Achizitie publica - Contract de furnizare - motorina euro 5, in regim de scutire de la plata accizelor, care va fi utilizata drept combustibil pentru incalzirea centrelor de plasament.
Detaliu pentru invitatia numarul 320308
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320308/16.02.2012
Denumire contract: Contract de furnizare - motorina euro 5, in regim de scutire de la plata accizelor, care va fi utilizata drept combustibil pentru incalzirea centrelor de plasament.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului a judetului Satu MareCod fiscal: 15418983, Adresa: str. Corvinilor nr.18, Satu Mare, Telefon: 0261-768830, int 108, Fax: 0261-768830
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Corvinilor nr.18, Satu Mare, Romania, cod postal: 440080, telefon: +40 261768830-108, fax: +40 261768830, persoana de contact: Dana Motiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare - motorina euro 5, in regim de scutire de la plata accizelor, care va fi utilizata drept combustibil pentru incalzirea centrelor de plasament.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de motorinaeuro 5, care va fi utilizata drept combustibil pentru incalzirea centrelor de plasament ?Floare de colt? din loc. Halmeu si ?Roua? din loc. Hurezu Mare.
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 71, 360 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de ? 715 lei.Pt IMM garantia se poate constitui in procent de 50% din cuantumul precizat.Se va prezenta o declaratiepe proprie raspundere, conform anexei 1 din Legea 346 /2004.Per de valab. a garantiei este egala cu per de valab. a ofertei, resp 60 zile de la data limita pt dep ofertelor.Gar. de particip trebuie prezentata cel mai tarziu la data deschiderii ofertelor.Gar trebuie sa fie irevocabila.Forma de constituire a gar.: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea DGASPC Satu Mare - original; Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat; sau b) neconditionat.- virament bancar (ordin de plata) in contul DGASPC Satu Mare nr. RO14TREZ5465006XXX000195, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;
-numerar la casieria autoritatii contractante.Cod fiscal 15418983.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.1 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; se va completaformularul 22.1 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; se va completaformularul 33.1 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010); se va completaformularul44.1 Declaratie pe propria raspundere a ofertantului privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; se va completaformularul 5.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Bartos Vartolomeu ? director general; Pop Marcela ? directorgeneral adjunct economic; Gorgan Adriana ? coordonator serviciu contabilitate administrativ patrimoniu;Felecan Eniko Beatrice ? coordonator birou juridic si contencios; Radu Calina ? coordonator birou achizitii publice.5.1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura; se va completaformularul 6 Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit;Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3ani;
- recomandare din partea unui beneficiar/client- autorizatie de antrepozit fiscal(certificata pentru conformitate cu originalul prin semnatura si stampila operatorului economic) - pentru a permite achizitionarea de catre autoritatea contractanta in regim de scutire de la plata accizelor a produsului - motorina, conform prevederilor art.206 indice 60 alin.1, lit. kdin Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.03.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.02.2012 12:13