Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare ANVELOPE AUTO NOI SI RESAPATE


Detaliu pentru invitatia numarul 324963
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT CRAIOVA
Numar invitatie: 324963/24.04.2012
Denumire contract: Contract de furnizareANVELOPEAUTONOI SI RESAPATE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA DE TRANSPORT CRAIOVACod fiscal: RO 2315129, Adresa: Strada Calea Severinului nr.23, Craiova, Telefon: +40 251485856/ +40 251506076/+40 251485041, Fax: +40 251506077/ +40 251485041
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Calea Severinului nr.23, Craiova, Romania, cod postal: 200769, telefon: +40 251485041/ +40 251506076, fax: +40 251506077, persoana de contact: IULIANA IOVAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Regiei Autonome de Transport Craiova , Strada Calea Severinului nr.23, Craiova, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizareANVELOPEAUTONOI SI RESAPATE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare ? ANVELOPEAUTONOI SI RESAPATE necesari pentruechipareaautobuzelor din dotare . Caracteristicile tehnicesunt precizate in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie de participare ?LOTUL 1-2, 128.00 LEI , - LOTUL II-2, 938.00LEIPerioadaminima de valabilitate a garantiei de participare :120 zile de la datalimita de depunerea ofertelor.Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50 % din cuantumul solicitat, cu declaratie pe propria raspundere conform legii nr.346/2004.VI.5. Modulde constituire a garantieide participare - in conformitate cu prevederile art. 86 alin 1din HG nr.925/2006 actualizata la zia) Prin virament bancarb) Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioadasolicitata (Formularul nr 8- in original )c) Ordin de plata in favoarea autoritatii contractante (cont IBAN RO97 BRDE 170S V03929721700 ), deschis la banca BRD -GSG - Craiova .d) Fila CEC- in original , cu confirmarea bancii emitente.e)Depunere la casierie unitatiiAutoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare- in conf. cu prev. art 87 din HG nr.925/2006 si art 278^1, din OUG nr. 34/2006 ? actualizate la zi, in cuantumdeLOTUL I-1, 120.00LEILOTUL II ? 1, 546.00LEI
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie /lot este de 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract furnizare. Garant. buna exe. pt. IMM este de 50 % din cuantumul solicitat, cu declaratie pe propria raspundere conform legii nr.346/2004. Modul de constit. -Formularul nr.12. Forma de constit. - conf. prev. art 90 din HG nr. 925/2006 modif. prin HG 1045/2011 Con. prev. art 90 din HG nr. 925/2006 modif. prin HG 1045/2011. a) Instrument de garant. emis in cond. legii de o societ. bancara sau de o societ. de asig., dep. in numerar la casieria unuitatii sau prin retineri succesive din sumele datorate pt fiecare factura partiala . b) Garant. de buna exec. a cont. va fi constit. de catre of. castigator la data incheierii contr., sau cel mult in termen de 15 zile de la data incheierii acestuia. c) Garant. de buna exec. a contr. va fi retinuta/restituita in cond. prevaz.la art 91 si art.92 din HG nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Orice persoana juridica, romana sau straina, are dreptul de a participa la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Documentele solicitate care reprezinta cerinte de calificaretrebuiesc indeplinite de fiecare ofertant in parte. In situatia in care ofertantului ii lipsesc unele dintre documentele solicitate la cerintele de calificare, acestaeste obligat sa prezinte/completeze documentele lipsa, la sediul autoritatii contractante, in termenul acordat de autoritatea contractanta, sub sanctiunea declararii ofertei ca inacceptabila.In cazul asocierii mai multor persoane juridice sau fizice, cerintele privind situatia personala si inregistrarea trebuie sa fie indeplinite de catre fiecare asociat in parte, iar celelalte cerinte privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si profesionala trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspunderecompletata in conformitatea cu prevederile art.180 din OUG nr.34/2006-Formularul nr 1 (Declaratie privind eligibilitatea) ;Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadru.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, Formularul nr.2Certificate de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor de plata bugetare aferente bugetului de stat, bugetul asigurarilorsociale(eliberat de ANAF)si bugetullocal (eliberat de Primarie), in original saucopie lizibila- dupa caz , semnate si stampilae pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal, certificate care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara cele in care se depune oferta si din care sa rezulte ca nu exista datori scadente in luna anterioara cele in care se depune oferta.Obligatiile de plata a impozitelor taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, daca sunt aprobate de catre organele competente in domeniu.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura .Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Cerinta nr.3Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul nr. 3Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundereprin care se certificafaptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Cerinta nr. 4Certificat de participare la procedura conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010( Declaratie pe propria raspundereprin care se certificafaptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta) conform Formularuluinr.4 .Cerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere ca ofertantul/ofertantii nu se afla in una din situatiileart.69^1 din OUG nr.34/2006, Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Cerinta nr.5Declaratie pe propria raspundere ca ofertantul/ofertantii nu se afla in una din situatiileart.69^1 din OUG nr.34/2006 -Formularuluinr.5 .Persoanele care detin functii de decizie, aproba /semneazadocumente emise in legatura sau pentru procedura de artibuire, in cadrul autoritatii contractante sunt : Ec. Florescu Marinel- Director GeneralEc. Teodorescu Marian- Director EconomicIng. Sutru Nastase- Director TehnicIng. Drinceanu Nicolae-Director ExploatareIng. Dumitrescu Paul- SefBirou TehnicC.J. Tica Cristiana -Consilier JuridicIng. Iovan Iuliana ? Sef Comp. Achizitii Publice Cerinta nr. 1Certificat constatator ORCModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului comertului/echivalentin original /copie legalizata / copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului .Pentru persoanele juridice/fizice straine ?documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ atestareori apartenentadin punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana- traducere autorizata si legalizata. Ofertantul clasat pe primul loc , va prezenta certificatul pentru conformitate, in original sau copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilantul contabil sau extras de bilant , in cazul incare publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, Cerinta nr. 2Declaratie privindmedia cifrei de afaceri globaleintr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani (2010, 2009, 2008)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind experienta similaraDeclaratie privind listaprincipalelor livrari de produse, efectuate in ultimii trei(3) ani (2010, 2009, 2008).Declaratia vainsotita demaximum 3 documente/ contracte/ procese verbalede receptie aferente livrarilor precizate in lista
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se descarca din SEAP ( www.e-licitatie .ro), de la sediul RAT Craiova, Calea severinulu nr. 23 Craiova, e-mail : ratcraiova [email protected], fax : +40 251506077
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2012 13:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer