Achizitie publica - Contract de furnizare ? cartofi pentru consum
Detaliu pentru invitatia numarul 329457
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329457/14.06.2012
Denumire contract: Contract de furnizare ? cartofi pentru consum
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului a judetului Satu MareCod fiscal: 15418983, Adresa: str. Corvinilor nr.18, Satu Mare, Telefon: 0261-768830, int 108, Fax: 0261-768830
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP, procedura este online.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare ? cartofi pentru consum
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de cartofi de consum pentru unitatile subordonate DGASPC Satu Mare
II.1.6) CPV: 03212100-1 - Cartofi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 14, 256 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de ? 280 lei.Garantia de participare trebuie prezentata cel mai tarziu la data deschiderii ofertelor, perioada de valabilitate a garantiei de participare fiind egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: - instrument de garantare irevocabil, emis , in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea DGASPC Satu Mare - se prezinta obligatoriu, in original (formular nr.11 din sectiunea Modele de formulare). Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.- virament bancar (ordin de plata) in contul DGASPC Satu Mare nr. RO14TREZ5465006XXX000195, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;
-numerar la casieria autoritatii contractanteCod fiscal autoritate contractanta15418983In conformitate cu Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvolatrii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare, prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare (anexa nr.1 din Legea 346/2004).Nota: Ofertantul caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii respinge contestatia formulata i se va retine o parte din garantia de participare conform art. 278^1 din OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G.34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: se va completa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul Declaratie privind eligibilitatea- formular nr.2;1.Cerinta nr.2: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: se va completa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006- formular nr.3Cerinta nr.3: Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire: se va completa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: formularul Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? formular nr.4Cerinta nr.4: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: se va completa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1- formular nr.5Persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Bartos Vartolomeu-director general, Pop Marcela-director gen.adj.economic, Iaz Doina - coordonator birou achizitii publice, Felecan Eniko Beatrice- sef birou juridic, Gorgan Adriana- sef serviciu contabilitate, administrativ, patrimoniu, Motiu Dana ? responsabil proceduraOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este exclus din procedura de atribuireCerinta nr.5Operatorii economici participanti la procedura vor completa Declaratia privind calitatea de participant la procedura- formularul nr.6 din sectiunea Modele de formulare Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fizice romaneCertificat constatator, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, emis de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Ofertantul clasat pe primul loc va transmite, la solicitarea autoritatii contractante, Certificatul in original sau in copie legalizata.Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestoraPersoane fizice/juridice straineSe vor atasa copii dupa original, si traducere autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii.sustinator/sustinatori.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri pentru ultimii trei ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3ani .Cerinta nr.2: Ofertantul trebuie sa prezinte document constatator (recomandare/ recomandari) din parteabeneficiarului/beneficiarilor, contractelor precizate in formularul 8 care sa confirme livrarea produselorcare fac obiectul procedurii.Cerinta nr.3: Declaratie care contine informatii privind dotari, utilaje, echipament tehnologic, mijloace de transport, etc. pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2012 08:36