Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare buldozer pin Inchiriere.


Detaliu pentru invitatia numarul 342389
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: TEGA S.A.
Numar invitatie: 342389/05.02.2013
Denumire contract: Contract de furnizarebuldozer pin Inchiriere.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTEGA S.A.Cod fiscal: RO8670570, Adresa: Str.Crangului nr.1, , Sfantu Gheorghe, Telefon: 0740224788, 0733009762, Fax: 0267-351897
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Crangului nr.1, , Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520032, telefon: +40 733009762, fax: +40 267-351897, persoana de contact: ISTVAN KADAR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC.Tega SA.- sala de sedinta, Str.Crangului nr.1, jud. Covasna, Sfantu Gheorghe, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii de salubrizare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizarebuldozer pin Inchiriere.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Inciriere buldozer pentru depozitare controlata a deseurilor(denivelare) nepericuloase
II.1.6) CPV: 43212000-2 - Buldozere cu lame orientabile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 35, 880 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in suma de 3000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: min. 60 zile (cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei )de la data depunerii ofertelor. Mod de constituire a garantiei de participare : a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original , in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art 86 alin (2)-(3) si art.87 din HG nr 925/2006 actualizata si art 278 ยน aliniat (1) din OUG nr 34/2006 actualizata. b) ordin de plata , cont RO55RNCB 0124038030390001 BCR Sf. Gheorghe, pentru SC. Tega SA.cod fiscal RO8670570 , cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor. Daca operatorul economicparticipant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reducere 50%din valoarea garantiei de participare conform Legii nr346/2004, actualizata , va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004, actualizata. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse la deschidere. In cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul respingecontestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma calculata conform. Art. 278^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cursul de referinta lei/euro 1euro=4, 3853 lei, curs BNR la 29.01.2013.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 completare, prezentare Formular F2- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 OUG 34/2006 completare, prezentare Formular F5 ? Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta completare, prezentare Formular F3 Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691din OUG nr. 34/2006 completare, prezentare Formular F4. Persoane cu functie de decizie: membrii Consiliului de Administratie (C.A.) - Czimbalmos Kozma Csaba presedinte C.A., To;th ? Birtan Csaba membru C.A., Vajna Kinga ? Eniko membru C.A., Neagu Gheorghe membru C.A., Krecht Rudolf membru C.A.To;th ? Birtan Csaba - Director General, Bardo;cz Erno ? Director tehnic, presedinte comisie evaluare Vajna Kinga ? Eniko - Director economic, membru comisie evaluare, Mathe Laszlo; ? Director operational, membru comisie evaluare, Lorincz Tibor ? Manager dezvoltare, membru comisie evaluare, Kadar Istvan ? Manager administrativ, membru comisie evaluare, Gyorgyjakab Irma - membru rezerva, Dobra Sandor - membru rezervaFisa de informatii generale din care sa reiasa sediul, datele de identificare, numarul de telefon, fax, contul bancar si contul pentru restituirea garantiilor de participare la procedura Formular FI. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ certificat constatator emis de oficiul registrului comertului(informatiile trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor) / autorizatie de functionare/altele echivalente, valabile la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.02.2013 12:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer