Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare : ?amplificator, presa, moara


Detaliu pentru invitatia numarul 329350
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" Iasi
Numar invitatie: 329350/12.06.2012
Denumire contract: Contract de furnizare : ?amplificator, presa, moara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea "Alexandru Ioan Cuza" IasiCod fiscal: 4701126, Adresa: B-dul Carol I, nr 11, Iasi, Telefon: 0232/201147, Fax: 0232/201117
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Carol I, nr 11, Iasi, Romania, cod postal: 700506, telefon: +40 232201039, fax: +40 232201144, persoana de contact: Petru Nistor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediulUniversitatii ?Alexandru Ioan Cuza?din Iasi, Bd. Carol I nr. 11, corp A, Sala de onferinte, Rectorat
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare : ?amplificator, presa, moara
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: amplificator lock-inpunte RLCpresa hidraulica manualacuptor pentru tratamente termicecuptor tip etuva cu vidcuptor verticalbalanta analiticamoara planetaraluneta autocolimatoarespectrometrudispozitiv lipire fibre optice, trusa de sculeochelari
II.1.6) CPV: 38341300-0 - Instrumente de masurare a marimilor electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 407, 487 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1- 500 lei, Lot 2-900 lei , Lot 3- 580 lei, Lot 4-1.000 lei, Lot 5-500 lei, Lot 6-780 lei, Lot 7-300 lei, Lot 7-300 lei, Lot 8-450 lei, Lot 9-160 lei, Lot 10-200 lei, Lot 11-580 lei(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM).Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la datalimita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participarea la licitatie: a) virament bancar in contul RO02TREZ4065005XXX000411, Trezoreria Iasi, CUI 4701126b) printr-un instrument de garantare constituit irevocabil in favoarea Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, emis in conditiile legii de o banca sau de o societate de asigurari pentru procedura de achizitie aferenta;Documentul va fi emis in conformitate cu(Formularul nr.7 ? din Sectiunea Formulare si Modele); si va fi prezentat in original. Este de preferat ca aceasta sa fie emisa de catre o banca din Romania.c) prin depunerea la casieria autoritatii contractante (program de lucru cu publicul: luni-vineri :1300 ? 1500): - a unei file cec sau a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, sau-a sumei solicitate in numerar;In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Conform art. 2781 alin (1) lit.0) din OUG 34/2006, Universitatea ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi va retine din garantia de participarepentru lotul 4-moara, suma de698lei, in cazul in care CNSC va respinge contestatia ca nefondata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare;Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: printr-un instrument de garantare constituit irevocabil in favoarea Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, emis in conditiile legii de o banca sau de o societate de asigurari pentru procedura de achizitie aferenta;Documentul va fi emis in conformitate cu Formularul nr. 9, ? din Sectiunea Formulare si Modele si va fi prezentat in original. Este de preferat ca aceasta sa fie emisa de catre o banca din Romania.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea Formular nr.1 (vezi formular atasat), Sectiunea Formulare si Modele-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181/ OUGnr. 34 / 2006 Formular nr.2, Sectiunea Formulare si Modele-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 / OUG nr.34/2006 Formular nr.3 (vezi formular atasat si Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta), Sectiunea Formulare si Modele-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010 Formular nr. 9 (vezi formular atasat), Sectiunea Formulare si Modele Certificat constatator emis de O.R.C., eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte: ca obiectul de activitate al ofertantului include comercializarea produselor ce fac obiectul achizitiei publice;Se poate depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila (cu mentiunea ?conform cu originalul?).Nota: Operatorul economic clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta la solicitarea autoritatii contractante, pentru confirmare, certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata notarial.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Ofertantiivor prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru furnizarea produselor similare, conform ISO 9001, valabil la data deschiderii ofertelor.Se va prezenta copia certificatului sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: accesarea directa a site-ului www.e-licitatie.ro sau solicitarea de la Serv Achizitii Publice din cadrul UAIC, Bd. Carol I nr. 11 Corp J, tel. 0232/201139, fax0232/201117
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.06.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2012 09:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer