Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare pentru ? Furnizarea si instalarea echipamentelor didactice si IT pentru obiectivul de investitii ?Imbunatatirea infrastructurii educationale- Scoala Gimnaziala Stirciu, judejul Salaj- extinderea cladirii scolii cu o sala de sport ,


Detaliu pentru invitatia numarul 326591
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Horatu Crasnei (Primaria Comunei Horoatu Crasnei)
Numar invitatie: 326591/14.05.2012
Denumire contract: Contract de furnizarepentru ? Furnizarea si instalarea echipamentelor didactice si IT pentru obiectivul de investitii ?Imbunatatirea infrastructurii educationale- Scoala Gimnaziala Stirciu, judejul Salaj- extinderea cladirii scolii cu o sala de sport , lucrari de reabilitare termica, instalatii de incalzire centrala , lucrari de reparatii interioare, etajare partiala? cod SMIS 11223, proiect finantat prin Programul Operational Regional, Axa Prioritara 3 ? Imbunatatirea Infrastructurii Sociale,
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Horatu Crasnei (Primaria Comunei Horoatu Crasnei)Cod fiscal: 4495085, Adresa: HORATU CRASNEI nr. 83 SALAJ, Horoatu Crasnei, Telefon: 0260-637378, Fax: 0260-637460
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: HOROATU CRASNEI nr. 83 SALAJ, Horoatu Crasnei, Romania, cod postal: 457185, telefon: +40 260637378, fax: +40 260637460, persoana de contact: VIORELA BALAJEL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI HOROATU CRASNEI nr. 83 SALAJ, Horoatu Crasnei, Romania, cod postal: 457185, telefon: +40 260637378, fax: +40 260637460, persoana de contact: VIORELA BALAJEL
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizarepentru ? Furnizarea si instalarea echipamentelor didactice si IT pentru obiectivul de investitii ?Imbunatatirea infrastructurii educationale- Scoala Gimnaziala Stirciu, judejul Salaj- extinderea cladirii scolii cu o sala de sport , lucrari de reabilitare termica, instalatii de incalzire centrala , lucrari de reparatii interioare, etajare partiala? cod SMIS 11223, proiect finantat prin Programul Operational Regional, Axa Prioritara 3 ? Imbunatatirea Infrastructurii Sociale,
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea si instalarea echipamentelor didactice si IT la obiectivul de investitii: « Imbunatatirea infrastructurii educationale- Scoala Gimnaziala Stirciu, judejul Salaj- extinderea cladirii scolii cu o sala de sport , lucrari de reabilitare termica, instalatii de incalzire centrala , lucrari de reparatii interioare, etajare partiala? cod SMIS 11223»Dotarile si echipamentele care trebuie furnizate in cadrul contractuluisunt cuprinse in Caietul de sarcini, Lista cu echipamente si dotari si Fisele tehnice, ce face parte integranta din acesta documentatie
II.1.6) CPV: 30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 134, 986 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare la licitatie este de: -1349, 86 lei sau 674, 93 lei in situatia in care ofertantulintra in categoria Intreprinderilor mici si mijocii.- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi egala cuperioada de valabilitate a ofertei si estede90 de zile.Modul de constituire a garantiei de participare: 1. Scrisoare de garantie de participare la licitatie, eliberata de catre o banca sau agentie de asigurari, care se va prezenta in original avand perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei ? Formular nr. 3, Sectiunea Formulare2. Dovada cu Ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor ca a fost virata garantia de participare la licitatie in contul Autoritatii contractante RO05TREZ5615006XXX003598deschis la Trezoreria Zalau, cod fiscal 4495085.Scrisoarea de garantie trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: Neconformitatea fiecarui criteriu cu privire la constituirea garantiei de participare la licitatie reprezinta motiv de respingere a ofertei ca inacceptabila.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 10% din pretul contractului, exclusiv TVA sau 5% in sistuatia in care ofertantul intra in categoria IMM, prinScrisoare de garantie de buna executie emisa de o banca sau firma de asigurari in favoarea Autoritatii contractante, Comuna Horoatu Crasnei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Niveluri specifice minime necesare (dupa caz): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 -Toate loturileOfertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatia prevazuta de art.180 din OUG 34/2006conformFormular 5 din Sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitatea.In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere, Formularul nr. 5 va fi completat si prezentat de fiecare asociat indiferent de ponderea din contractceva fi indeplinita de acesta.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care ofertantul are subcontractanti declarati, acestia NU vor prezenta documentul mentionat.Neincadrarea in situatiile prevazutela art. 181din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006Toate loturileOfertantul vaprezenta :1) o declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile mai sus prezentate, conform Formular nr. 6 din Sectiunea Formulare - Declaratiei privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181din OUG nr. 34/2006.2) certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadentein luna anterioara celei in care se depun ofertele in original copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul?: a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat;a impozitelor si taxelor locale ;(certificate- tip emise de organismele competente din tara in care ofertantul este rezident).In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere, Formularul nr. 6 si certificatele constatatoare cu privire la dovada platii datoriilor catre bugetul general de stat consolidat si bugetele locale vor fi prezentate de fiecare asociat indiferent de ponderea din contract ce va fi indeplinita de acesta, sub sanctiunea declarari ofertei ca inacceptabile.Tertul sustinator va prezenta declaratia de neincadrare art.181 lit. a), c indice 1) si d) din OUG34/2006In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) straine, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Calitatea de participant la procedura individual sau in grup, cu respectarea regulilor de concurentaToate loturileOrice operator economic, are dreptul de a participa la procedura de atribuire, individual sau intr-un grup de operatori.Participarea operatorilor economici intr-un grup de operatori se poate realiza ca: asociat, sau, subcontractant.