Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare - trusa chirurgicala laparoscopica (instalare si service gratuit in perioada de garantie)


Detaliu pentru invitatia numarul 323355
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul General C.F. Brasov
Numar invitatie: 323355/03.04.2012
Denumire contract: Contract de furnizare - trusa chirurgicala laparoscopica (instalare si service gratuit in perioada de garantie)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul General C.F. BrasovCod fiscal: 4443280, Adresa: B-dul 15 Noiembrie Nr. 60, Brasov, Telefon: 0268/475949 int.103, Fax: 0268/475268
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. 15 NOIEMBRIE nr. 60, Brasov, Romania, cod postal: 500097, telefon: +40 268475949, fax: +40 268475268
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd. 15 NOIEMBRIE nr. 60, Brasov, Romania, cod postal: 500097, telefon: +40 268475949, fax: +40 268475268
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare - trusa chirurgicala laparoscopica (instalare si service gratuit in perioada de garantie)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Nr.crt.Denumire produsCPVUMCantitate1Trusa Laparoscopica 33168000-5 buc. 1Ofertantul va asigura punerea in functiune a echipamentului si va asigura service gratuit in termenul de garantie acordat produsului si contra cost in perioada de postgarantie.
II.1.6) CPV: 33168000-5 - Aparate de endoscopie si de endochirurgie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 135, 483 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
valoarea garantie de participare este de 1355.00 RON.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita depunerii ofertei.Modul de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se constituie prin virament bancar/ numerar la caseria unitatii sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform art.86 (1) din HG 925/2006?O.P. in contul RO26TREZ1315005XXX000151.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVAModul de constituire a garantiei de buna executie: - prin scrisoare bancara (fiind valabila pe toata perioada derularii contractului sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art. 90 din HG 925/2006.Garantia de buna executie va fi eliberata in cel mult 14 zile de la data indeplinirii obligatiilor asumate prin contract, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la aceasta data pretentii asupra acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea formularului nr. 1 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire: ?Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?Daca exista asociati declaratia va fi depusa si de catre acestia.Completarea formularului nr. 2 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire: ?Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?Daca exista asociati declaratia va fi depusa si de catre acestia.Completarea formularului nr. 3 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire.?Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta"Completarea formularului nr. 4 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire.?Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?Daca exista asociati declaratia va fi depusa si de catre acestia.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de atribuire: Manager- Dr. Lucia GuzunDirector Medical- Dr. Cristina ColtDirector Financiar-Contabil Ec. Rozalia BalcaDepunerea unui Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare celei in care se desfasoara cererea de oferta (original sau copie stampilata cu mentiunea conform cu originalul)Depunerea unui Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare celei in care se desfasoara cererea de oferta, in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Daca exista asociati documentul solicitat vafi depus si de catre acestia.Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se accepta ofertanti cu datorii esalonate conform legii.Operatorul economic va fi exclus de la procedura in urmatoarele situatii: -este in stare de faliment;
-nu si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile la bugetul general consolidate si la bugetul local;
-a fost condamnat in ultimii trei ani prin hotarare judecatoreasca definitiva; Depunerea unui Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in copie certificata pentru conformitate cu originalulDaca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.Daca exista asociati documentul solicitat vafi depus si de catre acestia.Autorizatie de functionare emisa de Ministerul Sanatatii Publice- activitati de import, comercializare si depozitare, conform art. 3 din Legea nr. 176/2000, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Daca exista asociati documentele solicitate vor fi depuse si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara: Bilantul contabil la 30.06.2011 vizat de organele de resort, Informatii privind informatii generale ale ofertantului inclusiv cifra de afaceri declarata sa nu fie mai mica de 270.900, 00 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara - cel putin unui contract similar- valoarea minima impusa este de 135.483, 00 lei, Informatii privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, Informatii privind recomandari din partea altor beneficiari/clienti, Informatii privind personalul calificat care va instala si va pune in functiune echipamentele ofertate, Informatii privind personalul calificat sa asigure service pentru echipamentele ofertate Informatii privind certificatul ISO 13485:2004
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara. - Punctajul financiar se acorda astfel: a)cel mai scazut dintre preturi se acorda 60 de puncte;b)pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P financiar n= (pret minim/pret n) x 60
Termen de livrare
20
Descriere: Componenta tehnica. - Termenul de livrare maxim acceptat - 45 de zile de la primirea comenzii- maxim 20 de puncte. Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul pentru alte termene de livrare punctajul se acorda astfel: P tehnic n1= (termen de livrare/termen de livrare n1) x 20. Durata minima de livrare de la primirea comenzii 30 de zile.Factorul de evaluare evidentiaza avantajele fiecarei propuneri tehnice, fiind stabilit tinand cont de faptul ca, echipamentul chirurgical existent este vechi, trusa chirurgicala ce urmeaza a fi achizitionata este strict si urgent necesara.
Termen de garantie a produsului
15
Descriere: Componenta tehnica. - Termenul de garantie minim acceptat, acordat produsului- 24 de luni- maxim 15 de puncte. Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul pentru alte termene de garantie acordate produsului se acorda astfel: P tehnic n2= (termen de garantie / termen de garantie n2) x 15. Durata maxima de garantie 36 de luni. Factorul de evaluare evidentiaza avantajele fiecarei propuneri tehnice, fiind stabilit tinand cont de faptul ca, in perioada de garantie service-ul se realizeaza gratuit.
Termen de interventie in perioada de garantie a produsului
5
Descriere: Componenta tehnica. - Termenul de interventie in perioada de garantie a produsului- 24 de ore- maxim 5 de puncte. Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul pentru alte termene de interventie punctajul se acorda astfel: P tehnic n3= (termen de interventie/termen de interventie n3) x5. Factorul de evaluare evidentiaza avantajele fiecarei propuneri tehnice, fiind stabilit tinand cont de faptul ca, in caz de disfunctionalitati la trusa laparoscopica interventiile pentru acestea sunt necesare intr-un termen cat mai scurt.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on line SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.04.2012 10:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer