Achizitie publica - Contract de furnizare - Medicamente Antihemoragice
Detaliu pentru invitatia numarul 333075
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333075/02.08.2012
Denumire contract: Contract de furnizare - Medicamente Antihemoragice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHECod fiscal: 4202010, Adresa: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Telefon: 0267-311675, Fax: 0267-311675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520064, telefon: +40 367-730040, fax: +40 367-730040, persoana de contact: BECSEK ATTILA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul - Spitalului Judetean de Urgenta , Str.Stadionului nr.1-3, Sfantu Gheorghe
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare - Medicamente Antihemoragice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: NR.lot DCI Forma farmaceutica/concentratia Unitate terapeutica Cantitateminima CantitatemaxLot.1 Factor IX500 UI fiole- minim 100- max 170Lot.2 Factor VIII500 UI fiole- minim 20- max 24Lot.3 Factor VIII1000 UI fiole-minim 150- max 260Lot.4 Factor VIII cu Von Willebrand 450 UI FVIII 400 UI FVW fiole- minim 10- max 15
II.1.6) CPV: 33621200-1 - Antihemoragice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 362, 050 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Potrivit art.43 din O.U.G. nr.34/2006, modificat prin Legea nr.279/2011 , garantia de participare este obligatorie , in toate cazurile pentru care este obligatorie publicarea unei anunt de participare in S.E.A.P.2. Cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea estimata maxima pentru fiecare lot in parte .Contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, se va retinesuma calculata conform prevederilor art.278 indicxe 1 din OUG nr.34/2006 , pentru loturile nr.1 si 3 a caror valoare estimata maxima depaseste 63000 leilot- DCI- Garantie de participare 1% din valore maxim estimatLot.1 factor IX 500 UI- 844.9 ronLot.2 factor VIII 500 UI- 127.2 ronLot.3 factor VIII 1000 UI- 2496 ronLot.4 factor VIII cu Von Willebrand 450 UI FVIII 400 UI FVW- 152.4 ron3.Modul de constituirea garantiei de participare conform art.86 alin. (1) din H.G. nr.925/2006.4.Contulpentru garantii de participareRO62TREZ2565006XXX004701, Trezoreria Sf, Gheorghe.Perioada de valabilitate a garantiei de participare estecel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, RAPORTAT LA DATA LIMITA STABILITA PENTRU DEPUNEREA OFERTELOR.DOVADA PLATII "Garantiei de participare" Se depune pentru loturile la care ofertantul depune oferta financiara.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta obligatorie: Extras de bilant ? Contul de profit si pierderi / 31 decembrie 2011- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul" stampilat semnatSolicitarea de prevedere a acestor cerinte este determinata denecesitatea demonstrarii capacitatii economico-financiare a ofertantului pentru indeplinirea contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Recomandari din partea a unuiclient , privind modul de indeplinire a contractelor.-in originalPentru a vedea modul de indeplinire a clauzelor contractuale de catre distribuitori privind livrarea medicamentelor in cantitatile si la termenele solicitate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se poate descarca de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2012 14:19