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in vederea depunerii unei oferte comune, prezentand in acest sens Acord de asociere. Legalizarea asocierii va fi solicitata in situatia in care oferta depusa in cadrul acestei asocieri va fi declatata castigatoare.Operatorul economic are dreptul de a subcontracta o parte din contract, avand obligatia de a preciza partea sau partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate si datele de recunoastere a subcontractantilor.Ofertantul va prezenta: -o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la prezenta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conf Ord ANRMAP nr 314/2010.-Formular nr. 7 din Sectiunea Formulare - Declaratieprivind calitatea de participant la procedura, - Formular nr. 8 din Sectiunea Formulare - Declaratieprivind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.- Formular nr. 9 din Sectiunea Formulare - Acord de asociere (daca este cazul)-Formular nr. 10 din Sectiunea Formulare - Acord de subcontractare (daca este cazul)-Formular nr. 11, din Sectiunea Formulare -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere, Formularul nr. 7 va fi prezentat de fiecare asociat indiferent de ponderea din contractce va fi indeplinita de acesta.Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006- cu privire la persoane ce detin functii de decizie in cadrul autroritatii contractante, respectiv cu domnul Simon Iosif avand functiade Primar al Comunei Horoatu Crasnei, domnul Hurezan Nicolae avandfunctia deViceprimar al Comunei Horoatu Crasnei, Chirila Elisabeta avand functia de Secretar al Comunei Horoatu Crasnei, domnul Milas Andrei avand functia de Contabil in cadrul Primariei comunei Horoatu Crasnei. ? Toate loturileOfertantul va completaFormularulnr. 12 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006, din Sectiunea FormulareIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.In cazul in care ofertantul are subcontractanti declarati, terti sustinatori, fiecare subcontractant sau/si tert sustinator va prezenta documentul mentionat. Niveluri specifice minime necesare (dupa caz): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Existenta unei forme de inregistrare si/ sau atestare/apartenenta din punct de vedere profesionalToate loturileOfertantul vaprezentadocumente care dovedesc inregistrarea, autorizarea si atestarea(dupa caz) a desfasurarii activitatii, dupa cum urmeaza: 1. Certificat constatator- original sau copie conforma cu originalul-emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor pentru ofertantii din tara, sau document similar emis de organisme similare din tara in care ofertantul este stabilit, pentru ofertantii straini, din care sa rezulte: - obiectul de activitate ale ofertantului include activitatile pentru comercializarea dotarilor ce fac obiectul achizitiei, iar aceste activitati sunt autorizate potrivit Legii 359/2004 sau echivalent pentru ofertantii straini;
- persoanele care detin actiuni in cadrul firmei;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata, mentiuni referitoare la hotarari de condamnare a agentului economic pentru fapte penale, fals, concurenta neloiala, coruptie.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus pentru partea din contract pe care o va realiza.Nota: In perioada de evaluare autoritatea contractanta, va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a certificatul constatator in original sai copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Niveluri specifice minime necesare (dupa caz): - Cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani, egala cu dublul valorii estimate pentru fiecare lot in parte (cumulativ in cazul asocierii operatorilor economici. ). In cazul in care, ofertantul nu are bilant pentru acesti ani, deoarece a fost infiintat ulterior, cifra medie de afaceri se va raporta la anii in care a avut obligatia depunerii bilantului contabil. Toate loturile: Lot 1-18000.00 leiLot 2-222590.00 leiLot 3 -29382.00 lei- bilanturi contabile depuse in conformitate cu prevederile legale, pentru ofertantii din tara sau documente echivalente inregistrate la institutii similare din strainatate pentru ofertantii straini, sau documente disponibile ale operatorilor economici.Angajament ferm privind sustinerea capacitatii economico - financiare de catre terti sustinatoriToate loturile ? dupa caz.Informatii privind situatia economico-financiaraInformatii privind sustinerea capacitatii economico - f
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Niveluri specifice minime necesare (dupa caz): - Se solicita ca in ultimii 3 ani ofertantul sa fi furnizat produse similare cu o valoare insumata cel putin egala cu : LOT1 - 9000.00 lei fara TVALOT2-111295.00 lei fara TVALOT3-14691.00 lei fara TVAAsigurareapersonalul dedicatnecesar indeplinirii contractului, dupa cum urmeaza: Minim 2 persoanecu calificarea necesara pentru montarea, instalarea si punerea in functiune a dotarilor si echipamentelorLotul nr 2Asigurarea de catre ofertant a cel putin un mijloc de transport pentru transportul produselor la destinatie necesar pentru indeplinirea contractului de furnizare, asigurat din dotare proprie si/sau prin contracte : Toate loturileAngajament ferm privind sustinerea capacitatii tehnice si profesionale in conditiile art 190 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareToate loturile ? dupa caz
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ATASATAIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 17:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer