Achizitie publica - Contract de furnizare LAPTE PASTEURIZAT , grasime 1.8% - la punga/1L
Detaliu pentru invitatia numarul 342053
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342053/25.01.2013
Denumire contract: Contract de furnizareLAPTEPASTEURIZAT , grasime 1.8%- la punga/1L
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHECod fiscal: 4202010, Adresa: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Telefon: +40 0267311675, Fax: +40 0267311675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Stadionului nr.1-3, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520064, telefon: +40 0267311675, tel/fax: +40 0367730043, persoana de contact: BECSEK ATTILA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Stadionului nr.1-3, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520064,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizareLAPTEPASTEURIZAT , grasime 1.8%- la punga/1L
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare ?LAPTEPASTEURIZAT , grasime 1.8%- la punga/1LCantitate - Minim 30 000 L -maxim42 000 L!!!-Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri ( in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Optiuni: - suplimentarea cu 50% din cantitatea si prelungit 4 luni
II.1.6) CPV: 15511100-4 - Lapte pasteurizat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 75, 000 - 105, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Modalitatea de constituire a garantiei de participare conform art. 86 din H.G. nr. 925/2006, - Cuantumul garantiei de participare: Reprezinta1% din valoarea estimatapentru prezenta procedura pana la 31.12.2013, fara TVA, a contractului de achizitie publica , care urmeaza sa fie incheiat.Garantie de participare-750 RON / 173 euro (curs BNR din 18.01.2013)- Perioada de valabilitate a garantiei de participare?esteegala cu perioada de valabilitate a ofertei?.- Daca ofertantul este IMM, indeplinind conditiile prevazute de Legea nr. 346/2004, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006, acesta poate depune garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasarii documentelor doveditoare privind statutul de IMM prevazute prin actele normative mentionate. Se va completa formularul nr.4dinSECTIUNEA - Formulare- CONT garantia de participare RO62TREZ2565006XXX004701, Trezoreria Sf, Gheorghe, - Restituirea garantiei de participare se va face conform art.88 din H.G. nr.925/2006- Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conditiile art.87 dinH.G. nr. 925/2006Formular nr.3 ? SECTIUNEA - Formulare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1) Cont de profit si pierderi;Modul de prezentare - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Pentru a demonstra capacitatea economicasi financiare a ofertantului pentru indeplinirea contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatie sanitar-veterinara pentru mijlocul de transport cu care se face livrarea produselorOfertantii care nu dispun de transport propriu pentru trasnportul produselor ofertate vor prezenta un contract de inchiriere/comodat etc, se permite prezentarea altor documente care sa faca dovada punerii la dispozitie al mijlocului de transport insotit de autorizatia sanitar-veterinara, ce va fi emisa pe numarul de inmatriculare al mijlocului de transportIn faza de ofertare se accepta si un ?Angajament de punere la dispozitie?Transportul trebuie sa se faca cu vehicule autorizate, destinate exclusivPENTRUALIMENTE, curate, in conditii care sa asigure integritatea ambalajelor si a produselor.in conformitate cu "Norma din 24 iunie 2010 - care stabileste procedura de autorizare sanitara veterinara a unitatilor ce produc, proceseaza, depoziteaza, transporta si/sau distribuie produse de origine animala."Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.02.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.01.2013 12:56