Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare 2 ascensoare pentru persoane


Detaliu pentru invitatia numarul 263315
Autoritate contractanta
Directia Generala a Finantelor PubliceGorj
Cod de identificare fiscala: 4246335
Adresa: Strada Siret nr. 6, Targu Jiu
Telefon: 0253212972 int 224
Fax: 0253219338
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Contract de furnizare 2 ascensoare pentru persoane
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 42416100-6 - Ascensoare (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare 2 ascensoare pentru persoane
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 16.08.2010 12:38
Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2010 16:30
Adresa la care se transmit ofertele: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE GORJ , Str. Siret , nr. 6 , Loc. Tg-Jiu , cp 210190 , tel. 0253/219293 int. 224 , fax 0253/219338
Data si ora deschiderii ofertelor: 30.08.2010 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE GORJ , Str. Siret , nr. 6 , Loc. Tg-Jiu , camera 202
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 201, 612 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea (formular nr. 12 A) / declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 (formular nr. 12 B) / certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de AFP teritorial / certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local/ certificat de inregistrare la ORC / cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani > 500.000 lei / lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani (formular nr. 12 D) / declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere (formular nr. 12 I)/autorizare de comercializare a produselor din partea furnizorului(importatorului)/ certificat ISO 9001 cu termen de valabilitate pe durata derularii contractului / autorizari ISCIR-CERT (sau oricare alt organism de certificare notificat) pentru montarea si punerea in functiune a lifturilor
Prin acces direct in SEAP sau de la sediul DGFP GORJ cam. 404, gratuit
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer