Achizitie publica - Contract de furnizare.
Detaliu pentru invitatia numarul 334984
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334984/06.09.2012
Denumire contract: Contract de furnizare.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpital Clinic Judetean de Urgenta TimisoaraCod fiscal: 4663448, Adresa: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Timisoara, Telefon: 0356433114, Fax: 0356433114
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Timisoara, Romania, cod postal: 300736, telefon: +40 0356433114, fax: +40 0356433114, persoana de contact: Tiberiu Balog
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Timisoara, Romania, cod postal: 300736, telefon: +40 0356433114,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare - trusa endoscopica digestiva de uz pediatric si sonda fibroscan pacienti supraponderali si obezi.
II.1.6) CPV: 33124000-5 - Aparate si accesorii de diagnosticare si de radiodiagnosticare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 170, 161 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul g.p. este de 3.400 lei, .Red 50% pentru IMM-uri defin conf Legii 346/2004 republic.Pt. a benef. de red. de 50%, soc. particip. la proc. de achiz. va prez. impreuna cu g.p. si actul doveditor conf art. 7 din Legea nr. 346/2004, actualiz., respectiv Form.?Decl. privind incadrarea in categ. intrep. mici si mijlocii??Anexa 1 la Legea nr. 346/2004 actualiz.Obs: In cazul in care ofertantul a constituit g.p. la proc. de achiz. publica in calit de IMM (50% din valoarea g.p)si nu face dovada ca este IMM conf alin precedent, oferta va fi resp.Pentru a se putea prevala de prev. art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvolt intrepr. mici si mijlocii toti membrii unei asociatii vor avea oblig prez. decl. privind incadr in categ IMM.Modul de constit a g.p.: SGB(in orig)in fav a.c. elib. de o banca din Romania sau de o banca din strainatate sau soc de asig?Form.nr.11;O.P cu cond.confirm. acestora de catre banca emitenta pana la data desch. of. in contul IBAN-RO91 TREZ6215005XXX000320-Trezoreria Timisoara;G.P. se poate const in numerar la caseria SCJUT(orar: luni-vineri orele 8, 30-9, 30 si 13, 00-15, 00)G.p. se poate const conf. prev. art.86 din H.G. nr.925/2006, actualiz., care se prez.in orig., in cuantum si pt perioada prev. in doc. de atrib.Perioada de valab. a g.p.: 90 de zile de la term limita de prim a of.G.p. se atas. de plicul exterior al of.Of care nu prez dov gp. constit in cuant, forma si avand per de val.solicit mai sus vor fi respinse.In cf. cu prev. art.87 din H.G. nr.925/2006, actualiz., A.C are dreptul de a retine g.p.In cazul dep unei contest, daca CNSC respinge contes depusa, A.C. va retine din gp cuantumul stabilit in conform cu art. 278^1 din OUG. 34/2006, actualiz.Gp se va rest in confor cu art.88 din H.G. 925/2006, actualiz
Garantie de buna executie
In cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie: -Cf art.90 alin.1 din HG 925/2006;
-prin virari succesive din facturile partiale de plata, in contul de garantii deschis de Executant, cf HG nr.1045/2011, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, la dispozitia Achizitorului; Suma initiala care se vireaza de contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului; -prin scrisoare de garantie bancara conform formularului nr.19 (model anexat)Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346 / 2004 republicata.Pentru a se putea prevala de prevederile art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii toti membrii unei asociatii vor avea obligatia prezentarii declaratiei privind incadrarea in categoria IMM.Garantia de buna executie trebuie constituita in termen de maximum 7 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere conform Ordinului nr.314/2010-Prezentare si completare? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (model anexat);2.Declaratie privind eligibilitatea-Prezentarea si completarea formularului nr.12A (model anexat);3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata-Prezentarea si completarea formularului nr.12B (model anexat);4.Certif. de atestare fisc. privind indep. oblig. exigibile de plata a impoz. si contrib. de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sau echiv., original, copie legalizata sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;5.Certif. de atestare fisc. privind indep. oblig. exigibile de plata a impoz. si taxelor locale sau echiv., original, copie legalizata sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 69^1 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata-Prezentarea si completarea formularului nr.2(model anexat);7.Declaratie privind calitatea de participant-Prezentarea si completarea formularului nr.12C (model anexat). 1.Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, .Certificatul se va prezenta in original sau copie legalizata sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante, valabil la data deschiderii ofertelor.2.Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii in conformitate cu HG 1718/2008 cu modificarile ulterioare si a Legii nr.176/2000, republicata (copie).
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3ani., Informatii privind asociatii, (daca este cazul)In cazul asocierii mai multor operatori economici: - cerintele privind eligibilitatea, inregistrarea, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat. Se vor prezenta documentele prevazute la cap III.2.1 si III.2.2 - cerintele privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati, prezentandu-se in acest sens documentele necesare. - Dovada certificarii conditiilor de calitate, conform III.2.3.b) trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat. copie sau original copii., Declaratia de conformitate EC.Certificat de conformitate CE emis de un organism abilitat., Declaratie privind partea /partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraConform formularului 12D sectiunea formulare completarea formularului 12 G Nota: Se prezinta lista subcontractorilor si acordurile de subcontractare, precum si specializarea acestora/autorizare activitate subcontractata.In cazul in care nu exista subcontractanti, se va prezenta declaratia cu mentiunea ?Nu este cazul? in coloana ? Denumire subcontractant din tabelul prevazut in Fomularul 12 G . Certificate care sa ateste respectarea standardelor de management al calitatii(ISO 9001;sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: site-ul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.09.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.09.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.09.2012 12:58