Achizitie publica - Contract de furnizare LINIE ENDOSCOPICA
Detaliu pentru invitatia numarul 332400
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332400/25.07.2012
Denumire contract: Contract de furnizareLINIE ENDOSCOPICA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL CAMPULUNG MOLDOVENESCCod fiscal: 4674625, Adresa: STR. SIRENEI NR. 25, Campulung Moldovenesc, Telefon: 0230-312023 INT.117, Fax: 0230-313832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. SIRENEI NR. 25, Campulung Moldovenesc, Romania, cod postal: 725100, telefon: +40 230312023-117, fax: +40 230313832, persoana de contact: DOREL JURAVLE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Municipal Campulung Moldovenesc - secretariat , STR. SIRENEI NR. 25, Loc.Campulung Moldovenesc, jud. Suceava , Romania, cod postal: 725100.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizareLINIE ENDOSCOPICA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LINIE ENDOSCOPICA = Trusa de Videoendoscopie Digestiva cu Accesorii
II.1.6) CPV: 33168000-5 - Aparate de endoscopie si de endochirurgie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 169, 790 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1%din valoare estimata fara TVA = 1697 lei .Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei . Pentru IMM - uri GP poate fi constituita in cuantum de 50%. In acest caz dovada constituirii GP va fi insotita de Declaratia pe propria raspundereprivind incadrarea in categoria IMM. Modul de constituire a garantiei pentru participare :1.Virament bancar sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ; 2.Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ; 3. Numerar la casieria unitatii ( caz in care ofertantul va prezenta chitanta ); 4. Ordin de plata vizatCont: RO87TREZ5925041XXX000099, Trezoreria Campulung Moldovenesc . Nota : In orice situatie , dovada constituirii garantiei de participaretrebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor .
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA conform art. 89 alin .2 si art. 90dinHG 925 /2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 , cu toate modificarile ulterioare - Formular 1;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 , cu toate modificarile ulterioare - Formular 2;3.Certificat de participare cu oferta independenta- Formular 5;4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69`1 din OUG 34/2006, se va prezenta si pentru subcontractantcat si pentrutertul sustinator daca este cazul - Formular 4.Persoanele care aproba / semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire : Manager- Dr. Ciosnar EugenDirector Financiar Contabil - Ec. Florescu IulianaDirector Medical - Dr. Ispir AdrianaConsilier Juridic - Mera NicoletaSef Serviciu Achizitii Publice - Juravle DorelDocumentele din aceasta sectiune se vor depune in original sau copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea , ,conform cu originalul " 1. Certificat constatator sau un document echivalent acestuiaDocumentele din aceasta sectiune se vor depune in originalsau copie legalizata sau copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea , , conform cu originalul"In etapa evaluarii ofertelor pentru ofertantul clasat pe primul locse va solicita prezentarea acestui document in original sau copie legalizata .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Prezentarea declaratiei privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1- Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani . ISO 9001 :2008ISO 13485 :2004
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2012 12:52