Achizitie publica - Contract de furnizare -Hirtie xerografica format A4
Detaliu pentru invitatia numarul 344174
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344174/21.03.2013
Denumire contract: Contract de furnizare -Hirtie xerografica format A4
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala a Finantelor Publice SalajCod fiscal: 4494870, Adresa: Piata Iuliu Maniu, nr.15, Zalau, Telefon: 0260 662309, Fax: 0260 610249
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Iuliu Maniu, nr.15, jud. Salaj, Zalau, Romania, cod postal: 450031, telefon: +40 260662309, fax: +40 260610249, persoana de contact: Laurentiu Butiri
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Iuliu Maniu, nr.15, jud. Salaj, Zalau, Romania, cod postal: 450031, telefon: +40 260662309, fax: +40 260610249,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare -Hirtie xerografica format A4
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Cumpararea a 5550 topuri de hirtie xerografica format A4 a 500coli/top-alba. Valoarea estimata -fara TVA-51615.00 lei.
II.1.6) CPV: 30197644-2 - Hartie xerografica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 51, 615 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 520 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 -Declaratie privind eligibilitatea -modalitatea de indeplinire: Prezentarea formularului "Declaratie privind eligibilitatea -Formular nr.6. Incadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr.2 - Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006-modalitatea de indeplinire: prezentarea formularului"Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181" - Formular nr.7.-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social al operatorului economic, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine) la data scadentei din luna anterioara celei in care se depun ofertele in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul autorizat al ofertantului conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.509/2011.-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoanele juridice straine), la data scadentei din luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul autorizat al ofertantului conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.509/2011.Cerinta nr.3-Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta -Completare formular nr.4.Cerinta nr.4-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006. Inexistenta conflictului de interese-Completare Formular nr.8Persoanele cu functii de decizie din cadrul DGFP Salaj sunt: Dl. Laurentiu Butiri-director executiv, Dl. Vuscan Petru-presedinte al comisiei de evaluare, Dl.Bungeteanu Mihai-presedinte supleant al comisiei de evaluare, Dl. Cotoi Emil, membru al comisiei de evaluare, Dna. Laza Marcela, membru al comisiei de evaluare, Dna. Sintamarian Elena-membru al comisiei de evaluare, Dl. Lorincz Odon Ervin-membru supleant al comisiei de evaluare, Dl, Lung Ioan- membru al comisiei de evaluare.NOTA: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare solicitate, ofertantul are dreptul sa prezinte initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal, conform art.11, alin(4) din HG nr.925/2006. Cerinta: Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau conform cu originalul. Din acesta trebuie sa rezulte ca ofertantul are codul CAEN in domeniul de activitate, asociat obiectului contractului. In cazul ofertantului clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, autoritatea contractanta ii va solicita depunerea certificatului constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate in cazul in care a fost depus in -copie conform cu originalul.Persoane juridice/fizice straine: pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale vor prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente relevante) care sa dovedeasca o forma de inregistrare si indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Informatiile cuprinse in documentele edificatoare (certificate, alte documente echivalente relevante)trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor. Acestea vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.NOTA: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare solicitate, ofertantul are dreptul sa prezinte initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal, conform art.11, alin(4) din HG nr.925/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1: Informatii privind media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie de cel putin 80000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Nu se solicita Nu se solicitaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.04.2013 16:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2013 10:24