIN- INGINER-STAIERMARIA-LIANA- DEPARTAMENT ACHIZITII? Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata a impozitelor, taxelor , contributiilor si a altor venituri datorate bugetului general consolidate al statului si bugetelor locale, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si PRIMARIE , din care sa reiasa ca nu au datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Forma de prezentare: original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. Autoritatea contractanta solicita oricarui operator economic sa demonstreze capacitatea de exercitare a activitatii profesionale;?Certificat constatatoreliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii. Forma de prezentare: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM( unde este cazul )
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani, respectiv 2010, 2011, 2012.Bilantul contabilla 31.12.2011 aprobat si inregistrat deorganele fiscale competentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1 Prezentarea unei liste cu principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, care sa contina : valori, perioade de livrare, beneficiari, conform formular F2 Prezentarea amaxim 2 certificari/documente din care sa reiasa furnizarea de produse in baza contractelor, conformart.188 alin. (1) lit.a) din OUG nr.34/2006. cu valoare cumulata de minim: Lotul I: 381.600 lei(valoare fara T.V.A.)Lotul II: 114.480 lei(valoare fara T.V.A.)LOTUL III: 15.264 lei(valoare fara T.V.A.) Se va prezenta in copie certificatul care atesta implenetarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2013 09:56