Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare materiale sanitare


Detaliu pentru invitatia numarul 337819
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC FILANTROPIA
Numar invitatie: 337819/19.10.2012
Denumire contract: Contract de furnizaremateriale sanitare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC FILANTROPIACod fiscal: 4532388, Adresa: Bd.Ion Mihalache nr.11-13, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 318.89.49, Fax: 318.89.37
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd.Ion Mihalache nr.11-13, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 01171, telefon: +40 213188949, fax: +40 213188949, persoana de contact: Florica Vasile
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL CLINIC FILANTROPIA -Bd.Ion Mihalache nr.11-13, sector 1, Bucuresti - biblioteca/amfiteatru
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizaremateriale sanitare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare materiale sanitare (manusi chirurgicale, manusi de examinare, ace medicale, branule cu valva, sonde, imbracaminte de protectie pt. personalul medical) contract ce se va derula pana la data 31.12.2012, cu posibilitatea de prelungire pana la 30.04.2013, conf. art. 6 din HG nr. 925/2006.Valoarea minima estimata pana la 31.12.2012 este 79.055, 00 lei reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima estimata pana la data 30.04.2013 este 172.175, 00 lei reprezinta valoarea globala, ce cuprinde si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 33141420-0 - Manusi chirurgicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 172, 175 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare: lot 1= 520lei ; lot 2 = 180 lei; lot 3 = 35 lei; lot 4 = 230 lei; lot 5 = 95 lei; lot 6= 135leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor.La loturile cu valoare peste 63000 lei se aplica prevederile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.Modul de constituire a garantiei de participare: se constituie prin virament bancarsau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii (Formular 8) de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire?.ContulIBANin care se poate vira garantia de participare este: RO45TREZ7015006XXX012143 deschis la Trezoreria sector 1Ofertele pentru care nu s-a constituit garantia pentru participare, in cuantumul, si pentru perioada prevazuta vor fi respinse ca inacceptabile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea? conform Formularului 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare ? conform Formularului 2Declaratie ?Certificat de participare cu oferta independenta?, ? conform Formularului 3Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? conformFormularului5Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Prof. Dr. Gheorghe Peltecu ?Manager; Ec. Mioara Burcea- Director Financiar Contabil; Oficiu Juridic ? Av. Butuc Stefan; As. sefCalin Mirela; Ciobanu Gabriela; Lupu Paulina.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? conform Formularului6Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat.Se prezinta Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunde oferta.In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul socialSe prezinta Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreazacu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunde oferta.In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat. Certificat constatator eliberat de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Certificatul trebuie sa fie emis cu30 zile inainte de data depuneriiofertelor(original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?)Autoritatea contractanta solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii prezentareapentru conformitate, documentul (certificatul O.N.R.C) in original/ copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.(xerocopie semnata si stampilata ?conformcu originalul??)Autorizatie de functionare a firmei emisa de M.S. (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conf. cu originalul?)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista cu principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, precizate valoric si cantitativ, Cel putin o recomandare din partea beneficiarilor, din contracte similare mentionate in Lista principalelor livrari., Mostre de produse
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2012 18:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer