Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE ECHIPAMENTE PENTRU EXTINDERE CENTRALA MD 110


Detaliu pentru invitatia numarul 320827
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Serviciul de Telecomunicatii Speciale - Unitatea Militara 0572 Bucuresti
Numar invitatie: 320827/29.02.2012
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZAREECHIPAMENTE PENTRU EXTINDERE CENTRALA MD 110
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul de Telecomunicatii Speciale - Unitatea Militara 0572 BucurestiCod fiscal: 15667941, Adresa: Splaiul Independentei nr. 323 A sector 6, Bucuresti, Telefon: 021 2022860, Fax: 021 2222269
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Splaiul Independentei nr. 323 A sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060032, telefon: +40 0212022860, fax: +40 0212222269, persoana de contact: Avian Pop
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Splaiul Independentei nr. 323 A sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060032, telefon: +40 0212022860, fax: +40 0212222269, persoana de contact: Avian Pop
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZAREECHIPAMENTE PENTRU EXTINDERE CENTRALA MD 110
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: contractul are ca obiect achizitionarea de ECHIPAMENTE PENTRU EXTINDERE CENTRALA MD 110: CARTELE TLU (42 buc.), EXTENDER 6000-12 (2 buc.) porturi si PBX GATEWAY I-12 porturi (2 buc.)
II.1.6) CPV: 31712111-1 - Cartele telefonice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 160.88 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar de particip: 2.403 lei, constit conf art. 86 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006, prin vir banc sau printr-un instrum de garant emis in condit lg de o societ banc sau de o societ de asigur in Formular nr. 6, care va fi prez autorit contract in orig cel mai tarziu la data si ora stab ptr deschid of. Term de valab a garant de partic va acoperi per min de valab a of, resp min 30 zile de la data limita de depunere a of. In cazul unei asoc, Scris de garantie de partic va fi emisa in numele si ptr liderul asoc.In cazul in care ofert opteaza ptr constit garantiei de particip prin vir bancar, acesta va vira contraval gar in ct RO44TREZ7065005XXX005305 la Trez sect 6 Buc pe seama U.M. 0572 Buc, cod fiscal 15667941, urmand ca dovada constit gar de particip (extras bancar in orig, semnat si stampilat de catre reprezent bancii) sa fie prezent autorit contract cel mai tarziu la data si ora stab pentru deschid of.1 NOTA: Ofertantii din categ intrepr mici si mijl care solicita reducer cuantum garant de partic cu 50% in conf cu preved art. 16 alin. (2) din Lg nr. 346/2004 priv stimularea infiintarii si dezv intrepr mici si mijl, vor prez alaturi de garant de partic si declarat pe propr raspund a reprezent legal al intrepr interesate priv incadr in categoria intrepr mici si mijl. Decl pe propr rasp priv incadr in categ intrepr mici si mijl va fi complet conf modelului prevazut in Anexa 1 din Lg nr. 346/2004 si va fi prez in orig.2. Autorit contract va elib/restit gar de partic conf preved art. 88 din H.G. nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
GAR DE BUNA EXEC, in orig - Formul 9, in cuantum de 5%, din val fara TVA a contract, in baza art. 89 alin.(2) din H.G. nr. 925/2006, pr HG 1045/2011 in term de max 5 zile de la data semn contract. NOTA: In conf cu art. 16 alin. (2) din Lg nr. 346/2004 priv stimularea infiintarii si dezv intrepr mici si mijl, IMM-urile pot solic red cu 50% a gar de buna exec.Red se va face pe seama declar pe propr rasp a reprezent legal al intrepr interesate priv incadr in categ intrepr mici si mijl, prezent in cadrul of. Decl pe propr rasp priv incadr in categ intrepr mici se complet conf Anexa 1 din Lg nr. 346/2004, in original. in cazul in care ofert este o asociere, incadr in categ intrepr mici si mijl se va analiza cu priv la asoc in ansamblu. Astfel, chiar daca toti asoc se incadr, in mod individual, in categ intrepr mici si mijl, red cu 50% a cerintei priv cuantumul gar de partic nu se va aplica daca asoc in ansamblu nu se incadr in categ intrepr mici si mijl.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in prevederile art. 691, 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se vor prezenta: Formularul nr. 1A ? Declaratie privind situatia personalaFormularul 1B ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareDocumente care atesta situatia personala1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile la finele lunii anterioare celei de depunere a ofertelor;2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de compartimentul/ biroul/ serviciul/ directia de impozite si taxe locale din cadrul unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul local sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile la finele lunii anterioare celei de depunere a ofertelor;3. Cazier judiciar pentru administratorul / persoana imputernicita care semneaza Declaratia privind situatia personala4. Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde este aplicabil)5. Cazier fiscal al companieiNota: 1) Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorii economici nerezidenti au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si altor creante bugetare, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente).Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Cerinta nr. 2Participarea la procedura cu oferta independentaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta Formularul nr. 2 ? Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Pers jur/fiz romane- Pers jur: capacit de exercitarea a activitatii profesionale, respectiv obiectul de activitate al operatorului economic, vor fi analizate pe baza certificatului constatator emis de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii;Persoanele fizice autorizate: vor prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte capacitatea acestora acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.Pers jur/fiz straine- Persoane juridice: se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara de rezidenta a operatorului economic.Persoane fizice autorizate: autorizatie de functionare / alte documenteechivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.Documentele emise intr-o alta limba vor fi prezentate insotite de traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta Formularul nr. 3 ? Informatii generale. Nu se solicita un nivel minim al cifrei de afaceri, doar prezentarea de informatii generaleSe vor prezenta bilanturile contabile (sau extrase din bilanturi) intocmite pentru exerc financiare 2008, 2009 si 2010, vizate si inregistrate de organele competente.In situatia in care publicarea acestor bilanturi nu este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, acesta poate prezenta orice alte documente legale edificatoare prin care poate sustine informatiile prezentate in cadrul Formularului nr. 3 (spre exemplu, raportul anual al cenzorilor, raportul de audit financiar si contabil, scrisoare de bonitate din partea unei banci etc.)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindexperienta similara: Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani si Tabel detalii producator Informatii privind sistemul de management al calitatii: Ofertantul va prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care sa confirme implementarea sistemului de management al calitatiiISO 9001:2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: site: http: //www.e-licitatie.ro, adresa de internet a autoritatii contractante, http: //www.stsnet.ro (sectiunea: achizitii publice)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.02.2012 13:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer