Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare CARNE DE PASARE


Detaliu pentru invitatia numarul 326593
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02489 GALATI
Numar invitatie: 326593/14.05.2012
Denumire contract: Contract de furnizareCARNE DE PASARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02489 GALATICod fiscal: 3346980, Adresa: STRADA TRAIAN NUMARUL 199, Galati, Telefon: +40 236425059, Fax: +40 236323002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA TRAIAN NUMARUL 199, Galati, Romania, cod postal: 800150, telefon: +40 236425059, fax: +40 236323002, persoana de contact: TEODORA DIANA LECA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA TRAIAN NUMARUL 199, Galati, Romania, cod postal: 800150, Birou Achizitii si Contractari
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizareCARNE DE PASARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PULPE PUI CU SPATA REFRIGERATE CAL.I, GRASIME MAXIM 2%, IN PIELE, AMBALATE IN BAXURI 11-15 KG, 250-300 GR.
II.1.6) CPV: 15112100-7 - Carne proaspata de pasare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 77, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in valoare de 1000 lei se va constitui printr-un instrument de garantare , emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari emis in original in favoarea autoritatii contractante , prin virament bancar in contul RO23TREZ3065005XXX000219 , deschis la Trezoreria Galati , CF 3346980 sau prin depunere de numerar la casieria unitatii.Garantia trebuie sa fie irevocabila si cu termen de valabilitate cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei , respectiv 90 de zile de la data depunerii ofertelor.Garantia pentru participare se depune in lei , in original , in favoarea autoritatii contractante la compartimentul Documente Clasificate al unitatii pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Intrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 aliniat (3) di HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art.88 din HG 925/2006 , corelat cu art.278 alin (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia , insotita de o copie a documentului de constituire. In cazul in care ofertantul este IMM , va depune toate documentele care atesta calitatea de IMM in vederea reducerii cu 50% a cuantumului garantiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Formularul 12ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006 - Formularul 12B.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formularul nr.4Declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu se afla in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG 34/2006 Formular nr.12 DPersoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante : Conducerea spitalului: Comandant - Col.Medic Dr.Draganescu VirgilDirector finaciar-contabil: Ec.Antohi ValentinDirector medical: Col.Medic Dr.Fortu CornelDirector administrativ: Lt.Col.Ec.Cojocaru GabrielJurist : Lapusneanu BogdanConsiliul de administratie: Col.medic Dr.Florin CostacheCol.Dorel ZamfirCpt.Silviu DiaconuDr.Mariana Gabriela DragomirDr.Ciprian GrozaAs.Florin PodascaComisia de evaluare: Ec.Unghianu TeodoraEc.Ghinea Mirelaec.Dumitrache Laura Certificat constatator emis de Registrul Comertului , prezentat in original /copie lizibila semnata si stampilata si cu mentiunea "conform cu originalul "din care sa rezulte ca: - obiectul de activitate al ofertantului include producerea si/sau comercializarea bunurilor care fac obiectul procedurii de achizitie- lista actionarilor pentru evitarea aparitiei conflictului de intereseAvizul Sanitar ? veterinar si avizul igienico-sanitar (SANEPID) pentru spatiul de depozitare / productie conform Ordinului Nr.976/1998 emis de Ministerul Sanatatii
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate care sa ateste conformitatea produselor identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante, 1.Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantii vor asigura transportul produselor la beneficiar cu cel putinun mijloc de transport specializat, (autofurgonete frigorifice pentru transport alimente), propriu, inchiriat sau orice alt document sau forma prin care se poate dispune de mijlocul de transport autorizat sanitar, conform cerintelor din caietul de sarcini;2.Autorizare sanitar-veterinara pentru mijlocul de transport mentionat in declaratia pe propria raspundere, conformOrdinului Nr.976/1998 emis de Ministerul Sanatatii valabila la data depunerii ofertelor. Se va prezenta si o declaratie prin care se va mentiona ca se va actualiza aceasta autorizatie astfel incat sa fie valabila pt toata durata de derulare a contractului, SR EN ISO 22000:2005 Sisteme de management al siguranei alimentelor sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro (este atasata prezentei invitatii de participare)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 17:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer